Air India: Ακυρώθηκε πτήση από Αχμενταμπάντ προς Λονδίνο λόγω τεχνικής βλάβης - Λίγες ημέρες μετά τη συντριβή του Dreamliner
Διαβάστε: Αεροπορικό δυστύχημα στην Ινδία: Συγκινεί η ιστορία των 2 παιδιών που έμειναν ορφανά - Ο πατέρας τους ταξίδεψε, για να σκορπίσει τις στάχτες της μητέρας τους
Η Air India υποστήριξε έκτοτε ότι η πτήση ακυρώθηκε λόγω μη διαθεσιμότητας αεροσκάφους. Το αεροσκάφος, ένα Boeing B788, επρόκειτο να απογειωθεί από το Αχμενταμπάντ στο Γκουτζαράτ στις 13:10 τοπική ώρα και να φθάσει στο αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου στις 18:25. Τα τοπικά μέσα ενημέρωσης μετέδωσαν ότι εντοπίστηκε δυσλειτουργία κατά τη διάρκεια ελέγχων ρουτίνας. Ως αποτέλεσμα, οι επιβάτες έμειναν εγκλωβισμένοι στο αεροδρόμιο.
Η πτήση AI159 είναι η αναριθμημένη έκδοση της ίδιας πτήσης από το Αχμενταμπάντ στο Γκάτγουικ που συνετρίβη σε κατοικημένη περιοχή την Πέμπτη. Οι πτήσεις αναχωρούν από το αεροδρόμιο του Αχμενταμπάντ μετά την τραγωδία. Οι αρχές της Ινδίας διέταξαν ελέγχους στα Dreamliners της Air India. Στην πτήση AI171 επέβαιναν 53 Βρετανοί υπήκοοι όταν συνετρίβη σε κατοικημένη περιοχή κοντά στο αεροδρόμιο, καθώς και 159 Ινδοί υπήκοοι, επτά Πορτογάλοι πολίτες και ένας Καναδός. Ο Βρετανός πατέρας Vishwash Kumar Ramesh, 40 ετών, αναγνωρίστηκε την περασμένη εβδομάδα ως ο μοναδικός επιζών της συντριβής της Πέμπτης.
Ανάμεσα στους επιβάτες ήταν τουλάχιστον ένα άτομο που υποτίθεται ότι θα επιβιβαζόταν στην καταδικασμένη πτήση AI171, αλλά άλλαξε πρόγραμμα την τελευταία στιγμή. Ο Jayesh Ramji, 34 ετών, δήλωσε στους Times of India ότι είχε καθυστερήσει την επιστροφή του στο Λονδίνο, όπου εργάζεται, για να μείνει με την άρρωστη μητέρα του. «Πήγα το ταξίδι μου για τις 16 Ιουνίου, καθώς η μητέρα μου ήταν άρρωστη», είπε. «Τώρα ελπίζω απλώς να γυρίσω σπίτι μου ασφαλής». Η πτήση επρόκειτο επίσης να αναχωρήσει στις 13:10, αλλά έφυγε από το αεροδρόμιο στις 16:30 τοπική ώρα και προσγειώθηκε με ασφάλεια στο Γκάτγουικ στις 21:32.
Air India: Ακυρώσεις πτήσεων και τεχνικά προβλήματα μετά τη συντριβή του Dreamliner
Τη Δευτέρα, μια πτήση της Air India Express από το Δελχί προς το Ράντσι εκτράπηκε πίσω στην πρωτεύουσα λίγο μετά την απογείωση λόγω υποψίας τεχνικού προβλήματος. Μια πτήση AI315 της Air India από το Δελχί προς το Χονγκ Κονγκ τη Δευτέρα αναγκάστηκε επίσης να επιστρέψει πίσω λόγω «τεχνικού προβλήματος», όπως το χαρακτήρισε η Air India, χωρίς να δώσει λεπτομέρειες. Είπε ότι η πτήση προσγειώθηκε με ασφάλεια και υποβλήθηκε σε ελέγχους «για λόγους άφθονης προφύλαξης». Και ένα Boeing Dreamliner της British Airways από το Χίθροου του Λονδίνου προς το Τσενάι της Ινδίας αναγκάστηκε να αλλάξει πορεία την Κυριακή, αφού αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα.
