29
Thu, May
516 New Articles

Η Honda έφτασε το ορόσημο κατασκευής 500 εκατομμυρίων μοτοσικλετών

Η Honda έφτασε το ορόσημο κατασκευής 500 εκατομμυρίων μοτοσικλετών

AUTOMOTO
Η Honda έφτασε το ορόσημο κατασκευής 500 εκατομμυρίων μοτοσικλετών

Από την ίδρυσή της το 1948, η Honda έχει θέσει σκοπό της τεχνολογικής της εξέλιξης «να κάνει τη ζωή των ανθρώπων ευκολότερη». Η ιαπωνική εταιρεία ξεκίνησε τη μαζική παραγωγή μοτοσυκλετών στην πρώτη της υπερπόντια μονάδα παραγωγής στο Βέλγιο το 1963 και έκτοτε έχει επεκτείνει την παραγωγή της σε παγκόσμιο επίπεδο σύμφωνα με τη θεμελιώδη αρχή της «παραγωγής σε τοπικό επίπεδο όπου υπάρχει ζήτηση».

Ως αποτέλεσμα, η Honda πέτυχε το ορόσημο των 100 εκατομμυρίων μονάδων το 1997, το ορόσημο των 200 εκατομμυρίων μονάδων το 2008 και το ορόσημο των 300 εκατομμυρίων μονάδων το 2014. Το 2018, η ετήσια παραγωγή της Honda ξεπέρασε τα 20 εκατομμύρια μονάδες για πρώτη φορά στην ιστορία της και η σωρευτική παγκόσμια παραγωγή έφτασε τα 40 εκατομμύρια μονάδες το 2019.

Παρότι η ετήσια παραγωγή μοτοσικλετών μειώθηκε προσωρινά λόγω του COVID-19 το 2020, η ζήτηση ανακάμπτει σταθερά παγκοσμίως στα προ της πανδημίας επίπεδα από τότε. Εκτός από τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η Honda όρισε το έτος 2024 ως «πρώτο έτος παγκόσμιας επέκτασης» για τα δίτροχα με ηλεκτρική ενέργεια και έχει αρχίσει να λανσάρει νέα μοντέλα, δημιουργώντας μια ευρεία και ποικιλόμορφη γκάμα προϊόντων.

Η πρώτη Honda, η Dream D Type του 1949 HONDA

Η Honda προσφέρει πλέον μια ευρεία ποικιλία μοντέλων, από μετακινήσεις για καθημερινή χρήση έως μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού για αναψυχή το Σαββατοκύριακο, καθώς και ηλεκτρικά οχήματα, με ετήσια παραγωγική ικανότητα άνω των 20 εκατομμυρίων μονάδων σε 23 χώρες και 37 μονάδες παραγωγής. Η εταιρεία παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες σε πελάτες σε όλο τον κόσμο μέσω ενός δικτύου περισσότερων από 30.000 αντιπροσώπων της Honda.

Η Honda θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για την περαιτέρω εδραίωση των δραστηριοτήτων της στον τομέα των μοτοσικλετών, παρέχοντας ελκυστικά προϊόντα και υπηρεσίες με μια πολύπλευρη προσέγγιση, υλοποιώντας τη «χαρά και την ελευθερία της κινητικότητας» για ένα ευρύτερο φάσμα πελατών, δημιουργώντας μια εξαιρετικά αποτελεσματική επιχειρηματική δομή και επιτυγχάνοντας ουδετερότητα ως προς τον άνθρακα, μεταξύ άλλων μέσω της ηλεκτροκίνησης.

Ορισμένες από τις πιο εμβληματικές, σημαντικές και προηγμένες μοτοσικλέτες-ορόσημα της Honda από το 1949 HONDA

Ο Toshihiro Mibe, Διευθυντής, Πρόεδρος και Εκτελεστικός Διευθυντής της Honda Motor Co., Ltd. είπε: “Για τη Honda, η δραστηριότητα των μοτοσικλετών είναι η ‘επιχείρηση του ιδρυτή μας’ και θα συνεχίσει να είναι η βασική δραστηριότητα της εταιρείας.

