Radisson Hotel Group: Στρατηγική επέκτασης στην Ελλάδα με τρεις νέες επενδύσεις έως το 2026
Σημαντικά ενισχύει την παρουσία του στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά ο διεθνής όμιλος Radisson Hotel Group, ο οποίος προγραμματίζει τη λειτουργία τριών νέων ξενοδοχείων έως το 2026, ανεβάζοντας σε οκτώ τον συνολικό αριθμό μονάδων του στη χώρα. Πρόκειται για μια στοχευμένη επενδυτική στρατηγική που απλώνεται τόσο στην πρωτεύουσα όσο και σε αναπτυσσόμενους τουριστικούς προορισμούς, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της Ελλάδας στον διεθνή τουριστικό χάρτη.
Οι νέες μονάδες — Διπλή είσοδος στο κέντρο της Αθήνας και πρώτη παρουσία στη Μάνη
Δύο από τα τρία νέα έργα του ομίλου βρίσκονται στην «καρδιά» της Αθήνας. Το πρώτο είναι το Radisson RED Mitropoleos Square Athens, το οποίο θα αποτελέσει το πρώτο ξενοδοχείο στην Ελλάδα υπό το brand Radisson RED. Το συγκεκριμένο σήμα είναι γνωστό για τη σύγχρονη αισθητική του και τον νεανικό προσανατολισμό του, με έμφαση στη συνδεσιμότητα και την αλληλεπίδραση. Το κατάλυμα είναι ιδιοκτησίας της Gnosis Investments, με την επένδυση να ανέρχεται στα
Content Original Link:
" target="_blank">