Το δεύτερο μαύρο κουτί, καταγραφέας του πιλοτηρίου
Μετά την τραγωδία της περασμένης Πέμπτης, η προσοχή εξακολουθεί να επικρατεί στα αεροπορικά ταξίδια, με τους ερευνητές να μην έχουν ακόμη εντοπίσει την αιτία. Οι αρχές ανακοίνωσαν την Κυριακή ότι το δεύτερο μαύρο κουτί, ο καταγραφέας φωνής του πιλοτηρίου, ανακτήθηκε από την πτήση AI171. Αυτό μπορεί να προσφέρει στους ερευνητές περισσότερες ενδείξεις για το τι πήγε στραβά. Ο υπουργός Πολιτικής Αεροπορίας Ram Mohan Naidu Kinjarapu δήλωσε το Σάββατο ότι ελπίζει ότι η αποκωδικοποίηση του πρώτου μαύρου κουτιού, του καταγραφέα δεδομένων πτήσης, θα «δώσει μια εις βάθος εικόνα» για τις συνθήκες της συντριβής. Οι ειδικοί της αεροπορίας πιστεύουν ότι το Boeing 787 Dreamliner μπορεί να έχασε ξαφνικά την ισχύ του «στην πιο κρίσιμη φάση της πτήσης» μετά την απογείωση.
Οι πιθανές αιτίες πιστεύεται ότι περιλαμβάνουν μια ταχεία αλλαγή του ανέμου ή ένα χτύπημα πουλιού που οδήγησε σε ακινητοποίηση του διπλού κινητήρα. Ο πιλότος εμπορικής αεροπορικής εταιρείας Steve Schreiber, ο οποίος αναλύει αεροπορικά δυστυχήματα και παρ' ολίγον ατυχήματα, δήλωσε ότι ένα νέο βίντεο υψηλής ποιότητας HD είναι «gamechanger» για τη διάγνωση της αιτίας και πρότεινε ότι το υλικό υποστηρίζει τη θεωρία της βλάβης του διπλού κινητήρα. Επεσήμανε ότι στο βίντεο φαίνεται μια μικρή συσκευή να εκτείνεται κάτω από την άτρακτο του αεροπλάνου, γνωστή ως Ram Access Turbine (RAT), η λειτουργία της οποίας είναι να υποστηρίζει την ηλεκτρική ισχύ και την υδραυλική πίεση του αεροσκάφους σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Ο Schreiber δήλωσε ότι σε ένα 787 υπάρχουν τρία πράγματα που θα ενεργοποιήσουν αυτόματα το RAT: μια μαζική ηλεκτρική βλάβη, μια μαζική υδραυλική βλάβη ή μια βλάβη σε δύο κινητήρες.Το αεροσκάφος Boeing απογειώθηκε από το αεροδρόμιο Sardar Vallabhbhai Patel του Αχμενταμπάντ στο βορειοδυτικό ινδικό κρατίδιο Γκουτζαράτ στις 13:38 τοπική ώρα (08:08 ώρα Ελλάδος). Η πτήση έφτασε σε ύψος μόλις 625 ποδών ή 190 μέτρων, σύμφωνα με την υπηρεσία παρακολούθησης πτήσεων Flightradar24. Εκεί γλίστρησε, φαινομενικά αιωρούμενο στον αέρα, αλλά δευτερόλεπτα αργότερα άρχισε να κατεβαίνει γρήγορα, καθώς οι κινητήρες φαίνεται να εγκαταλείπουν. Το κάτω μέρος του αεροσκάφους έπεσε πάνω σε ένα κτίριο όπου στεγάζονταν εκπαιδευόμενοι γιατροί που εργάζονταν στο κοντινό BJ Medical College και στο Πολιτικό Νοσοκομείο, σκοτώνοντας δεκάδες ακόμη πολίτες. Ο αριθμός των νεκρών ανέρχεται πλέον σε 279, καθώς οι διασώστες συνεχίζουν να ψάχνουν στα συντρίμμια.
Content Original Link:
" target="_blank">