Στην επιχείρηση μοτοσικλετών, έχουμε οικοδομήσει την εμπιστοσύνη των πελατών μας μέσω των πολλών προϊόντων και υπηρεσιών μας, γεγονός που μας επέτρεψε να επιτύχουμε σωρευτικό όγκο παραγωγής 500 εκατομμυρίων μονάδων.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους πελάτες μας και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς που συμμετείχαν στην επίτευξη αυτού του ορόσημου, από την ανάπτυξη έως την παραγωγή, τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση. Η Honda θα συνεχίσει να αναλαμβάνει την πρόκληση να διευρύνει τη χαρά των πελατών μας σε όλο τον κόσμο”.

Τα εργοστάσια παραγωγής των μοτοσικλετών Honda στον πλανήτη (και πότε άνοιξαν). HONDA

Το ορόσημο της συνολικής παραγωγής θα επιτευχθεί στην Ινδία, με το Activa, το οποίο βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο 4 της Honda Motorcycle and Scooter India Private Limited (HMSI) στο Vittalpur, Gujurat.

Ορόσημα της ιστορίας των μοτοσικλετών της Honda

  • 1948 Ιδρύεται η Honda Motor Co., Ltd.
  • 1949 Παρουσιάζεται το πρώτο ολοκληρωμένο μοντέλο μοτοσικλέτας, το Dream D-type
  • 1958 Παρουσίαση του πρώτου μοντέλου Super Cub, του Super Cub C100
  • 1959 Η Honda γίνεται ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσικλετών στον κόσμο
  • 1963 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στο Βέλγιο (το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής μοτοσικλετών εκτός Ιαπωνίας)
  • 1967 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στην Ταϊλάνδη
  • 1968 Η σωρευτική παγκόσμια παραγωγή φτάνει τα 10 εκατομμύρια μονάδες
  • 1969 Ξεκινά η πώληση της CB750
  • 1971 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στην Ινδονησία
  • 1971 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στην Ιταλία
  • 1975 Ξεκινά η πώληση της GL1000 Gold Wing
  • 1976 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στη Βραζιλία
  • 1979 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στις ΗΠΑ
  • 1980 Η παραγωγή μοτοσικλετών αρχίζει στη Νιγηρία
  • 1984 Η σωρευτική παγκόσμια παραγωγή φτάνει τα 50 εκατομμύρια μονάδες
  • 1986 Η XRV650 Africa Twin εντάσσεται στη γκάμα
  • 1992 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στην Κίνα
  • 1992 Ξεκινά η πώληση της CBR900RR FireBlade
  • 1997 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στο Βιετνάμ
  • 1997 Η αθροιστική παγκόσμια παραγωγή φτάνει τα 100 εκατομμύρια μονάδες (επιτυγχάνεται σε 48 χρόνια)
  • 2001 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στην Ινδία
  • 2001 Η Hornet 600 γίνεται η πρώτη Honda μεγάλου κυβισμού που παράγεται εκτός Ιαπωνίας
  • 2004 Η ετήσια παραγωγή ξεπερνά για πρώτη φορά τα 10 εκατομμύρια μονάδες
  • 2005 Η Honda εισάγει την πρώτη στον κόσμο εφαρμογή αερόσακου για μοτοσικλέτες παραγωγής στην GL1800 Gold Wing
  • 2008 Η σωρευτική παγκόσμια παραγωγή φτάνει τα 200 εκατομμύρια μονάδες.
  • 2009 Η VFR1200F παρουσιάζεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο – η πρώτη μοτοσικλέτα διπλού συμπλέκτη στον κόσμο
  • 2013 Έναρξη παραγωγής μοτοσικλετών στο Μπαγκλαντές
  • 2014 Η αθροιστική παγκόσμια παραγωγή φτάνει τα 300 εκατομμύρια μονάδες (σε 6 χρόνια από τα 200 εκατομμύρια μονάδες)
  • 2014 Το Honda Super Cub γίνεται το μοντέλο με τη μεγαλύτερη παραγωγή στην ιστορία (87 εκατομμύρια μονάδες που πωλήθηκαν σε 160 χώρες).
  • 2018 Η σωρευτική ετήσια παραγωγή ξεπερνά για πρώτη φορά τα 20 εκατομμύρια μονάδες
  • 2019 Η σωρευτική παγκόσμια παραγωγή φτάνει τα 400 εκατομμύρια μονάδες (επιτυγχάνεται σε 5 χρόνια από 300 εκατομμύρια μονάδες)
  • 2022 Το ταξίδι ηλεκτροκίνησης της Honda ξεκινά στην Ευρώπη, με την παρουσίαση του σκούτερ EM1e: που χρησιμοποιεί την τεχνολογία Mobile Power Pack e: (MPP) της Honda
  • 2022 Το Fireblade γιορτάζει την 25η επέτειό του
  • 2023 Η Honda παρουσιάζει την τεχνολογία Honda E-Clutch
  • 2024 Η Honda παρουσιάζει την πρωτότυπη έκδοση του πρώτου ολοκληρωμένου μοντέλου EV FUN και τον νέο πρωτότυπο κινητήρα V3 με μοναδικό ηλεκτρικό συμπιεστή
  • 2025 Η αθροιστική παγκόσμια παραγωγή φτάνει τα 500 εκατομμύρια μονάδες (μέσα σε έξι χρόνια από τα 400 εκατομμύρια μονάδες)
  • 2025 Η Gold Wing γιορτάζει την 50ή επέτειό της
Ο εορτασμός της Honda για την παραγωγή 500 εκατ. μοτοσικλετών HONDA

