04
Sun, May
335 New Articles

Δοκιμάζουμε την Mercedes-Benz CLA 250e- Η υβριδική στιγμή της σπορ προσιτής πολυτέλειας

Δοκιμάζουμε την Mercedes-Benz CLA 250e- Η υβριδική στιγμή της σπορ προσιτής πολυτέλειας

AUTOMOTO
Δοκιμάζουμε την Mercedes-Benz CLA 250e- Η υβριδική στιγμή της σπορ προσιτής πολυτέλειας

Η Mercedes CLA 250e είναι ένα μοντέλο που συνδυάζει την πολυτέλεια και την τεχνολογία με τη σύγχρονη ανάγκη για φιλικότητα προς το περιβάλλον, φέρνοντας στον δρόμο μια πρόταση που, ενώ έχει ρίζες στον κόσμο των αμιγώς θερμικών αυτοκινήτων, εκμεταλλεύεται και τις δυνατότητες της υβριδικής τεχνολογίας για να προσφέρει κάτι παραπάνω. Καθώς βρίσκομαι πίσω από το τιμόνι της, είναι σαφές ότι η γερμανική μάρκα επιδιώκει να επαναστατήσει και να δώσει νέες διαστάσεις στην εμπειρία οδήγησης, χωρίς να απαρνηθεί την κλασική γοητεία της. Η πρώτη εντύπωση είναι ότι η CLA 250e είναι όλα όσα περιμένει κανείς από μια Mercedes. Η ποιότητα κατασκευής είναι εξαιρετική, το εσωτερικό έχει την αίσθηση του προσεγμένου και του πολυτελούς, και κάθε λεπτομέρεια δείχνει ότι έχει περάσει από την αυστηρή φίλτρα της γερμανικής τεχνολογίας.

Mercedes-Benz CLA 250e S24AutoDOK K.Boidanis

Τα υλικά, το φινίρισμα, η συναρμογή… όλα αυτά είναι σε κορυφαίο επίπεδο, δημιουργώντας έναν αέρα πολυτέλειας που κάνει το ταξίδι να μοιάζει σαν μια εμπειρία ζωής, παρά μόνο μια απλή διαδρομή από το σημείο Α στο σημείο Β. Αλλά, εκτός από τα προφανή, αυτό που πραγματικά κλέβει την παράσταση είναι η αίσθηση του τιμονιού και της οδήγησης γενικότερα. Η CLA 250e είναι εξαιρετικά ευχάριστη στον δρόμο, με τη γραμμικότητα της κίνησης και την αμεσότητα στο τιμόνι να δημιουργούν την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο είναι προεκβολή του σώματός σου. Το βάρος της ανάρτησης, η αίσθηση της πίστας και η ακρίβεια στις αντιδράσεις, θυμίζουν τις καλύτερες στιγμές που μας έχει προσφέρει η Mercedes, και αυτό παρά το γεγονός ότι είναι ένα υβριδικό μοντέλο και δεν έχει τη δυνατότητα να προσφέρει τις πιο έντονες επιδόσεις ενός αμιγώς θερμικού κινητήρα.

Mercedes-Benz CLA 250e S24AutoDOK K.Boidanis

Το υβριδικό σύστημα της CLA 250e συνδυάζει έναν κινητήρα 1,3 λίτρων βενζίνης με έναν ηλεκτροκινητήρα, προσφέροντας συνολική ισχύ 218 ίππων και 450 Nm ροπής. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο έχει τη δυνατότητα να προσφέρει αρκετά άμεση επιτάχυνση, παρά το γεγονός ότι η κίνηση στα πρώτα 30-40 χιλιόμετρα μπορεί να γίνει αθόρυβα και εντελώς ηλεκτρικά, χωρίς την ανάγκη του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ο συνδυασμός αυτός σημαίνει ότι η CLA 250e είναι γρήγορη και άμεση, ενώ παράλληλα είναι αρκετά ευχάριστη και ομαλή για καθημερινή χρήση, ειδικά στην πόλη, όπου μπορείς να κινείσαι με το ηλεκτρικό μοτέρ για αρκετά μεγάλη απόσταση. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι με τη μεγάλη ισχύ του κινητήρα, η CLA 250e προσφέρει επιδόσεις πολύ “κοντινές” σε αυτές ενός αμιγώς σπορ μοντέλου.

