Γιατί η Ferrari πιστεύει ότι η "νέα" SF-25 θα αποδώσει πολύ καλύτερα στην Ουγγαρία
Σε αντίθεση με την πολύ γρήγορη πίστα του Σπα, το Χανγκαρόρινγκ της Βουδαπέστης είναι ένα “Μονακό χωρίς τις μπαριέρες”: μια μικρή πίστα, με πολλές αργές στροφές και χωρίς καμία μεγάλη ευθεία, ένα σιρκουί ρυθμίσεων υψηλής άντωσης των μονοθεσίων και έμφασης στη μηχανική πρόσφυση.
Η Ferrari πάσχιζε τα τελευταία χρόνια να βρει την ισορροπία των μονοθεσίων της σε αυτές τις προδιαγραφές και ρυθμίσεις, όμως η ιταλική ομάδα αισιοδοξεί ότι η μεγάλη αναβάθμιση της SF-25 τον τελευταίο μήνα (με το αεροδυναμικό ‘πακέτο’ της Αυστρίας και τη νέα πίσω ανάρτηση του Βελγίου) θα αλλάξει αυτή την τάση.
Ο Φρεντ Βασέρ εκτιμά ότι η ομάδα του Μαρανέλο σημείωσε πολύ καλή πρόοδο, που φάνηκε και με το βάθρο του Σαρκ Λεκλέρ (εμπρός από τον Μαξ Φερστάπεν) στο Σπα, καθώς και ότι η πρώτη φετινή νίκη της Scuderia δεν είναι μακριά.

Στο Μονακό, εξάλλου, ο Σαρλ Λεκλέρ τερμάτισε δεύτερος, μόλος 3,1’’ πίσω από τον νικητή Λάντο Νόρις, και στην παρόμοια πίστα της Βουδαπέστης θα έχει στα χέρια του μια SF-25 απαλλαγμένη -χάρη στη νέα ανάρτηση- από τους φετινούς συμβιβασμούς της ρύθμισης του ύψους του δαπέδου από το έδαφος.
Ο Λεκλέρ εξήγησε μετά τον αγώνα του Σπα ότι οι αναβαθμίσεις του cavallino σχεδιάστηκαν για να επιλύσουν δύο βασικά του προβλήματα: την απόδοση στις δοκιμές κατάταξης, και την πρόσφυσή του στις αργές στροφές. Και οι δύο αυτές παράμετροι είναι πολύ κρίσιμες στο Χανγκαρόρινγκ, σε μια πίστα γεμάτη με αργές στροφές και με μηδαμινές ευκαιρίες προσπέρασης στον αγώνα.

Βάσει αυτών, ο Βασέρ εκτιμά ότι τα δεδομένα που άντλησε μέχρι στιγμής η Scuderia για τη μεγάλη αναβάθμιση της SF-25 τον τελευταίο μήνα δείχνουν ότι η ομάδα θα δρέψει τους καρπούς στην Ουγγαρία το προσεχές τριήμερο.
“Θα δούμε τι θα γίνει την επόμενη εβδομάδα”, είπε ο Γάλλος. “Αυτό το τριήμερο [στο Βέλγιο] δεν ήμασταν πολύ δυνατοί στις αργές στροφές. Έχουμε ακόμα περιθώριο βελτίωσης.
Παρόλα αυτά, είμαι αρκετά αισιόδοξος πως όλη η δουλειά που κάναμε και τα δεδομένα που συλλέξαμε στο Σπα θα μας βοηθήσουν να σημειώσουμε πρόοδο στη Βουδαπέστη” πρόσθεσε, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η Scuderia θα ρυθμίσει ακόμα καλύτερα τη βαρέως ανανεωμένη SF-25.

Με άλλα λόγια, η ιταλική ομάδα θέλει το προσεχές τριήμερο να αντλήσει ακόμα περισσότερη ταχύτητα από το ανανεωμένο της μονοθέσιο.
“Ορισμένες αναβαθμίσεις φέρνουν άμεσα αποτελέσματα, ενώ άλλες -όπως η συγκεκριμένη- χρειάζονται χρόνο για να ρυθμιστούν σωστά.
Απομένει ακόμα να κατανοήσουμε πλήρως πώς συμπεριφέρεται [η πίσω ανάρτηση], τους συσχετισμούς με την απόδοση του συστήματος πέδησης, τις ρυθμίσεις του ύψους από το έδαφος κ.ο.κ. Είμαστε ακόμα σε αυτή τη φάση ανάλυσης και εκμάθησης”, εξήγησε ο Γάλλος.
Πλέον η Scuderia θα έχει να βασίζεται σε αυτή τη διαδικασία βελτίωσης για να διεκδικεί κάτι καλύτερο στα 11 GP που απομένουν φέτος, καθώς πλέον πίσω στο Μαρανέλο η προσοχή έχει πια στραφεί πλήρως στο εν λευκώ σχεδιασμένο (βάσει της ριζικής αλλαγής των τεχνικών κανονισμών) μονοθέσιο του 2026.
“Είμαστε όλοι στην ίδια κατάσταση – όσο πιο κοντά φτάνουμε στο τέλος της σεζόν, τόσο περισσότερο εστιάζουμε στη νέα χρονιά.
Θα φέρουμε κάποιες μικρές αναβαθμίσεις ακόμα μέχρι τον τελευταίο φετινό αγώνα, αλλά θα είναι πολύ συγκεκριμένες, βασισμένες στο σχεδιασμό της κάθε πίστας ή του καιρού που αναμένεται. Δεν θα υπάρξουν άλλα πακέτα αναβάθμισης”, κατέληξε ο Βασέρ.
Ο Σαρλ Λεκλέρ, από την πλευρά του, μετά το βάθρο του στο Σπα είπε πως “με τις αναβαθμίσεις πήραμε ό,τι περιμέναμε και τώρα πρέπει να καταλάβουμε πώς μπορούμε να τις αξιοποιήσουμε καλύτερα. Ελπίζω ότι σύντομα θα αρχίσουμε να ασκούμε πίεση στη McLaren”.
Content Original Link:
" target="_blank">