Κίνα: Στοχεύει στην Ευρώπη – Temu και Shein προσπαθούν να επεκταθούν
Οι κινεζικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου Temu και Shein, γνωστές για τις εξαιρετικά χαμηλές τιμές τους, προσπαθούν να επεκταθούν στην ευρωπαϊκή αγορά, καθώς οι ΗΠΑ γίνονται ολοένα και πιο δύσκολες λόγω των αυστηρών δασμών και κανονισμών.
Ωστόσο, η είσοδος στην Ευρώπη δεν είναι εύκολη υπόθεση.
Ένα παράδειγμα αντιπροσωπευτικό, αποτελεί η ιστορία του Huang Lun. Ο Huang προσπάθησε να εισέλθει στην αμερικανική αγορά, πουλώντας εσώρουχα και παντελόνια γιόγκα μέσω των πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon, Temu και Shein. Η αμερικανική αγορά πλέον αντιπροσωπεύει το 70% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, όμως τον Μάρτιο, όταν ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ απείλησε με
Content Original Link:
" target="_blank">