Mercedes-Benz CLA 250e S24AutoDOK K.Boidanis

Αν και το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 6,6 δευτερόλεπτα, η αίσθηση παραμένει πιο φιλική και προσανατολισμένη προς την καθημερινή χρήση, παρά για τις απόλυτες επιδόσεις. Το υβριδικό σύστημα προσφέρει επίσης τη δυνατότητα για εξαιρετική οικονομία καυσίμου και χαμηλές εκπομπές CO2, καθιστώντας την επιλογή της CLA 250e ιδανική για όσους θέλουν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, χωρίς όμως να θυσιάζουν την ποιότητα οδήγησης ή την πολυτέλεια που τους προσφέρει η Mercedes-Benz. Η μπαταρία των 15,6 kWh, αν και όχι η μεγαλύτερη στην κατηγορία, προσφέρει επαρκή αυτονομία για τις περισσότερες καθημερινές διαδρομές, ενώ ο χρόνος φόρτισης με οικιακό φορτιστή είναι σχετικά μικρός. Η καμπίνα της CLA 250e συνεχίζει με την ίδια φιλοσοφία πολυτέλειας και εργονομίας.

Mercedes-Benz CLA 250e S24AutoDOK Mercedes-Benz

Η ψηφιακή οθόνη του MBUX, το σύστημα πλοήγησης, η υποστήριξη φωνητικών εντολών και η σύνδεση με smartphones δημιουργούν μια αίσθηση τεχνολογικής υπεροχής που καθιστά τη CLA 250e πολύ πιο σύγχρονη και προσαρμοστική στις ανάγκες του σύγχρονου οδηγού. Παράλληλα, το ηχοσύστημα είναι ακόμα και στη βασική του διαμόρφωση εξαιρετικό, προσφέροντας μια πολύ θετική μουσική εμπειρία που κάνει κάθε ταξίδι να αποκτά νέα διάσταση. Στο δρόμο, η CLA 250e αποδεικνύεται σταθερή και ευθύβολη, με την ανάρτηση να διαχειρίζεται τις ανωμαλίες του οδοστρώματος με εξαιρετική ευχέρεια. Στις στροφές, το αυτοκίνητο παραμένει ευέλικτο, χωρίς να θυσιάζει την άνεση, προσφέροντας ακριβώς την ισορροπία που αναμένει κανείς από ένα τέτοιο μοντέλο.

Mercedes-Benz CLA 250e S24AutoDOK K.Boidanis

Το σύστημα μετάδοσης εμπνέει σε κάθε περίσταση εμπιστοσύνη στον οδηγό, προσφέροντας πολύ καλή πρόσφυση και σταθερότητα, ειδικά σε δρόμους με ιδανικά στρωμένη άσφαλτο. Το μεγαλύτερο ατού της CLA 250e, όμως, είναι η ευχάριστη αίσθηση οδήγησης. Η Mercedes κατάφερε να συνδυάσει τα καλύτερα από τον κόσμο της πολυτέλειας, της τεχνολογίας και της αθλητικής οδήγησης, χωρίς να θυσιάζει καμία από αυτές τις πλευρές. Η απόκριση στο γκάζι είναι εξαιρετική, το αυτοκίνητο είναι σταθερό και ήρεμο σε υψηλές ταχύτητες, ενώ ταυτόχρονα παραμένει οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον, κάτι που είναι απαραίτητο για την εποχή που ζούμε. Εν κατακλείδι, η Mercedes CLA 250e είναι ένα αυτοκίνητο που σίγουρα κερδίζει τις εντυπώσεις.

