Γιατί η «Ροδούλα» ποντάρει στην κατεψυγμένη ζύμη
Η Ροδούλα μία από τις γνωστές εταιρείες στον κλάδο της κατεψυγμένης ζύμης και των γλυκισμάτων, ενισχύει τη θέση της εν μέσω θετικών προοπτικών για την αγορά λιανικής, η οποία εκτιμάται ότι θα αναπτυχθεί με ετήσιο ρυθμό 3% έως 5%.
Πέρυσι η εταιρεία παρουσίασε κύκλο εργασιών 32,4 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 11,5% σε σύγκριση με το 2023. Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 11,9 εκατ. ευρώ (+9,1%), ενώ τα λειτουργικά κέρδη κατέγραψαν άνοδο 74% στα 2,56 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν εντυπωσιακά στα 1,76 εκατ. ευρώ, από 650 χιλ. ευρώ το 2023 (+171%).
Παράλληλα, η εταιρεία βελτίωσε τη διαχείριση απαιτήσεων, μειώνοντας τον μέσο χρόνο είσπραξης στις 62 ημέρες από 75, επίδοση αισθητά καλύτερη από τον κλαδικό μέσο όρο των 65–90 ημερών. Η εξέλιξη αυτή σημειώθηκε παρά την αύξηση των πωλήσεων κατά 3,3 εκατ. ευρώ και τη μείωση των μέσων απαιτήσεων κατά 518 χιλ. ευρώ, αντανακλώντας αυστηρότερη πιστωτική πολιτική.
Η εταιρεία διαθέτει δύο παραγωγικές μονάδες και τέσσερα αυτόνομα κέντρα διανομής, συμπεριλαμβανομένων αυτών της Θεσσαλονίκης και της Κρήτης, αξιοποιεί ιδιόκτητο στόλο 35 φορτηγών κατάψυξης, ενώ συνολικά, οι εγκαταστάσεις της εταιρείας ξεπερνούν τα 15.000 τ.μ.
Content Original Link:
" target="_blank">