Ίδρυση των παγκόσμιων εγκαταστάσεων παραγωγής μοτοσικλετών της Honda

  • 1963 Βέλγιο
  • 1967 Ταϊλάνδη
  • 1971 Ινδονησία
  • 1976 Βραζιλία
  • 1976 Ιταλία
  • 1979 Βόρεια Αμερική
  • 1980 Νιγηρία
  • 1986 Ισπανία
  • 1992 Κίνα
  • 1997 Βιετνάμ
  • 2001 Ινδία
  • 2007 Περού
  • 2013 Μπαγκλαντές
  • 2013 Κένυα

[Δελτίο Τύπου]

Content Original Link:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ sport24.gr

" target="_blank">

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ sport24.gr

Top Stories

Η πρώτη ομάδα ποδοσφαίρου που ιδρύθηκε στις ΗΠΑ ήταν υπερομάδα – Δεν έχασε ποτέ και δε δέχθηκε ούτε γκολ στην ιστορία της

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Η πρώτη ομάδα ποδοσφαίρου που ιδρύθηκε στις ΗΠΑ ήταν υπερομάδα – Δεν έχασε ποτέ και δε δέχθηκε ούτε γκολ στην ιστορία της

Μουζακίτης, Κωστούλας και Καρέτσας στη λίστα της Tuttosport για το βραβείο «Golden Boy»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Μουζακίτης, Κωστούλας και Καρέτσας στη λίστα της Tuttosport για το βραβείο «Golden Boy»

Θεοδωρίδης για τη συνάντηση με τους Big-5: «Ανταποκρίθηκαν όλοι θετικά, να συνεχίσει μετά την Τρίτη»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Θεοδωρίδης για τη συνάντηση με τους Big-5: «Ανταποκρίθηκαν όλοι θετικά, να συνεχίσει μετά την Τρίτη»

Η πρώτη ανάρτηση του Γιασικεβίτσιους μετά την κατάκτηση της Ευρωλίγκας

ΜΠΑΣΚΕΤ

Η πρώτη ανάρτηση του Γιασικεβίτσιους μετά την κατάκτηση της Ευρωλίγκας

Παναθηναϊκός – Μεταγραφές: Υπογράφει αλλού ένας βασικός στόχος

ΜΠΑΣΚΕΤ

Παναθηναϊκός – Μεταγραφές: Υπογράφει αλλού ένας βασικός στόχος

Ολυμπιακός: Λαρεντζάκης και Πίτερς μπορούν να νιώθουν αδικία, όχι ο Ντόρσεϊ!

