Τα ακριβά αρώματα έδωσαν ώθηση στις πωλήσεις της L'Oreal
Οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,5%.
Ανθεκτική αύξηση πωλήσεων δείχνουν τα οικονομικά μεγέθη της L’Oreal στο πρώτο τρίμηνο του έτους, με την ισχυρότερη ώθηση να προέρχεται από τη ζήτηση για ακριβά καλλυντικά και αρώματα.
Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις καταστημάτων που λειτουργούν τουλάχιστον έναν χρόνο αυξήθηκαν κατά 3,5%, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Οι αναλυτές ανέμεναν άνοδο μόλις 1,3%. Η λεγόμενη κατηγορία Luxe ήταν η ισχυρότερη μεταξύ των τεσσάρων επιχειρηματικών μονάδων, με αύξηση πωλήσεων 5,8%.
Σημειώνεται ότι τα ADRs της L’Oréal σημείωσαν άνοδο έως και 7,2% στη Νέα Υόρκη μετά τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων. Η μετοχή παραμένει αμετάβλητη από τις αρχές του έτους στις συναλλαγές στο Παρίσι.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το τμήμα Luxe κατέγραψε διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης στις σειρές αρωμάτων του, που περιλαμβάνουν προϊόντα όπως το Libre του Yves Saint Laurent και το Born in Roma του Valentino. Παράλληλα, η συνολική απόδοση στη Βόρεια Αμερική ήταν ασθενέστερη των εκτιμήσεων, λόγω υποτονικής
Content Original Link:
" target="_blank">