Domino’s: Αύξηση 3,4% σε πωλήσεις λόγω παρμεζάνας στη ζύμη
Η κυκλοφορία της πίτσας με γεμιστή ζύμη παρμεζάνα από την Domino’s Pizza προσέλκυσε νέους πελάτες και αύξησε τις πωλήσεις της εταιρείας στα ίδια καταστήματα, δήλωσαν στελέχη της εταιρείας σήμερα (21/7) κατά την ανακοίνωση των κερδών της. Η πίτσα με γεμιστή ζύμη παρμεζάνας, που κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ τον Μάρτιο, θα βοηθήσει στην αύξηση του μεριδίου αγοράς της Domino’s με την πάροδο του χρόνου, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Ράσελ Γουέινερ.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Domino’s στα ίδια καταστήματα στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 3,4% – περισσότερο από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 2,2%.
Η εθνική κυκλοφορία της πλατφόρμας delivery DoorDash —μια πλατφόρμα που η Domino’s λέει ότι είναι διπλάσια από την Uber για πωλήσεις πίτσας — θα αποτελέσει σημαντικό μοχλό ανάπτυξης για τις πωλήσεις ίδιων καταστημάτων στις ΗΠΑ κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, δήλωσε ο Γουέινερ. Η Domino’s ξεκίνησε τις πωλήσεις μέσω της DoorDash τον Μάιο. Οι παραδόσεις μέσω της DoorDash
Content Original Link:
" target="_blank">