04
Sun, May
335 New Articles

Capital Clean Energy Carriers (Β. Μαρινάκης): Καθέλκυσε το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακος (LCO 2)

Capital Clean Energy Carriers (Β. Μαρινάκης): Καθέλκυσε το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακος (LCO 2)

Press Relases

Παγκόσμια ιστορική πρωτιά κατέγραψε στη ναυτιλία η Capital Clean Energy Carriers συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη

Παγκόσμια ιστορική πρωτιά κατέγραψε στη ναυτιλία η Capital Clean Energy Carriers συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη με την πρόσφατη καθέλκυση το υ πρώτου πλοίου της μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO ₂) μεταφορικής ικανότητας 22.000 κυβικών μέτρων που κατασκευάζεται σ τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo Dockyard , θυγατρική της HD Hyundai Shipbuilding, η οποία πραγματοποίησε πριν λίγες «ημέρες με υπηρεσία» όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν σε σχετική ανακοίνωση, τα ναυπηγεία του Ulsan .

Είναι το πρώτο από τα τέσσερα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα που κατασκευάζει τα Κορεάτικα ναυπηγεία για λογαριασμό της Capital Clean Energy Carriers Corp. Το πλοίο έχει μήκος 159,9 μέτρα μήκος, 27,4 μέτρα πλάτη ύψος και την επίβλεψη της κατασκευής του που βρίσκεται στο τέλος του έτους έχει αναλάβει η Capital Gas Ship Management Corp .

Το πλοίο αυτό είναι το μεγαλύτερο του τύπου του και είναι εξοπλισμένο με τεχνολογίες για να μεταφέρει αξιόπιστα διάφορα φορτία υγροποιημένου αερίου, όπως υγροποιημένο διοξείδιο του άνθρακα, υγραέριο ( LPG ) και αμμωνία ( NH ₃). Εφαρμόζει επίσης τεχνολογία ανθεκτική στον πάγο (Ice Class 1C) η που επιτρέπει την ασφαλή λειτουργία σε κρύες , παγωμένες θάλασσες .

DCIM100MEDIADJI_0012.JPG

Επιπλέον, μπορεί να μειώσει διάφορα επιβλαβή καυσαέρια μέσω της συσκευής παροχής ρεύματος από την ξηρά (Alternative Marine Power) και της συσκευής μείωσης των οξειδίων του αζώτου (Selective Catalytic Reduction) και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πλοίο με καυσαέρια αμμωνία, χωρίς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μετά από μελλοντική χρήση.

Η αρχική συμφωνία για την ναυπήγηση των τεσσάρων πλοίων είχε υπογράψει τον Ιούλιο του 2023 στα γραφεία της Capital στα Πειραιά παρουσία του προέδρου και ιδρυτή της Capital Maritime & Trading Corp Βαγγέλη Μαρινάκη και η υπογραφή της, απέσπασε ένα ιστορικό ορόσημο όχι μόνο για τον Ομιλο Capital, αλλά και για τη διεκδίκηση της Capital Maritime & Trading Corp.

Τα εν λόγω πλοία ανταποκρίνονται πλήρως στην ανάγκη ανάπτυξης νέων τεχνολογιών και καινοτόμων λύσεων για την αντιμετώπιση της πρόκλησης της απαλλαγής από τον περιορισμό.

Μελέτες του οίκου Clarkson προβλέπουν ότι για να ολοκληρωθεί η ουδετερότητα ως προς τον πλανήτη θα πρέπει να δεσμεύει και να αποθηκεύει περισσότερους από 6 γιγατόνους (Gt) τροφοδοτείται μέχρι το 2050 και ότι περίπου το 20% αυτής της ποσότητας που πρέπει να μεταφερθεί σε θαλάσσια ποσότητα, που απαιτεί περίπου 2,500 υγρές ποσότητες.

Ο όμιλος Capital εκτιμά ότι η θαλάσσια μεταφορά CO2 είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά, στην οποία στοχεύει να κατακτήσει την πρώτη θέση. Οι επενδύσεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο της ευρύτερης στόχευσης του ομίλου να ακολουθήσει την ανάπτυξή του στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας και τη συμμόρφωση με τους ισχύοντες και μελλοντικούς τροποποιήσεις με σημαντικά αυξημένο κόστος.

Content Original Link:

Original Source MONONEWS www.mononews.gr

" target="_blank">

Original Source MONONEWS www.mononews.gr

Content Original Link:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Infomarine On-Line Press Releases

" target="_blank">

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Infomarine On-Line Press Releases

Top Stories

Grid List

CTI Group Acquires & Integrates NAIAS Labs

Press Relases

PIRAEUS, GREECE: Centre Testing International Group Co., Ltd. (hereinafter referred to as CTI Group) has successfully completed the full acquisition of

Kongsberg to supply advanced training simulators to Capital Group in Greece

Press Relases

This initiative aims to improve training standards for the crew, focusing on both Standards of Training, Certification, and Watchkeeping (STCW)

Marine Plus sole official representative of Nakakita's products and services

Press Relases

This strategic collaboration positions Marine Plus S.A. as the sole official representative of Nakakita's products and services in the markets of Greece and Cyprus.

Capital Maritime firms up $1.26bn container ship newbuilding deal in South Korea

Press Relases

In a filing on Monday, HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering, the holding group company of HD Hyundai group shipyards, said

FARAD S.A. introduces its new passivation service

Press Relases

Designed to enhance corrosion resistance, prevent biofouling, and extend the lifespan of your heat exchangers, our advanced surface treatment ensures optimal

TURBOMED Hosts the 6th Turbo Open House

Press Relases

This event offers a unique opportunity to explore the latest innovations in turbocharger repair and maintenance, along with an exclusive guided

Μεγαλώνει ο στόλος της Element Shipmanagement του Άλεξ Λεμονίδη

Ναυτιλια Ελλαδα

Μεγαλώνει ο στόλος της Element Shipmanagement του Άλεξ Λεμονίδη

General Motors: Με στρατηγική… Covid στον «πόλεμο» των δασμών ύψους 5 δισ. δολαρίων

Ναυτιλια Ελλαδα

General Motors: Με στρατηγική… Covid στον «πόλεμο» των δασμών ύψους 5 δισ. δολαρίων

Αυτοματοποίηση: Οι νέοι βιομηχανικοί εργάτες θα είναι ανθρωποειδή ρομπότ

Ναυτιλια Ελλαδα

Αυτοματοποίηση: Οι νέοι βιομηχανικοί εργάτες θα είναι ανθρωποειδή ρομπότ

Μπάφετ: Παραιτείται από την Berkshire στα τέλη του έτους

Ναυτιλια Ελλαδα

Μπάφετ: Παραιτείται από την Berkshire στα τέλη του έτους

Capital Economics: Πολύ «σκληρό» για να πεθάνει το δολάριο – Tο μάθημα του Τσώρτσιλ

Ναυτιλια Ελλαδα

Capital Economics: Πολύ «σκληρό» για να πεθάνει το δολάριο – Tο μάθημα του Τσώρτσιλ

Δασμοί Τραμπ: Μεταβολές στις εμπορικές ροές και στην ανάπτυξη των οικονομιών

Ναυτιλια Ελλαδα

Δασμοί Τραμπ: Μεταβολές στις εμπορικές ροές και στην ανάπτυξη των οικονομιών