07
Sat, Jun
545 New Articles

CNBC - ReGenAI: Το επόμενο κβαντικό άλμα στην ψηφιακή διαφήμιση

CNBC - ReGenAI: Το επόμενο κβαντικό άλμα στην ψηφιακή διαφήμιση

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
CNBC - ReGenAI: Το επόμενο κβαντικό άλμα στην ψηφιακή διαφήμιση

Νέο άλμα στην ψηφιακή διαφήμιση αποτελεί η ReGenAI, η οποία αξιοποιεί υπάρχοντα εγκεκριμένα στοιχεία και τα αναδιαμορφώνει, επεκτείνοντάς τα σε νέες μορφές και κανάλια, προσφέροντας σημαντικά οφέλη.

Ο κόσμος της ψηφιακής διαφήμισης βρίσκεται μπροστά σε μια τεράστια αλλαγή. Αν δούμε την πρόσφατη ιστορία, η τελευταία δεκαετία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως «η δεκαετία των δεδομένων».

Από το 2014, όταν η ψηφιακή διαφήμιση αποτελούσε περίπου το 25% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης (σήμερα φτάνει σχεδόν τα 2/3, δηλαδή $667 δισ. παγκοσμίως), η ραγδαία αξιοποίηση των δεδομένων άλλαξε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο εντοπίζουμε και στοχεύουμε κοινά, αλλά και το πως μετράμε την επιτυχία των διαφημιστικών καμπανιών.

Δύο εταιρείες κυριάρχησαν απόλυτα σε αυτή τη φάση: η Google και η Meta. Καθεμία δημιούργησε πλατφόρμες με τεράστια βάση χρηστών και επένδυσε σημαντικά σε εργαλεία συλλογής και αξιοποίησης δεδομένων για στοχευμένη διαφήμιση.

Οι διαφημιζόμενοι είδαν άμεσα τα αποτελέσματα και υιοθέτησαν μαζικά τις πλατφόρμες τους. Η διαφήμιση μέσω Google και Facebook/Instagram έγινε αυτονόητο μέρος σχεδόν κάθε καμπάνιας - από μικρές επιχειρήσεις έως και πολυεθνικές.

Όμως πλέον η «δεκαετία των δεδομένων» φτάνει στο τέλος της. Παρότι η χρήση των ψηφιακών μέσων αυξάνεται, οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο διστακτικοί στο να μοιράζονται τα δεδομένα τους.

Επιπλέον, η αντιπαράθεση μεταξύ γιγάντων - όπως η Apple που περιορίζει την πρόσβαση της Meta στα δεδομένα χρηστών - έχει διαταράξει τη ροή των δεδομένων μεταξύ των μεγάλων παικτών. Και φυσικά, νέες νομοθετικές ρυθμίσεις, σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ξεκαθαρίζουν πως οι παλιές πρακτικές δεν έχουν πλέον θέση.

Καλωσορίσατε στη «Δεκαετία της Δημιουργικότητας»

Καθώς κλείνει μια εποχή, ανοίγει μια άλλη. Τρεις βασικές τάσεις διαμορφώνουν τώρα τη «δεκαετία της δημιουργικότητας»:

