Η Meta μηνύει την εφαρμογή «nudify» που βασίζεται σε Τεχνητή Νοημοσύνη
Χιλιάδες διαφημίσεις που συνδέονται με την εφαρμογή CrushAI φέρονται να διέφυγαν από τους μηχανισμούς εποπτείας της Meta στις αρχές Ιανουαρίου.
Η Meta υπέβαλε αγωγή κατά εταιρείας που φέρεται να πρόβαλε χιλιάδες διαφημίσεις στο δίκτυό της, προωθώντας μια λεγόμενη εφαρμογή «nudify». Η αγωγή στρέφεται κατά της Joy Timeline HK Ltd., εταιρείας με έδρα το Χονγκ Κονγκ, που βρίσκεται πίσω από την εφαρμογή CrushAI, η οποία επιτρέπει τη δημιουργία ψευδών και μη συναινετικών σεξουαλικά άσεμνων εικόνων άλλων προσώπων μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης.
Η προσφυγή της Meta στη δικαιοσύνη ακολούθησε πολλαπλές απόπειρες της Joy Timeline να παρακάμψει τους ελέγχους διαφημίσεων, έπειτα από επανειλημμένες αφαιρέσεις διαφημιστικού περιεχομένου της λόγω παραβίασης των κανονισμών, όπως δήλωσε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της την Πέμπτη.
Η αγωγή έρχεται επίσης στον απόηχο επιστολής που είχε αποστείλει τον Φεβρουάριο ο γερουσιαστής των Δημοκρατικών Ντικ Ντέρμπιν από το Ιλινόις προς τον διευθύνοντα σύμβουλο της Meta, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, καλώντας τον να αντιμετωπίσει την ευθύνη της εταιρείας για την προβολή διαφημίσεων που παραβιάζουν τις πολιτικές της.
Ο Ντέρμπιν επικαλέστηκε δημοσίευμα του τεχνολογικού ιστότοπου 404 Media, καθώς και έρευνα του Αλέξιου Μαντσαρλή του Cornell Tech, η οποία διαπίστωσε ότι τουλάχιστον 8.010 διαφημίσεις σχετικές με την εφαρμογή CrushAI είχαν προβληθεί στις πλατφόρμες της Meta κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου.
Η Meta είχε αναθεωρήσει πέρυσι τις πολιτικές της για τις μη συναινετικές προσωπικές εικόνες, ξεκαθαρίζοντας ότι απαγορεύεται η προώθηση εφαρμογών «γυμνισμού» ή αντίστοιχου περιεχομένου.
«Καταργούμε διαφημίσεις, σελίδες στο Facebook και λογαριασμούς στο Instagram που προωθούν τέτοιες υπηρεσίες μόλις τις εντοπίσουμε, ενώ μπλοκάρουμε τους σχετικούς συνδέσμους ώστε να μην είναι προσβάσιμοι από τις πλατφόρμες μας», ανέφερε η Meta. Όπως προσέθεσε, έχουν επίσης περιοριστεί όροι αναζήτησης όπως «γυμνώνω», «γδύνομαι» και «διαγραφή ρούχων» στο Facebook και το Instagram.
Το πρόβλημα, ωστόσο, υπερβαίνει τη Meta και την εφαρμογή CrushAI.
Έρευνα του Bellingcat που δημοσιεύθηκε πέρυσι αποκάλυψε ότι πλατφόρμες όπως η CrushAI προωθούνται σε mainstream ιστότοπους, παρά τις απαγορεύσεις. Η έρευνα περιέγραψε ένα χαλαρά συνδεδεμένο δίκτυο παρόμοιων εφαρμογών, όπως οι Clothoff, Nudify, Undress και DrawNudes, που αποκρύπτουν τη φύση της δραστηριότητάς τους ώστε να αποφεύγουν τις καταστολές από πλατφόρμες και παρόχους υπηρεσιών.
Ενδεικτικά, η έρευνα διαπίστωσε ότι λογαριασμοί στην πλατφόρμα G2A - μία από τις μεγαλύτερες ψηφιακές αγορές βιντεοπαιχνιδιών παγκοσμίως - χρησιμοποιούνταν για την είσπραξη πληρωμών για την εφαρμογή Clothoff, ενώ οι πωλήσεις εμφανίζονταν ως περιεχόμενο παιχνιδιών προς λήψη.
Το ίδιο δίκτυο προσπάθησε να αξιοποιήσει υπηρεσίες όπως τα Coinbase, Patreon, PayPal, Shopify, Steam και Stripe για να εξυπηρετήσει τις πληρωμές του.
Content Original Link:
" target="_blank">