Πέρα από τον τέταρτο τοίχο: Γιατί το Las Meninas του Ντιέγκο Βελάσκεθ είναι μια «τομή» στην ζωγραφική;
Η απεικόνιση μιας ισπανίδας πριγκίπισσας και της συνοδείας της από τον Ντιέγκο Βελάσκεθ το 1656 είναι ένας από τους σημαντικότερους πίνακες στην ιστορία της δυτικής τέχνης, αν όχι ο πιο σύνθετος από εννοιολογική άποψη από παλαιό δάσκαλο. Μια αποδόμηση της σχέσης μεταξύ θεατή και θεαζόμενου, απεικόνισης και απεικονιζόμενου, το Las Meninas αποτελείται από ένα σύνολο από παράδοξα που παίζουν με τον εικαστικό χώρο για να αναρωτηθούν: Τι ακριβώς νομίζετε ότι βλέπετε;
Η Las Meninas, ήταν μέρος μιας ευρύτερης αντίδρασης κατά της τελειομανίας της αναγεννησιακής τέχνης, η οποία ξεκίνησε με την αναβίωση της κλασικής αισθητικής μια χιλιετία μετά την πτώση της Ρώμης.
Content Original Link:
" target="_blank">