  • Πιέσεις στα δεδομένα: Οι αυξανόμενοι περιορισμοί στη συλλογή και χρήση δεδομένων αναγκάζουν τις εταιρείες να δαπανούν περισσότερα για στοχευμένη διαφήμιση, αποκομίζοντας όμως λιγότερη απόδοση. Πλατφόρμες, εκδότες και διαφημιστικά γραφεία βρίσκονται υπό πίεση να προσφέρουν περισσότερη αξία με χαμηλότερο κόστος. Για πρώτη φορά, η απάντηση δεν είναι «περισσότερα δεδομένα».
  • Έρευνα για τη δύναμη της δημιουργικότητας: Όλο και περισσότερες μελέτες (ακόμα και από τη Google και τη Nielsen) δείχνουν ότι το δημιουργικό περιεχόμενο ευθύνεται για έως και 70% της απόδοσης μιας διαφήμισης. Στη «δεκαετία των δεδομένων», η δημιουργικότητα συχνά παραμεριζόταν λόγω του κόστους και της πολυπλοκότητας στην παραγωγή περιεχομένου για πολλές πλατφόρμες. Πλέον, η ουσιαστική βελτίωση του δημιουργικού περιεχομένου είναι απαραίτητη.
  • Εστίαση στο κοινό και όχι στα κανάλια: Η υπερβολική εξάρτηση από πλατφόρμες όπως η Google και η Meta έχει διαμορφώσει την προσέγγιση και την οργανωτική δομή πολλών διαφημιστών γύρω από συγκεκριμένα κανάλια. Όμως οι καταναλωτές κινούνται πλέον οριζόντια – σε πολλές οθόνες και πλατφόρμες ταυτόχρονα. Για να εκμεταλλευτούν τη νέα σύγκλιση μεταξύ δημιουργικότητας και τεχνητής νοημοσύνης, οι εταιρείες πρέπει να προσαρμοστούν στον τρόπο με τον οποίο το κοινό καταναλώνει περιεχόμενο σήμερα.

Οι Περιορισμοί της Γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης (Generative AI)

Από τότε που έκανε την εμφάνισή του το ChatGPT, η έννοια της Γενετικής Τεχνιτής Νοημοσύνης (Generative AI) έχει γίνει παγκοσμίως γνωστή. Όμως, ο διαφημιστικός κόσμος κρατά επιφυλάξεις - και δικαίως. Η υπόσχεση ότι μπορείς να δημιουργήσεις ένα εξαιρετικό δημιουργικό από μια απλή προτροπή κειμένου είναι γοητευτική, αλλά υπάρχουν σοβαρά ζητήματα:

  • Κίνδυνοι για το brand: Η τεχνητή νοημοσύνη συχνά δεν μπορεί να αποτυπώσει τις λεπτές αποχρώσεις του ύφους, των αξιών και της ταυτότητας ενός brand.
  • Ηθικά και νομικά ζητήματα: Η λειτουργία της AI είναι συχνά ένα «μαύρο κουτί» – δεν υπάρχει διαφάνεια ως προς τις πηγές που χρησιμοποιούνται, κάτι που γεννά ανησυχίες για πνευματικά δικαιώματα και παραπλανητικό περιεχόμενο.
  • Προκαταλήψεις και ανακρίβειες: Η ποιότητα των δεδομένων εκπαίδευσης δεν είναι πάντα υψηλή, και η AI μπορεί να «φαντάζεται» πράγματα ή να ενσωματώνει μεροληψίες.
  • Έλεγχος ποιότητας: Η εξασφάλιση ποιότητας, συνοχής και πιστότητας προς το brand απαιτεί ανθρώπινη επίβλεψη και σημαντική επιμέλεια. 

(Εκ)γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη: Ένα Πιο Στοχευμένο Μοντέλο

Ενώ η Γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη (Generative AI) εστιάζει στη δημιουργία περιεχομένου από το μηδέν - για παράδειγμα, ξεκινώντας από μια απλή γραπτή εντολή - η (επαν)γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη ((Re)Generative AI) σηματοδοτεί μια νέα φιλοσοφία στην παραγωγή δημιουργικού περιεχομένου, βασιζόμενη στη δημιουργία νέου υλικού από μια δεξαμενή ήδη εγκεκριμένων στοιχείων.

  • Ενίσχυση δημιουργικότητας: Αντλώντας από υπάρχον υλικό, η (εκ) γενετική τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί νέες εκδοχές, προωθώντας την καινοτομία.
  • Αυξημένη αποδοτικότητα: Μειώνει τον χρόνο και τους πόρους που απαιτούνται για την παραγωγή δημιουργικών για πολλαπλές πλατφόρμες.
  • Κλίμακα: Επιτρέπει την ταχεία προσαρμογή δημιουργικών σε διάφορες πλατφόρμες (π.χ. display, video, CTV, υπαίθρια διαφήμιση).
  • Αύξηση εμπλοκής: Τα πιο σχετικά δημιουργικά οδηγούν σε υψηλότερη απόδοση και ενίσχυση του μηνύματος.
  • Ευελιξία και ταχύτητα. Οι νικητές της «δεκαετίας της δημιουργικότητας» θα είναι αυτοί που μπορούν να προσαρμόζουν γρήγορα τα δημιουργικά τους, να δοκιμάζουν, να ανανεώνουν και να επεκτείνουν τα μηνύματα με βάση την απόδοση. 

