07
Sat, Jun
465 New Articles

CNBC - ReGenAI: Το επόμενο κβαντικό άλμα στην ψηφιακή διαφήμιση

CNBC - ReGenAI: Το επόμενο κβαντικό άλμα στην ψηφιακή διαφήμιση

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
CNBC - ReGenAI: Το επόμενο κβαντικό άλμα στην ψηφιακή διαφήμιση

Νέο άλμα στην ψηφιακή διαφήμιση αποτελεί η ReGenAI, η οποία αξιοποιεί υπάρχοντα εγκεκριμένα στοιχεία και τα αναδιαμορφώνει, επεκτείνοντάς τα σε νέες μορφές και κανάλια, προσφέροντας σημαντικά οφέλη.

Ο κόσμος της ψηφιακής διαφήμισης βρίσκεται μπροστά σε μια τεράστια αλλαγή. Αν δούμε την πρόσφατη ιστορία, η τελευταία δεκαετία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως «η δεκαετία των δεδομένων».

Από το 2014, όταν η ψηφιακή διαφήμιση αποτελούσε περίπου το 25% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης (σήμερα φτάνει σχεδόν τα 2/3, δηλαδή $667 δισ. παγκοσμίως), η ραγδαία αξιοποίηση των δεδομένων άλλαξε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο εντοπίζουμε και στοχεύουμε κοινά, αλλά και το πως μετράμε την επιτυχία των διαφημιστικών καμπανιών.

Δύο εταιρείες κυριάρχησαν απόλυτα σε αυτή τη φάση: η Google και η Meta. Καθεμία δημιούργησε πλατφόρμες με τεράστια βάση χρηστών και επένδυσε σημαντικά σε εργαλεία συλλογής και αξιοποίησης δεδομένων για στοχευμένη διαφήμιση.

Οι διαφημιζόμενοι είδαν άμεσα τα αποτελέσματα και υιοθέτησαν μαζικά τις πλατφόρμες τους. Η διαφήμιση μέσω Google και Facebook/Instagram έγινε αυτονόητο μέρος σχεδόν κάθε καμπάνιας - από μικρές επιχειρήσεις έως και πολυεθνικές.

Όμως πλέον η «δεκαετία των δεδομένων» φτάνει στο τέλος της. Παρότι η χρήση των ψηφιακών μέσων αυξάνεται, οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο διστακτικοί στο να μοιράζονται τα δεδομένα τους.

Επιπλέον, η αντιπαράθεση μεταξύ γιγάντων - όπως η Apple που περιορίζει την πρόσβαση της Meta στα δεδομένα χρηστών - έχει διαταράξει τη ροή των δεδομένων μεταξύ των μεγάλων παικτών. Και φυσικά, νέες νομοθετικές ρυθμίσεις, σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ξεκαθαρίζουν πως οι παλιές πρακτικές δεν έχουν πλέον θέση.

Καλωσορίσατε στη «Δεκαετία της Δημιουργικότητας»

Καθώς κλείνει μια εποχή, ανοίγει μια άλλη. Τρεις βασικές τάσεις διαμορφώνουν τώρα τη «δεκαετία της δημιουργικότητας»:

  • Πιέσεις στα δεδομένα: Οι αυξανόμενοι περιορισμοί στη συλλογή και χρήση δεδομένων αναγκάζουν τις εταιρείες να δαπανούν περισσότερα για στοχευμένη διαφήμιση, αποκομίζοντας όμως λιγότερη απόδοση. Πλατφόρμες, εκδότες και διαφημιστικά γραφεία βρίσκονται υπό πίεση να προσφέρουν περισσότερη αξία με χαμηλότερο κόστος. Για πρώτη φορά, η απάντηση δεν είναι «περισσότερα δεδομένα».
  • Έρευνα για τη δύναμη της δημιουργικότητας: Όλο και περισσότερες μελέτες (ακόμα και από τη Google και τη Nielsen) δείχνουν ότι το δημιουργικό περιεχόμενο ευθύνεται για έως και 70% της απόδοσης μιας διαφήμισης. Στη «δεκαετία των δεδομένων», η δημιουργικότητα συχνά παραμεριζόταν λόγω του κόστους και της πολυπλοκότητας στην παραγωγή περιεχομένου για πολλές πλατφόρμες. Πλέον, η ουσιαστική βελτίωση του δημιουργικού περιεχομένου είναι απαραίτητη.
  • Εστίαση στο κοινό και όχι στα κανάλια: Η υπερβολική εξάρτηση από πλατφόρμες όπως η Google και η Meta έχει διαμορφώσει την προσέγγιση και την οργανωτική δομή πολλών διαφημιστών γύρω από συγκεκριμένα κανάλια. Όμως οι καταναλωτές κινούνται πλέον οριζόντια – σε πολλές οθόνες και πλατφόρμες ταυτόχρονα. Για να εκμεταλλευτούν τη νέα σύγκλιση μεταξύ δημιουργικότητας και τεχνητής νοημοσύνης, οι εταιρείες πρέπει να προσαρμοστούν στον τρόπο με τον οποίο το κοινό καταναλώνει περιεχόμενο σήμερα.

Οι Περιορισμοί της Γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης (Generative AI)

Από τότε που έκανε την εμφάνισή του το ChatGPT, η έννοια της Γενετικής Τεχνιτής Νοημοσύνης (Generative AI) έχει γίνει παγκοσμίως γνωστή. Όμως, ο διαφημιστικός κόσμος κρατά επιφυλάξεις - και δικαίως. Η υπόσχεση ότι μπορείς να δημιουργήσεις ένα εξαιρετικό δημιουργικό από μια απλή προτροπή κειμένου είναι γοητευτική, αλλά υπάρχουν σοβαρά ζητήματα:

  • Κίνδυνοι για το brand: Η τεχνητή νοημοσύνη συχνά δεν μπορεί να αποτυπώσει τις λεπτές αποχρώσεις του ύφους, των αξιών και της ταυτότητας ενός brand.
  • Ηθικά και νομικά ζητήματα: Η λειτουργία της AI είναι συχνά ένα «μαύρο κουτί» – δεν υπάρχει διαφάνεια ως προς τις πηγές που χρησιμοποιούνται, κάτι που γεννά ανησυχίες για πνευματικά δικαιώματα και παραπλανητικό περιεχόμενο.
  • Προκαταλήψεις και ανακρίβειες: Η ποιότητα των δεδομένων εκπαίδευσης δεν είναι πάντα υψηλή, και η AI μπορεί να «φαντάζεται» πράγματα ή να ενσωματώνει μεροληψίες.
  • Έλεγχος ποιότητας: Η εξασφάλιση ποιότητας, συνοχής και πιστότητας προς το brand απαιτεί ανθρώπινη επίβλεψη και σημαντική επιμέλεια. 

(Εκ)γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη: Ένα Πιο Στοχευμένο Μοντέλο

Ενώ η Γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη (Generative AI) εστιάζει στη δημιουργία περιεχομένου από το μηδέν - για παράδειγμα, ξεκινώντας από μια απλή γραπτή εντολή - η (επαν)γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη ((Re)Generative AI) σηματοδοτεί μια νέα φιλοσοφία στην παραγωγή δημιουργικού περιεχομένου, βασιζόμενη στη δημιουργία νέου υλικού από μια δεξαμενή ήδη εγκεκριμένων στοιχείων.

  • Ενίσχυση δημιουργικότητας: Αντλώντας από υπάρχον υλικό, η (εκ) γενετική τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί νέες εκδοχές, προωθώντας την καινοτομία.
  • Αυξημένη αποδοτικότητα: Μειώνει τον χρόνο και τους πόρους που απαιτούνται για την παραγωγή δημιουργικών για πολλαπλές πλατφόρμες.
  • Κλίμακα: Επιτρέπει την ταχεία προσαρμογή δημιουργικών σε διάφορες πλατφόρμες (π.χ. display, video, CTV, υπαίθρια διαφήμιση).
  • Αύξηση εμπλοκής: Τα πιο σχετικά δημιουργικά οδηγούν σε υψηλότερη απόδοση και ενίσχυση του μηνύματος.
  • Ευελιξία και ταχύτητα. Οι νικητές της «δεκαετίας της δημιουργικότητας» θα είναι αυτοί που μπορούν να προσαρμόζουν γρήγορα τα δημιουργικά τους, να δοκιμάζουν, να ανανεώνουν και να επεκτείνουν τα μηνύματα με βάση την απόδοση. 

