Περαιτέρω βελτίωση για το μικρό και φιλικό Honda CB125F
Μία μοτοσυκλέτα 125cc για αρχάριους πρέπει να είναι ένα πολυδιάστατο όχημα. Για κάποιους είναι ο πιο οικονομικός τρόπος μετακίνησης, τόσο στην αρχική αγορά όσο και στα λειτουργικά έξοδα. Για αυτούς τους αναβάτες πρέπει να είναι ανθεκτική, εύκολη στη χρήση και αποδοτική: απλή, αξιόπιστη μετακίνηση στην πιο βασική της μορφή.
Η CB125F εξυπηρετεί αυτόν τον σκοπό για τη Honda εδώ και χρόνια – μία στιβαρή, φιλική μοτοσυκλέτα για αρχάριους, ιδανική για το πρώτο βήμα στον κόσμο των δύο τροχών.
Η διαχρονικά δημοφιλής entry-level μοτοσυκλέτα της Honda βασίζεται στον χαμηλής τριβής κινητήρα eSP (enhanced Smart Power), ο οποίος προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου διατηρώντας παράλληλα ισχυρές επιδόσεις στην κατηγορία των 125cc.

Στον εξοπλισμό του μοντέλου για το έτος 2026 (26YM) περιλαμβάνεται το σύστημα Idling Stop (για πρώτη φορά σε Honda με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων), ενώ πληροί και τις προδιαγραφές EURO5+.
Το ανανεωμένο σώμα του μοντέλου εμπνέεται σχεδιαστικά από μεγαλύτερους «συγγενείς» της οικογένειας, ενώ περιλαμβάνει νέα φώτα LED, καθώς και έγχρωμη TFT οθόνη 4,2 ιντσών με συνδεσιμότητα Honda RoadSync για smartphone και θύρα USB-C. Το κεντρικό σταντ και η χειρολαβή συνεπιβάτη ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό.
Μετά την πρώτη της εμφάνιση το 2015, η CB125F ανανεώθηκε πλήρως το 2021 χάνοντας 11 κιλά χάρη στον νέο κινητήρα, πλαίσιο και σχεδίαση. Για το 2026, η CB125F αποκτά πιο αιχμηρό και premium σχεδιασμό, νέο LED φωτισμό και έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών με συνδεσιμότητα RoadSync και θύρα USB-C κοντά στο τιμόνι.

Σχεδιαστικά, το νέο στυλ εμπνέεται από μεγαλύτερες CB μοτοσυκλέτες, με φαρδύτερο ρεζερβουάρ, δυναμικές γραμμές και πιο κομψό fairing. Ο LED προβολέας έχει κάθετη φωτεινή υπογραφή, ενώ τα φλας και oi καθρέπτες ακολουθούν ενιαία σχεδιαστική γραμμή.
Η νέα TFT οθόνη υποστηρίζει RoadSync, για πλοήγηση, μουσική και κλήσεις με χρήση συμβατής Bluetooth εγκατάστασης στο κράνος. Η θύρα USB-C διευκολύνει τη φόρτιση του κινητού.
Το μαύρο φινίρισμα στον κινητήρα, εξάτμιση και τροχούς προσφέρει μοντέρνο look, ενώ η εξάτμιση καλύπτεται σχεδόν πλήρως από χρωμιωμένο προστατευτικό.

Το σύστημα Idling Stop προστίθεται για πρώτη φορά σε μοντέλο Honda με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Ο αερόψυκτος 2-βάλβιδος SOHC μονοκύλινδρος κινητήρας eSP των 124cc παραμένει φιλικός προς τον χρήστη, συμβατός με EURO5+ και ιδιαίτερα αποδοτικός, προσφέροντας ταυτόχρονα εξαιρετικές επιδόσεις 125cc – χρήσιμες για το αστικό περιβάλλον, με εξαιρετική οικονομία και αξιοπιστία.
Το σύστημα ACG επιτρέπει εκκίνηση και φόρτιση με έναν μηχανισμό, μειώνοντας βάρος και θόρυβο. Το σύστημα Idling Stop σβήνει τον κινητήρα σε στάση και τον επανεκκινεί με την απελευθέρωση του συμπλέκτη. Είναι απενεργοποιήσιμο, ενώ νέα ECU και αισθητήρας O2 εξασφαλίζουν συμμόρφωση με τις προδιαγραφές EURO5+.

Όσον αφορά στο πλαίσιο, είναι ελαφρύ σωληνωτό από ατσάλι υψηλής αντοχής, ενώ η γεωμετρία της ιαπωνικής μοτοσικλέτας εξασφαλίζει εύκολο χειρισμό και σπορ αίσθηση. Εξάλλου, οι πίσω αναρτήσεις προσφέρουν ρύθμιση προφόρτισης 5 θέσεων, ενώ στη σταθερότητα κατά την πέδηση συμβάλλει το συνδυασμένο σύστημα πέδησης (CBS) που ενεργοποιεί αυτόματα το εμπρός φρένο ακόμα κι όταν ο αναβάτης πατά μόνο το πίσω φρένο, ενισχύοντας την ασφάλεια για νέους αναβάτες.
Το νέο Honda CB125F διατίθεται στη χώρα μας στις χρωματικές επιλογές (για το μοντέλο του 2026 του κόκκινου Imperial Red Metallic, του μπλε Matt Marvel Blue Metallic και του γκρι Mat Axis Gray Metallic.

Honda CB125F
- Κινητήρας: Αερόψυκτος, τετράχρονος, OHC, μονοκύλινδρος, 124 κ.εκ
- Μέγιστη Ισχύς: 8 kW / 7.500 σ.α.λ.
- Μέγιστη Ροπή: 10,9 Nm / 6.000 σ.α.λ.
- Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI
- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ: 11 λίτρα
- Κατανάλωση Καυσίμου (WMTC): 66,7 χλμ./λίτρο (1,4 λ/100χλμ)
- Εκπομπές CO₂ (WMTC): 32g/km
- Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
- Πλαίσιο: Ατσάλινο σωληνωτό
- Μήκος x Πλάτος x Ύψος: 2.027 x 751 x 1.091 mm
- Μεταξόνιο: 1.285 mm
- Ύψος σέλας: 790mm
- Απόσταση από το έδαφος: 160mm
- Βάρος (με υγρά): 117kg
- Ακτίνα στροφής: 2.04m
- Ανάρτηση εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι 30 mm
- Ανάρτηση πίσω: Διπλά αμορτισέρ με 5 ρυθμίσεις προφόρτισης
- Φρένα εμπρός / πίσω: Δίσκος 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα / Ταμπούρο 130 mm / Σύστημα CBS
- Όργανα: Έγχρωμη TFT οθόνη 4,2″ με συνδεσιμότητα Roadsync
- Επιπλέον χαρακτηριστικά: Θύρα USB-C, σύστημα Idling Stop
[Δελτίο Τύπου]
Content Original Link:
" target="_blank">