Σούπερ μάρκετ: Τι θα αλλάξει και τι όχι στην επόμενη δεκαετία
Εν μέσω ραγδαίων αλλαγών στην κατανάλωση, ο κλάδος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων περνά στη νέα εποχή. Η χρήση της τεχνολογίας και οι σταθερές που παραμένουν αμετάβλητες. Η δυναμική του online καναλιού και οι νέες καταναλωτικές συνήθειες.
Μια νέα εποχή ξημερώνει για τον εγχώριο κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, καθώς οι ραγδαίες αλλαγές που συντελούνται σε διεθνές επίπεδο κρίνουν επιτακτική την ανάγκη τα ελληνικά σούπερ μάρκετ να περάσουν στην επόμενη πίστα, δράττοντας τα οφέλη που δύναται να προσφέρει η τεχνολογία και δη οι ευκαιρίες που παρέχει η τεχνητή νοημοσύνη.
Ακόμη κι αν το τοπίο στα ράφια των σούπερ μάρκετ αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς και ο κλάδος ετοιμάζεται ήδη να «περάσει» στο μέλλον, υπάρχουν ωστόσο κάποιες σταθερές που συνδέονται με την οργανωμένη λιανική που δύσκολα θα αλλάξουν, ακόμη και σε δέκα χρόνια από σήμερα.
Τι δεν θα αλλάξει στην επόμενη δεκαετία στα σούπερ μάρκετ
Τρεις είναι, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, οι βασικές συνιστώσες που δεν αναμένεται να αλλάξουν μέσα στην επόμενη δεκαετία.
«Σε δέκα χρόνια δεν θα αλλάξει η σημασία που έχουν για τον καταναλωτή τα σημεία πώλησης, καθώς ο κόσμος εμπιστεύεται και αγαπά τα καταστήματα των σούπερ μάρκετ, δεν θα αλλάξει η ανάγκη για υψηλής ποιότητας προϊόντα και δεν θα αλλάξει η σπουδαιότητα των τιμών ως προς την υλοποίηση των αγορών. Οι τιμές θα παραμείνουν πάρα πολύ σημαντικές για το καταναλωτικό κοινό», δήλωσε πρόσφατα ο Γενικός Διευθυντής της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας, Διαμαντής Μασούτης, Θεοδώρος Γεροστεργιούδης.
Τι «ξημερώνει» για το online κανάλι αγορών
Ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Γεροστεργιούδη, εκείνο που μοιάζει αβέβαιο ως προς την εξέλιξή του για την επόμενη δεκαετία είναι το κανάλι των online αγορών για τα σούπερ μάρκετ.
«Θα λάβουν οι καταναλωτές τα προϊόντα που έχουν παραγγείλει; Και θα τα λάβουν όλα; Αυτά είναι δύο πολύ σημαντικά ζητούμενα», σημείωσε ο ίδιος.
Από την πλευρά του δε ο
Content Original Link:
" target="_blank">