Σούπερ μάρκετ: Καλάθι...κερδών το 2025 με όπλο τα τρόφιμα-ποτά
Ισχυρή παραμένει η πορεία των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, με θετικές επιδόσεις τόσο σε αξία όσο και σε όγκο πωλήσεων για το διάστημα από τις αρχές του έτους έως και τις 11 Μαΐου 2025. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της NielsenIQ, τα οποία αποτυπώνουν πλέον μια καθαρή εικόνα της αγοράς — απαλλαγμένη από εποχικές επιρροές, όπως το Πάσχα και άλλες αργίες — τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά (FMCGs) κατέγραψαν αύξηση 6,7% σε αξία και 5,2% σε όγκο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024.
Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν τη δυναμική και την ανθεκτικότητα του κλάδου, παρά το έντονα ανταγωνιστικό και ευμετάβλητο περιβάλλον, όπου η τιμολογιακή ευαισθησία παραμένει κρίσιμος παράγοντας.
Η κατηγορία των τροφίμων και ποτών αποτέλεσε τον βασικό μοχλό ανάπτυξης, με αύξηση 7,8% σε αξία και 5,3% σε όγκο. Τα φρέσκα και χύμα προϊόντα, που περιλαμβάνουν κρέας, ψάρια, λαχανικά κτλ., σημείωσαν την μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο, με +11% σε αξία.
Content Original Link:
" target="_blank">