Η επόμενη μέρα μετά την κατάργηση των χρεώσεων στα off-site ATM της Τράπεζας Πειραιώς
Η πρόσφατη κυβερνητική ρύθμιση για την κατάργηση των χρεώσεων στα off-site ATM της Τράπεζας Πειραιώς ήρθε ως απόκριση σε ένα κύμα έντονης κοινωνικής και πελατειακής δυσαρέσκειας που είχε προηγηθεί, ιδιαίτερα στην ελληνική περιφέρεια. Αν και η νομοθετική παρέμβαση έδωσε μια ανάσα τόσο στους πελάτες όσο και στους εργαζομένους της τράπεζας, τα γεγονότα που προηγήθηκαν άφησαν σημαντικό αποτύπωμα στη σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στην Τράπεζα Πειραιώς και το πελατολόγιό της.
Σύγχυση και παραπληροφόρηση
Το πρώτο διάστημα μετά την ανακοίνωση των χρεώσεων επικράτησε σύγχυση. Πολλοί πελάτες δεν είχαν κατανοήσει πλήρως ότι οι προμήθειες αφορούσαν αποκλειστικά τα off-site ATM – δηλαδή τα μηχανήματα αυτόματης ανάληψης που δεν βρίσκονται εντός τραπεζικών καταστημάτων. Εξαιτίας της υπερπληροφόρησης και των αντικρουόμενων μηνυμάτων, αρκετοί πίστευαν πως οι χρεώσεις εφαρμόζονταν ακόμη και σε ATM εντός καταστημάτων, γεγονός που αύξησε την αναστάτωση.
Δυσαρέσκεια στην Περιφέρεια
Το πρόβλημα έγινε εντονότερο στην επαρχία, όπου τα τραπεζικά καταστήματα είναι λιγότερα ή έχουν κλείσει εντελώς. Πολλοί κάτοικοι περιοχών χωρίς φυσική παρουσία της Τράπεζας Πειραιώς ήταν ουσιαστικά υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν off-site ATM, με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται με πρόσθετα κόστη για βασικές τραπεζικές συναλλαγές. Οι πιο έντονες αντιδράσεις προήλθαν από εργαζόμενους του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα που διατηρούσαν μισθοδοτικούς λογαριασμούς στην Πειραιώς, πολλοί εκ των οποίων εξέτασαν σοβαρά τη μεταφορά της μισθοδοσίας τους σε άλλες τράπεζες.
Αντίθετα, στην Αθήνα και τα μεγάλα αστικά κέντρα, λόγω της ευρύτερης διασποράς καταστημάτων και εντός-καταστήματος ΑΤΜ, το πρόβλημα δεν έλαβε τις ίδιες διαστάσεις. Παρ’ όλα αυτά, και εκεί παρατηρήθηκαν αντιδράσεις από πελάτες που δεν είχαν πλήρη εικόνα για το ποια σημεία εξυπηρέτησης χρεώνονταν και ποια όχι.
Οι εργαζόμενοι στη μέση
Μέσα
Content Original Link:
" target="_blank">