Η Coca-Cola HBC διατηρεί το guidance και ποντάρει στον καφέ
Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά διαφημιστικά σλόγκαν της Coca-Cola είναι πως «πάει με όλα», και, όπως φαίνεται, αυτό δεν ισχύει μόνο για τα προϊόντα της.
Παρά τις προκλήσεις από γεωπολιτικές εντάσεις, την άνοδο του κόστους, την ακρίβεια και τις ρυθμιστικές αλλαγές, η Coca-Cola HBC κατάφερε να διατηρήσει τη δυναμική της. Είναι χαρακτηριστικό ότι το πρώτο τρίμηνο του έτους παρουσίασε οργανική αύξηση εσόδων κατά 10,6%, άνοδο όγκου πωλήσεων κατά 1,8% σε οργανική βάση και αύξηση των καθαρών εσόδων ανά κιβώτιο κατά 8,7%.
Μάλιστα η Coca Cola HBC AG παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην επίτευξη των στόχων που έχει θέσει για το 2025, παρά τις προκλήσεις που δημιουργούν οι μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες, οι γεωπολιτικές αβεβαιότητες και το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο σε βασικές αγορές, όπως επισημάνθηκε κατά την ενημέρωση των αναλυτών για τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου.
Ο διευθύνων σύμβουλός της, Zoran Bogdanovic (φωτό) εμφανίστηκε αισιόδοξος, επισημαίνοντας ότι η χρονιά έχει ξεκινήσει με θετικό πρόσημο και οι πωλήσεις εξελίσσονται ενθαρρυντικά. «Βρισκόμαστε ακόμη στην αρχή του έτους και έχουμε τον χρόνο και την ενέργεια να πιάσουμε τους στόχους μας», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Παρά το γεγονός ότι το διεθνές σκηνικό παραμένει ευμετάβλητο η εταιρεία δεν βλέπει αυτή τη στιγμή λόγο αναθεώρησης του guidance. Αντίθετα, ο Bogdanovic ανέδειξε την υποχώρηση του κόστους πρώτων υλών ως βασικό θετικό παράγοντα. «Σε σύγκριση με τις δύο προηγούμενες χρονιές, φέτος αναμένουμε σαφώς πιο ήπια πίεση στο κόστος παραγωγής», υπογράμμισε, προσθέτοντας ότι η Coca-Cola HBC παραμένει ευέλικτη και έτοιμη να προσαρμοστεί σε νέα δεδομένα, αν αυτά προκύψουν.
Η ανάκαμψη στην Αίγυπτο και τα σχέδια για τα Costa Coffee
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην κατηγορία του καφέ, με τον όμιλο να αποχωρεί
Content Original Link:
" target="_blank">