Πέντε πρακτικοί Τρόποι Εφαρμογής της (Εκ)γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης

  • Ξεκινήστε από τα social: Οι περισσότερες μάρκες έχουν ήδη επενδύσει σε ποιοτικό περιεχόμενο στα social media. Με (re)generative AI, μπορείτε να «σηκώσετε» αυτά τα δημιουργικά και να τα μεταφέρετε παντού – σε κάθε οθόνη και πλατφόρμα.
  • Αντιμετωπίστε την τηλεόραση ως προέκταση των social: Η άνοδος της συνδεδεμένης τηλεόρασης (CTV) αλλάζει τον τρόπο που καταναλώνουμε περιεχόμενο. Με τη σωστή AI, τα social videos μπορούν εύκολα να μετατραπούν σε διαφημίσεις τηλεόρασης.
  • Υιοθετήστε εξ αρχής πολυκαναλική στρατηγική: Με τη χρήση (re)generative AI, η δημιουργία υλικού για πολλαπλές πλατφόρμες γίνεται άμεση, χωρίς τεχνικά εμπόδια.
  • Προηγηθείτε των εξελίξεων: Νέες πλατφόρμες εμφανίζονται συνεχώς. Η AI σάς επιτρέπει να τις δοκιμάσετε άμεσα, χωρίς να «κολλάτε» στη δημιουργική παραγωγή.
  • Αξιοποιείστε τις επιτυχίες σας - μην ξεκινάτε από το μηδέν. Αντί να ξεκινάτε κάθε φορά απ’ την αρχή, αξιοποιήστε τους υπάρχοντες πόρους, προσαρμόστε τους και χτίστε πάνω σε αυτούς για να φτάσετε ταχύτερα στους στόχους απόδοσης.

Content Original Link:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Liberal.gr

" target="_blank">

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Liberal.gr

Top Stories

Grid List

Προανακριτική για Τέμπη: 14 κάλπες για 14 πρόσωπα, ποιοι στοχοποιούνται - Η πρόταση Καρυστιανού, οι αντιδράσεις συγγενών θυμάτων και το φιάσκο του ΣΥΡΙΖΑ

Πολιτικη

Προανακριτική για Τέμπη: 14 κάλπες για 14 πρόσωπα, ποιοι στοχοποιούνται - Η πρόταση Καρυστιανού, οι αντιδράσεις συγγενών θυμάτων και το φιάσκο του ΣΥΡΙΖΑ

Φάμελλος: Ο κ. Μητσοτάκης θέλει να απαξιωθεί το Δημόσιο για να το ξεπουλήσει

Πολιτικη

Φάμελλος: Ο κ. Μητσοτάκης θέλει να απαξιωθεί το Δημόσιο για να το ξεπουλήσει

Ειρήνη Αγαπηδάκη: Θα ακουμπάμε το κινητό μας τηλέφωνο και θα έχουμε διαγνωστικές εξετάσεις για τα καρδιαγγειακά

Πολιτικη

Ειρήνη Αγαπηδάκη: Θα ακουμπάμε το κινητό μας τηλέφωνο και θα έχουμε διαγνωστικές εξετάσεις για τα καρδιαγγειακά

Τραμπ: Εμπορικές συνομιλίες ΗΠΑ - Κίνας τη Δευτέρα στο Λονδίνο

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τραμπ: Εμπορικές συνομιλίες ΗΠΑ - Κίνας τη Δευτέρα στο Λονδίνο

Φάμελλος: Ο κ. Μητσοτάκης θέλει να απαξιωθεί το Δημόσιο για να το ξεπουλήσει - Υποκριτική η άρση της μονιμότητας

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Φάμελλος: Ο κ. Μητσοτάκης θέλει να απαξιωθεί το Δημόσιο για να το ξεπουλήσει - Υποκριτική η άρση της μονιμότητας

