PepsiCo: Αναψυκτικά, σνακ & ελιγμοί ανέβασαν τα αποτελέσματα
Η PepsiCoανακοίνωσε την Πέμπτη καλύτερα των αναμενομένων τριμηνιαία αποτελέσματα, με την επίδοση να ενισχύεται από τη σταθερή ζήτηση για τα αναψυκτικά και τα σνακ της στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες βασικές αγορές, περιλαμβανομένης της Ευρώπης.
Όπως και ο ανταγωνιστής της, η Coca-Cola, η PepsiCo έχει ανταποκριθεί στη μεταβολή των καταναλωτικών προτιμήσεων προς πιο υγιεινά ποτά και σνακ, επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό της με νέες επιλογές, όπως η πρόσφατη εξαγορά της μάρκας προβιοτικού αναψυκτικού Poppi.
«Η δραστηριότητά μας παρέμεινε ανθεκτική κατά το δεύτερο τρίμηνο, καταφέρνοντας να διαχειριστεί ένα σύνθετο γεωπολιτικό και μακροοικονομικό περιβάλλον», ανέφεραν τα στελέχη της PepsiCo σε ανακοίνωσή τους.
Η δήλωση αυτή δείχνει ότι η εταιρεία καταφέρνει να αντιμετωπίζει τις πιέσεις, αφότου προηγουμένως είχε προειδοποιήσει για τις επιπτώσεις της πολιτικής και οικονομικής αβεβαιότητας στις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ και σε διεθνείς αγορές.
Ο κλάδος τροφίμων της PepsiCo στη Βόρεια Αμερική, που περιλαμβάνει μάρκες όπως Lay’s και
Content Original Link:
" target="_blank">