20
Fri, Jun
0 New Articles

Capital Clean Energy Carriers (Β. Μαρινάκης): Καθέλκυσε το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακος (LCO 2)

Capital Clean Energy Carriers (Β. Μαρινάκης): Καθέλκυσε το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακος (LCO 2)

Press Relases

Παγκόσμια ιστορική πρωτιά κατέγραψε στη ναυτιλία η Capital Clean Energy Carriers συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη

Παγκόσμια ιστορική πρωτιά κατέγραψε στη ναυτιλία η Capital Clean Energy Carriers συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη με την πρόσφατη καθέλκυση το υ πρώτου πλοίου της μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO ₂) μεταφορικής ικανότητας 22.000 κυβικών μέτρων που κατασκευάζεται σ τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo Dockyard , θυγατρική της HD Hyundai Shipbuilding, η οποία πραγματοποίησε πριν λίγες «ημέρες με υπηρεσία» όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν σε σχετική ανακοίνωση, τα ναυπηγεία του Ulsan .

Είναι το πρώτο από τα τέσσερα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα που κατασκευάζει τα Κορεάτικα ναυπηγεία για λογαριασμό της Capital Clean Energy Carriers Corp. Το πλοίο έχει μήκος 159,9 μέτρα μήκος, 27,4 μέτρα πλάτη ύψος και την επίβλεψη της κατασκευής του που βρίσκεται στο τέλος του έτους έχει αναλάβει η Capital Gas Ship Management Corp .

Το πλοίο αυτό είναι το μεγαλύτερο του τύπου του και είναι εξοπλισμένο με τεχνολογίες για να μεταφέρει αξιόπιστα διάφορα φορτία υγροποιημένου αερίου, όπως υγροποιημένο διοξείδιο του άνθρακα, υγραέριο ( LPG ) και αμμωνία ( NH ₃). Εφαρμόζει επίσης τεχνολογία ανθεκτική στον πάγο (Ice Class 1C) η που επιτρέπει την ασφαλή λειτουργία σε κρύες , παγωμένες θάλασσες .

DCIM100MEDIADJI_0012.JPG

Επιπλέον, μπορεί να μειώσει διάφορα επιβλαβή καυσαέρια μέσω της συσκευής παροχής ρεύματος από την ξηρά (Alternative Marine Power) και της συσκευής μείωσης των οξειδίων του αζώτου (Selective Catalytic Reduction) και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πλοίο με καυσαέρια αμμωνία, χωρίς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μετά από μελλοντική χρήση.

Η αρχική συμφωνία για την ναυπήγηση των τεσσάρων πλοίων είχε υπογράψει τον Ιούλιο του 2023 στα γραφεία της Capital στα Πειραιά παρουσία του προέδρου και ιδρυτή της Capital Maritime & Trading Corp Βαγγέλη Μαρινάκη και η υπογραφή της, απέσπασε ένα ιστορικό ορόσημο όχι μόνο για τον Ομιλο Capital, αλλά και για τη διεκδίκηση της Capital Maritime & Trading Corp.

Τα εν λόγω πλοία ανταποκρίνονται πλήρως στην ανάγκη ανάπτυξης νέων τεχνολογιών και καινοτόμων λύσεων για την αντιμετώπιση της πρόκλησης της απαλλαγής από τον περιορισμό.

Μελέτες του οίκου Clarkson προβλέπουν ότι για να ολοκληρωθεί η ουδετερότητα ως προς τον πλανήτη θα πρέπει να δεσμεύει και να αποθηκεύει περισσότερους από 6 γιγατόνους (Gt) τροφοδοτείται μέχρι το 2050 και ότι περίπου το 20% αυτής της ποσότητας που πρέπει να μεταφερθεί σε θαλάσσια ποσότητα, που απαιτεί περίπου 2,500 υγρές ποσότητες.

Ο όμιλος Capital εκτιμά ότι η θαλάσσια μεταφορά CO2 είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά, στην οποία στοχεύει να κατακτήσει την πρώτη θέση. Οι επενδύσεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο της ευρύτερης στόχευσης του ομίλου να ακολουθήσει την ανάπτυξή του στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας και τη συμμόρφωση με τους ισχύοντες και μελλοντικούς τροποποιήσεις με σημαντικά αυξημένο κόστος.

Content Original Link:

Original Source MONONEWS www.mononews.gr

" target="_blank">

Original Source MONONEWS www.mononews.gr

Content Original Link:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Infomarine On-Line Press Releases

" target="_blank">

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Infomarine On-Line Press Releases

Top Stories

Grid List

DK Fotinakis has successfully completed emergency steelwork on the M/T Anikitos

Press Relases

DK Fotinakis has successfully completed emergency steelwork on the M/T Anikitos, delivering critical structural repairs with speed and efficiency. This project

DK Fotinakis recently completed a full scope of maintenance and repair works on the M/T Evridiki

Press Relases

From replacing all cargo tank heating coil lines to mechanical works and structural improvements, our dedicated team ensured that every detail

Evangelos Marinakis ‘extremely disappointed’ by returns to date on high-spec newbuildings

Press Relases

4 June 2025 13:06 GMT Updated 4 June 2025 13:06 GMT

By Andy Pierce in Oslo

Greek shipowner

Emergency ME LO Cooler Restoration at Shanghai Anchorage

Press Relases

The root cause was traced to internal failure of the Main Lube Cooler. With no port access and high risk of

Capital Grroup receive industry and Social Leader ESG Shipping Awards 2025

Press Relases

The Industry Partnership Leader Award was presented to Capital Group in recognition of a series of succesfull industry partneships such as

Capital Ship Management Corp. Connecting Classrooms with Vessels

Press Relases

from Capital Ship Management Corp., as part of the “Adopt a Ship by PROJECT CONNECT” educational program.

The visit was filled

Αισιοδοξία για την παραγωγή σιταριού στην ΕΕ

Ναυτιλια Ελλαδα

Αισιοδοξία για την παραγωγή σιταριού στην ΕΕ

Δυσοίωνες οι εκτιμήσεις του IEA για την παγκόσμια κατανάλωση πετρελαίου

Ναυτιλια Ελλαδα

Δυσοίωνες οι εκτιμήσεις του IEA για την παγκόσμια κατανάλωση πετρελαίου

Αέρας ανανέωσης στην αγορά των δεξαμενόπλοιων με τις ευλογίες του OPEC+

Ναυτιλια Ελλαδα

Αέρας ανανέωσης στην αγορά των δεξαμενόπλοιων με τις ευλογίες του OPEC+

Σ. Αρναούτογλου στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: «Η θάλασσα φωνάζει

Ναυτιλια Ελλαδα

Σ. Αρναούτογλου στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: «Η θάλασσα φωνάζει

Η πράσινη πρόοδος της ναυτιλίας και οι προκλήσεις στον ορίζοντα

Ναυτιλια Ελλαδα

Η πράσινη πρόοδος της ναυτιλίας και οι προκλήσεις στον ορίζοντα

Οινούσσες και Δονούσα, οι νέοι σταθμοί για υδροπλάνα

Ναυτιλια Ελλαδα

Οινούσσες και Δονούσα, οι νέοι σταθμοί για υδροπλάνα