Πέντε πρακτικοί Τρόποι Εφαρμογής της (Εκ)γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης

  • Ξεκινήστε από τα social: Οι περισσότερες μάρκες έχουν ήδη επενδύσει σε ποιοτικό περιεχόμενο στα social media. Με (re)generative AI, μπορείτε να «σηκώσετε» αυτά τα δημιουργικά και να τα μεταφέρετε παντού – σε κάθε οθόνη και πλατφόρμα.
  • Αντιμετωπίστε την τηλεόραση ως προέκταση των social: Η άνοδος της συνδεδεμένης τηλεόρασης (CTV) αλλάζει τον τρόπο που καταναλώνουμε περιεχόμενο. Με τη σωστή AI, τα social videos μπορούν εύκολα να μετατραπούν σε διαφημίσεις τηλεόρασης.
  • Υιοθετήστε εξ αρχής πολυκαναλική στρατηγική: Με τη χρήση (re)generative AI, η δημιουργία υλικού για πολλαπλές πλατφόρμες γίνεται άμεση, χωρίς τεχνικά εμπόδια.
  • Προηγηθείτε των εξελίξεων: Νέες πλατφόρμες εμφανίζονται συνεχώς. Η AI σάς επιτρέπει να τις δοκιμάσετε άμεσα, χωρίς να «κολλάτε» στη δημιουργική παραγωγή.
  • Αξιοποιείστε τις επιτυχίες σας - μην ξεκινάτε από το μηδέν. Αντί να ξεκινάτε κάθε φορά απ’ την αρχή, αξιοποιήστε τους υπάρχοντες πόρους, προσαρμόστε τους και χτίστε πάνω σε αυτούς για να φτάσετε ταχύτερα στους στόχους απόδοσης.

Content Original Link:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Liberal.gr

" target="_blank">

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Liberal.gr

Top Stories

Grid List

Τσουκαλάς: Αν έχει άγχος η πλειοψηφία της ΝΔ και δε θέλει να μπει εμπόδιο στη δικαιοσύνη, ας στηρίξουν την πρόταση του ΠΑΣΟΚ

Πολιτικη

Τσουκαλάς: Αν έχει άγχος η πλειοψηφία της ΝΔ και δε θέλει να μπει εμπόδιο στη δικαιοσύνη, ας στηρίξουν την πρόταση του ΠΑΣΟΚ

Άδωνις Γεωργιάδης για Τζάνειο: Μη χάνουμε την ανθρωπιά μας - Μη σταυρώσουμε τον νοσηλευτή

Πολιτικη

Άδωνις Γεωργιάδης για Τζάνειο: Μη χάνουμε την ανθρωπιά μας - Μη σταυρώσουμε τον νοσηλευτή

Παπαστεργίου: Η Ελλάδα πρωτοστατεί στην προστασία των νέων από τους κινδύνους του διαδικτύου

Πολιτικη

Παπαστεργίου: Η Ελλάδα πρωτοστατεί στην προστασία των νέων από τους κινδύνους του διαδικτύου

Οι καταλύτες που φέρνουν νέα deal στο bancassurance

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι καταλύτες που φέρνουν νέα deal στο bancassurance

Το νόμισμα με την καλύτερη απόδοση φέτος στον κόσμο  

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το νόμισμα με την καλύτερη απόδοση φέτος στον κόσμο  

Συρεγγέλα για την παραίτησή της: Οι θέσεις δε μας ανήκουν - Πρέπει να ξέρεις ποια στιγμή πρέπει να αποχωρήσεις

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συρεγγέλα για την παραίτησή της: Οι θέσεις δε μας ανήκουν - Πρέπει να ξέρεις ποια στιγμή πρέπει να αποχωρήσεις

