ΕΕ: Ποια online ταξιδιωτικά πρακτορεία θα επιστρέφουν χρήματα για ματαιώσεις πτήσεων
Μετά από διάλογο με την Κομισιόνκαι το δίκτυο συνεργασίας για την προστασία των καταναλωτών (ΣΠΚ) των εθνικών αρχών προστασίας των καταναλωτών, η Expedia και η Lastminute.com δεσμεύτηκαν να ενημερώνουν καλύτερα τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους και να μεριμνούν ώστε οι ταξιδιώτες να λαμβάνουν επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών σε περίπτωση ματαίωσης της πτήσης τους από την αεροπορική εταιρεία.
Σκοπός του διαλόγου που διενεργήθηκε με την καθοδήγηση της Σουηδικής Υπηρεσίας Καταναλωτών ήταν να πειστούν τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία να υιοθετήσουν οικειοθελώς πρακτικές που βελτιώνουν την προστασία των καταναλωτών και την ενημέρωσή τους σχετικά με τα δικαιώματά τους, καθώς και τη συμμόρφωση των πλατφορμών με τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο διάλογος βασίζεται στη συντονισμένη δράση του 2023, υπό την ηγεσία του δικτύου συνεργασίας για την προστασία των καταναλωτών, με την οποία ανέλαβαν τις ίδιες δεσμεύσεις οι Edreams ODIGEO, Etravel Group και Kiwi.com. Έτσι, ο συνολικός αριθμός των μεγάλων διαδικτυακών
Content Original Link:
" target="_blank">