Techcrunch - Stellantis: Στρέφεται στο Android της Google για την ανάπτυξη λογισμικού, καθώς έληξε η συνεργασία της με την Amazon
Πριν από τρία χρόνια, η Stellantis ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Amazon για τη δημιουργία ενός λογισμικού εντός του αυτοκινήτου που θα έφερνε ένα πλήθος συνδεδεμένων προϊόντων και υπηρεσιών στα οχήματα μέχρι το 2024, στο πλαίσιο του ευρύτερου σχεδίου της αυτοκινητοβιομηχανίας να παράγει 22,5 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως μέσω λογισμικού.
Ωστόσο, η συνεργασία αυτή δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ. Και τώρα «τερματίζεται», όπως ανέφερε το Reuters. Το άρθρο ανέφερε επίσης ότι το προσωπικό της Amazon που εργαζόταν στο έργο είχε μετατεθεί ή είχε εγκαταλείψει την εταιρεία, σύμφωνα με ανώνυμες πηγές. Μάλιστα, η Stellantis επιβεβαίωσε το δημοσίευμα και δήλωσε στο TechCrunch ότι θα στραφεί σε ένα σύστημα βασισμένο στο Android.
«Η Amazon παραμένει ένας πολύτιμος συνεργάτης για την Stellantis και οι εταιρείες συνεχίζουν να συνεργάζονται σε μια σειρά από πρωτοβουλίες», ανέφερε η αυτοκινητοβιομηχανία σε ανακοίνωσή της. Για παράδειγμα, η Stellantis θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί την Amazon Web Services ως προτιμώμενο πάροχο cloud για τις πλατφόρμες οχημάτων. Η Alexa της Amazon θα συνεχίσει επίσης να είναι διαθέσιμη στα οχήματα της Stellantis.
Η Stellantis παρουσίασε ένα φιλόδοξο σχέδιο τον Δεκέμβριο του 2021 για να έχει 34 εκατομμύρια συνδεδεμένα αυτοκίνητα στους δρόμους μέχρι το 2030. Το πλάνο ήταν η Stellantis να δημιουργούσε μια νέα ροή εσόδων πέρα από την κατασκευή και πώληση οχημάτων. Μάλιστα, για την επίτευξη αυτού του στόχου, σύναψε συνεργασίες με την BMW, τη Foxconn, τη Waymo και την Amazon.
Το σχέδιο για τη χρήση λογισμικού μέσα στο αυτοκίνητο για την πώληση προϊόντων και συνδρομών σε επιβάτες και οδηγούς περιλάμβανε τρία στοιχεία.
Αρχικά, ένα υποκείμενο ηλεκτρικό σύστημα και σύστημα αρχιτεκτονικής λογισμικού που η Stellantis ονόμασε STLA Brain. Πάνω σε αυτό το σύστημα, η Stellantis θα πρόσθετε ένα «STLA SmartCockpit», μια πλατφόρμα για την παροχή εφαρμογών στον οδηγό, όπως πλοήγηση, φωνητική βοήθεια, μια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου και υπηρεσίες πληρωμών, καθώς και εφαρμογές που θα παρείχαν εξατομικευμένες εμπειρίες μέσα στο όχημα για τον οδηγό και τους επιβάτες. Ένα τρίτο κομμάτι αφορούσε μια πλατφόρμα αυτοματοποιημένης οδήγησης με την ονομασία «AutoDrive», η οποία αναπτύχθηκε με την BMW.
Η Amazon κλήθηκε να βοηθήσει τη Stellantis με το STLA SmartCockpit. Η βοήθεια αυτή αφορούσε τεχνολογία που θα προσαρμοζόταν στις συμπεριφορές και τα ενδιαφέροντα των πελατών και στη συνέχεια θα παρείχε εξατομικευμένες υπηρεσίες.
Η Stellantis δήλωσε στο TechCrunch ότι εμμένει στην πλατφόρμα του έξυπνου πιλοτηρίου της. Τώρα φαίνεται ότι η πλατφόρμα λογισμικού της υπηρεσίας αυτής θα είναι το σύστημα της Google που βασίζεται στο Android, το οποίο χρησιμοποιείται από πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Content Original Link:
" target="_blank">