ΜΠΑΣΚΕΤ

Ολυμπιακός: Λαρεντζάκης και Πίτερς μπορούν να νιώθουν αδικία, όχι ο Ντόρσεϊ!

Τσιτσιπάς: “Το να αποκλειστώ τόσο νωρίς είναι κάτι που με πονάει”

Tennis

Τσιτσιπάς: “Το να αποκλειστώ τόσο νωρίς είναι κάτι που με πονάει”

Highlights: Ο αποκλεισμός του Τσιτσιπά από τον Τζιγκάντε (vid)

Tennis

Highlights: Ο αποκλεισμός του Τσιτσιπά από τον Τζιγκάντε (vid)

Roland Garros: Εύκολα στις “32” Σφιόντεκ και Σαμπαλένκα (vids)

Tennis

Roland Garros: Εύκολα στις “32” Σφιόντεκ και Σαμπαλένκα (vids)

Stellantis: Νέος CEO o Antonio Filosa - Αντικαθιστά τον Carlos Tavares

AUTOMOTO

Stellantis: Νέος CEO o Antonio Filosa - Αντικαθιστά τον Carlos Tavares

Αλλαγές στην ασφάλιση των Ι.Χ. από Ιούνιο- Γιατί θα ακριβύνουν τα ασφάλιστρα

AUTOMOTO

Αλλαγές στην ασφάλιση των Ι.Χ. από Ιούνιο- Γιατί θα ακριβύνουν τα ασφάλιστρα

Αλόνσο: "Ας εγκαταλείπω φέτος, αν είναι να κερδίσω τον πρώτο αγώνα του 2026"

AUTOMOTO

Αλόνσο: "Ας εγκαταλείπω φέτος, αν είναι να κερδίσω τον πρώτο αγώνα του 2026"

Α1 AΝΔΡΩΝ/ PLAY OFF, ΘΕΣΕΙΣ 3-4 Τρίτη θέση για τον Παναθηναϊκό, 17-16 τον Απόλλωνα Σμύρνης στα πέναλτι (pics)

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α1 AΝΔΡΩΝ/ PLAY OFF, ΘΕΣΕΙΣ 3-4 Τρίτη θέση για τον Παναθηναϊκό, 17-16 τον Απόλλωνα Σμύρνης στα πέναλτι (pics)

Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ/ PLAY OFF, ΤΕΛΙΚΟΙ Τρίτος στο πρωτάθλημα ο Άλιμος ΝΑΣ Betsson, 10-7 τον ΑΝΟ Γλυφάδας iRepair (pics)

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ/ PLAY OFF, ΤΕΛΙΚΟΙ Τρίτος στο πρωτάθλημα ο Άλιμος ΝΑΣ Betsson, 10-7 τον ΑΝΟ Γλυφάδας iRepair (pics)

Α2 ΑΝΔΡΩΝ/ PLAY OFF, ΤΕΛΙΚΟΣ Πρωταθλητής ο ΟΦΘ, 11-10 τον ΝΟ Χανίων στον τελικό, ανέβηκαν και οι δύο (pics)

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α2 ΑΝΔΡΩΝ/ PLAY OFF, ΤΕΛΙΚΟΣ Πρωταθλητής ο ΟΦΘ, 11-10 τον ΝΟ Χανίων στον τελικό, ανέβηκαν και οι δύο (pics)