ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ενίσχυση ρευστότητας από Αττική Οδό και ΗΡΩΝ
Ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ διαθέτει ήδη ισχυρή ταμειακή βάση, η οποία στα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2025 διαμορφώθηκε λίγο κάτω από τα 1,5 δισ. ευρώ. Το ταμείο του Ομίλου αναμένεται να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο, κυρίως μέσω:
- Της παραχώρησης της Νέας Αττικής Οδού, και
- Του κυοφορούμενου deal μεταξύ ΗΡΩΝ και NRG (Motor Oil).
Παράλληλα, ο κατασκευαστικός τομέας της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προβλέπεται να παρουσιάσει ισχυρή κερδοφορία εντός του έτους, συμβάλλοντας επιπλέον στην αύξηση εσόδων και λειτουργικής κερδοφορίας.
Συγκεκριμένα, εντός του 2025, ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τη ρευστότητά του, καθώς προβλέπεται εισροή 60 εκατ. ευρώ από τη χρηματική διανομή της παραχώρησης της Αττικής Οδού, ενώ επιπλέον 80 εκατ. ευρώ θα προκύψουν από την εξαγορά του 10% της Νέα Αττική Οδός Α.Ε. από τη Latsco. Σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση της Axia Ventures, η ενοποίηση της Αττικής Οδού ενίσχυσε καταλυτικά τον τομέα των παραχωρήσεων του Ομίλου, οδηγώντας σε σχεδόν διπλασιασμό των εσόδων, τα οποία ανήλθαν σε 118,6 εκατ. ευρώ (αύξηση 94%). Ταυτόχρονα, το EBITDA του συγκεκριμένου τομέα αυξήθηκε κατά 96,2%, φτάνοντας τα 74,9 εκατ. ευρώ, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του χαρτοφυλακίου παραχωρήσεων. Θετική πορεία κατέγραψε και η κυκλοφορία οχημάτων στο δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, με άνοδο 5,1% στην Αττική Οδό, 9% στη Νέα και Κεντρική Οδό —κυρίως λόγω της παράδοσης νέων τμημάτων στην Κεντρική Οδό— και 4,1% στην Ολυμπία Οδό, ενισχύοντας περαιτέρω τις προοπτικές εσόδων από τις μεταφορικές υποδομές του Ομίλου.
Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr.
Content Original Link:
" target="_blank">