EuroLeague χωρίς… Turkish Airlines
Η EuroLeague Basketball εισέρχεται σε μια νέα εποχή, καθώς η συνεργασία τίτλου με την Turkish Airlines ολοκληρώθηκε με το τέλος της σεζόν 2024-25, σηματοδοτώντας το τέλος μιας εμβληματικής χορηγίας που ξεκίνησε το 2010. Η διοργανώτρια αρχή βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε ενεργές διαπραγματεύσεις για την ανεύρεση νέου χορηγού τίτλου για τις επόμενες σεζόν, συμπεριλαμβανομένης της επικείμενης 2025-26, η οποία συνοδεύεται και από σχέδια διεύρυνσης της λίγκας σε 20 ομάδες.
Η Turkish Airlines υπήρξε ο βασικός χορηγός τίτλου της EuroLeague για 15 συνεχόμενα χρόνια, συμβάλλοντας σημαντικά στην εδραίωση της διοργάνωσης ως κορυφαίας διασυλλογικής μπασκετικής λίγκας στην Ευρώπη, με έντονη παγκόσμια προβολή. Η λήξη της συμφωνίας αφήνει ένα σημαντικό εμπορικό και επικοινωνιακό κενό, το οποίο η Euroleague Basketball φιλοδοξεί να καλύψει με έναν εξίσου σημαντικό ή και μεγαλύτερης εμβέλειας συνεργάτη.
Παρότι οι επαφές με την Turkish Airlines συνεχίζονται σε μη δεσμευτικό επίπεδο, η Euroleague εξετάζει σοβαρά και άλλους πιθανούς εταίρους, με στόχο μια συμφωνία που θα ενισχύσει το εμπορικό της αποτύπωμα και θα υποστηρίξει τα φιλόδοξα σχέδια επέκτασης. Η νέα εμπορική συμφωνία τίτλου θεωρείται κρίσιμη για την ενίσχυση των εσόδων, των τηλεοπτικών συμφωνιών και της παγκόσμιας απήχησης του brand.
Το πλάνο επέκτασης της EuroLeague σε 20 ομάδες από τη σεζόν 2025-26 αποτελεί σαφές μήνυμα ανάπτυξης, ενώ η πρόσφατη ανανέωση της συνεργασίας με την IMG έως το 2036 εξασφαλίζει τη σταθερότητα και την τεχνογνωσία για την παγκόσμια προβολή και προσέγγιση νέων φιλάθλων. Η IMG παραμένει στρατηγικός συνεργάτης στον τομέα του sports marketing και της διαχείρισης δικαιωμάτων.
Στο πλαίσιο της εμπορικής δομής της EuroLeague, η Visa αποτελεί επίσημο συνεργάτη πληρωμών τόσο για τη EuroLeague όσο και για το BKT EuroCup, με πολυετή συμφωνία που ενισχύει την ψηφιακή εμπειρία των φιλάθλων και τις υπηρεσίες αγορών.
Η περίοδος που διανύουμε είναι μεταβατική αλλά και κρίσιμη για την EuroLeague, που καλείται να επιλέξει έναν νέο χορηγό τίτλου αντάξιο της εμπορικής και αγωνιστικής της δυναμικής. Ο συνδυασμός των συζητήσεων για χορηγία, της στρατηγικής συνεργασίας με IMG και της επικείμενης διεύρυνσης της λίγκας καταδεικνύει ότι βρισκόμαστε στην αρχή μιας νέας εποχής για το ευρωπαϊκό μπάσκετ, η οποία ενδέχεται να φέρει και νέους γεωγραφικούς ή εταιρικούς παίκτες στο προσκήνιο.
Content Original Link:
" target="_blank">