Δημόσιο: Αυξήσεις για χιλιάδες υπαλλήλους με προσωπική διαφορά - Ποιοι κερδίζουν και πόσα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δημόσιο: Αυξήσεις για χιλιάδες υπαλλήλους με προσωπική διαφορά - Ποιοι κερδίζουν και πόσα

Autohellas: Διατέθηκαν δωρεάν 63.500 μετοχές σε στελέχη

ΕΠΙΧEIΡΗΣΕΙΣ

Autohellas: Διατέθηκαν δωρεάν 63.500 μετοχές σε στελέχη

Ποστέκογλου: Απολύθηκε από την Τότεναμ, παρά τoν ευρωπαϊκό τίτλο

ΕΠΙΧEIΡΗΣΕΙΣ

Ποστέκογλου: Απολύθηκε από την Τότεναμ, παρά τoν ευρωπαϊκό τίτλο

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στο 6,42% το ποσοστό του Lexcor Master Fund

ΕΠΙΧEIΡΗΣΕΙΣ

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στο 6,42% το ποσοστό του Lexcor Master Fund

Παραιτήθηκε η Μαρία Συρεγγέλα από γραμματέας της ΝΔ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

Παραιτήθηκε η Μαρία Συρεγγέλα από γραμματέας της ΝΔ

Δασμοί: Τη Δευτέρα στο Λονδίνο η νέα συνάντηση ΗΠΑ-Κίνας για το εμπόριο

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

Δασμοί: Τη Δευτέρα στο Λονδίνο η νέα συνάντηση ΗΠΑ-Κίνας για το εμπόριο

Ο λόγος που ο Μάρτιν Σκορσέζε δεν πάει πλέον σινεμά

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

Ο λόγος που ο Μάρτιν Σκορσέζε δεν πάει πλέον σινεμά

Τραμπ: Του Αγίου Πνεύματος το νέο παζάρι με Κίνα για δασμούς

Διεθνη

Τραμπ: Του Αγίου Πνεύματος το νέο παζάρι με Κίνα για δασμούς

Γάζα: Δεκάδες νεκροί από νέες επιθέσεις του Ισραήλ

Διεθνη

Γάζα: Δεκάδες νεκροί από νέες επιθέσεις του Ισραήλ

Ο Τραμπ πιέζει ξανά τον Πάουελ της Fed να ρίξει τα επιτόκια

Διεθνη

Ο Τραμπ πιέζει ξανά τον Πάουελ της Fed να ρίξει τα επιτόκια

Πτώση 1% για τον χρυσό, σε υψηλό 13ετίας το ασήμι

Αγορες Χρημα

Πτώση 1% για τον χρυσό, σε υψηλό 13ετίας το ασήμι

Ανοδικά το πετρέλαιο εν αναμονή νέων συνομιλιών ΗΠΑ & Κίνας

Αγορες Χρημα

Ανοδικά το πετρέλαιο εν αναμονή νέων συνομιλιών ΗΠΑ & Κίνας

Άνοδος ρεκόρ για το ασήμι στα υψηλότερα επίπεδα 13 ετών

Αγορες Χρημα

Άνοδος ρεκόρ για το ασήμι στα υψηλότερα επίπεδα 13 ετών

Τραμπ Vs Μασκ: Ούτε με τον πρόεδρο, ούτε με τον κροίσο λέει το 52% των Αμερικανών

Καθημερινα

Τραμπ Vs Μασκ: Ούτε με τον πρόεδρο, ούτε με τον κροίσο λέει το 52% των Αμερικανών

Ναύπακτος: Οδηγός άκουσε το GPS και τον έβγαλε σε σκαλιά (Βίντεο)

Καθημερινα

Ναύπακτος: Οδηγός άκουσε το GPS και τον έβγαλε σε σκαλιά (Βίντεο)

Δανάη Μπάρκα: «Δεν πήρα το τέλος της εκπομπής ως προσωπική μου αποτυχία» (Βίντεο)

Καθημερινα

Δανάη Μπάρκα: «Δεν πήρα το τέλος της εκπομπής ως προσωπική μου αποτυχία» (Βίντεο)