Αποχωρεί ο αντιπρόεδρος της Tesla Optimus Robotics, Milan Kovac

ΕΠΙΧEIΡΗΣΕΙΣ

Αποχωρεί ο αντιπρόεδρος της Tesla Optimus Robotics, Milan Kovac

Βουλή: Κατατέθηκε νομοσχέδιο για την «Ενίσχυση της δημοσιότητας και της διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο»

ΕΠΙΧEIΡΗΣΕΙΣ

Βουλή: Κατατέθηκε νομοσχέδιο για την «Ενίσχυση της δημοσιότητας και της διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο»

Διπλή δολοφονία στο Βέλγιο – Νεκρές μια 46χρονη Ουκρανή και η 6χρονη κόρη της μέσα σε φλεγόμενο διαμέρισμα

ΕΠΙΧEIΡΗΣΕΙΣ

Διπλή δολοφονία στο Βέλγιο – Νεκρές μια 46χρονη Ουκρανή και η 6χρονη κόρη της μέσα σε φλεγόμενο διαμέρισμα

Γιάννης Μπέζος: «Υπάρχει γενικότερα μία απαξίωση για το πολίτευμα και είναι πάρα πολύ επικίνδυνο»

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

Γιάννης Μπέζος: «Υπάρχει γενικότερα μία απαξίωση για το πολίτευμα και είναι πάρα πολύ επικίνδυνο»

Αταμάν: «Μην αποκαλείτε ζούγκλα το ΟΑΚΑ»

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

Αταμάν: «Μην αποκαλείτε ζούγκλα το ΟΑΚΑ»

Tραγωδία στα Τρίκαλα: Μητέρα και γιος βρέθηκαν νεκροί μέσα στο σπίτι τους

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

Tραγωδία στα Τρίκαλα: Μητέρα και γιος βρέθηκαν νεκροί μέσα στο σπίτι τους

Επίσημη επίσκεψη Μακρόν στη Γροιλανδία

Διεθνη

Επίσημη επίσκεψη Μακρόν στη Γροιλανδία

Η Κίνα αυξάνει τα αποθέματά της σε χρυσό

Διεθνη

Η Κίνα αυξάνει τα αποθέματά της σε χρυσό

Ουκρανία: Σφοδρά ρωσικά πλήγματα σε Χάρκοβο και Χερσώνα

Διεθνη

Ουκρανία: Σφοδρά ρωσικά πλήγματα σε Χάρκοβο και Χερσώνα

Wall Street: Άνοδος με τα μάτια στις διαπραγματεύσεις ΗΠΑ-Κίνας

Αγορες Χρημα

Wall Street: Άνοδος με τα μάτια στις διαπραγματεύσεις ΗΠΑ-Κίνας

Ανοδικά το πετρέλαιο εν αναμονή νέων συνομιλιών ΗΠΑ & Κίνας

Αγορες Χρημα

Ανοδικά το πετρέλαιο εν αναμονή νέων συνομιλιών ΗΠΑ & Κίνας

Πτώση 1% για τον χρυσό, σε υψηλό 13ετίας το ασήμι

Αγορες Χρημα

Πτώση 1% για τον χρυσό, σε υψηλό 13ετίας το ασήμι

Ανάποδη πορεία οχήματος στην Εθνική Οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης, κατευθύνεται προς Αθήνα

Καθημερινα

Ανάποδη πορεία οχήματος στην Εθνική Οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης, κατευθύνεται προς Αθήνα

Παραλία Βούλας: Ταχύπλοο συγκρούστηκε με επιβάτες - Στο νοσοκομείο οι τραυματίες

Καθημερινα

Παραλία Βούλας: Ταχύπλοο συγκρούστηκε με επιβάτες - Στο νοσοκομείο οι τραυματίες

Ουκρανία: Το Χάρκοβο δέχτηκε την «πιο ισχυρή επίθεση από την αρχή του πολέμου» - Αυξημένη πίεση στη Μόσχα ζητά το Κίεβο

Καθημερινα

Ουκρανία: Το Χάρκοβο δέχτηκε την «πιο ισχυρή επίθεση από την αρχή του πολέμου» - Αυξημένη πίεση στη Μόσχα ζητά το Κίεβο