Mercedes-Benz CLA 250e S24AutoDOK Mercedes-Benz

Ενσαρκώνει την τελειότητα και την τεχνολογική πρόοδο με έναν τρόπο που μόνο η Mercedes ξέρει να κάνει. Είναι ένα αυτοκίνητο που δεν σε απογοητεύει ποτέ, προσφέροντας όλα όσα θέλεις από μια πολυτελή σπορ σεντάν, αλλά με την επιπλέον διάσταση της υβριδικής τεχνολογίας, η οποία την καθιστά και οικονομική και φιλική προς το περιβάλλον. Το μέλλον της οδήγησης βρίσκεται εδώ, και η CLA 250e είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές εκφράσεις του. Κι όλα αυτά, ενώ η νέα εκδοχή του μοντέλου της Mercedes, έχει ήδη παρουσιαστεί και αναμένεται στη χώρα μας μέχρι το Φθινόπωρο.

Mercedes-Benz CLA 250e S24AutoDOK K.Boidanis

Τεχνικά χαρακτηριστικά της Mercedes-Benz CLA 250e
Κινητήρας (κ.εκ.): Ι4, 1.332
Ισχύς βενζινοκινητήρα (ίπποι/σ.α.λ.): 163/ 5.500
Ροπή βενζινοκινητήρα (Nm/σ.α.λ.): 270/ 2.000-3.400
Ισχύς (ίπποι) και ροπή (Nm) ηλεκτροκινητήρα: 109 και 300
Συνδυαστική ισχύς (ίπποι) και ροπή (Nm): 218 και 450
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (σε δευτερόλεπτα): 7,6”
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 229
Μέση κατανάλωση (εργοστασίου, λίτρα/100 χλμ.): 1,1
Χωρητικότητα μπαταρίας (kWh): 15,6
Ηλεκτρική αυτονομία (χλμ.): έως 82
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 24
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (σε χιλιοστά): 4.688×1.830×1.450
Μεταξόνιο (σε χιλιοστά): 2.729
Βάρος (κιλά): 1.740
Χώρος αποσκευών (λίτρα): 395
Τιμή (ευρώ): Από 58.950

Content Original Link:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ sport24.gr

" target="_blank">

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ sport24.gr

Top Stories

Ο ρόλος κλειδί πρώην ανθρώπου του Ολυμπιακού στη Σαουδική Αραβία και οι μεταγραφές

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ο ρόλος κλειδί πρώην ανθρώπου του Ολυμπιακού στη Σαουδική Αραβία και οι μεταγραφές

Βαγγέλης Μαρινάκης: Τι συμβαίνει με τη Σάο Πάολο

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Βαγγέλης Μαρινάκης: Τι συμβαίνει με τη Σάο Πάολο

Γιατί ο Ολυμπιακός περίμενε τον υποβιβασμό της ΑΕΚ Β’ και ο ρόλος-κλειδί με την κατάταξη της Κ19 για τον Ολυμπιακό

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Γιατί ο Ολυμπιακός περίμενε τον υποβιβασμό της ΑΕΚ Β’ και ο ρόλος-κλειδί με την κατάταξη της Κ19 για τον Ολυμπιακό

Παναθηναϊκός – Εφές: Το συνεχίζουν στην Τουρκία για Αταμάν – Αφορμή ο γιος του Σαρπ και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος

ΜΠΑΣΚΕΤ

Παναθηναϊκός – Εφές: Το συνεχίζουν στην Τουρκία για Αταμάν – Αφορμή ο γιος του Σαρπ και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος

Τι έκανε ο Βασίλης Τολιόπουλος όταν έμαθε ότι θα γίνει πατέρας

ΜΠΑΣΚΕΤ

Τι έκανε ο Βασίλης Τολιόπουλος όταν έμαθε ότι θα γίνει πατέρας

Γκρεγκ Πόποβιτς: Οι ατάκες που έμειναν στην ιστορία

ΜΠΑΣΚΕΤ

Γκρεγκ Πόποβιτς: Οι ατάκες που έμειναν στην ιστορία

Ingr 1ος τελικός στη χρονιά για την Παπαμιχαήλ

Tennis

Ingr 1ος τελικός στη χρονιά για την Παπαμιχαήλ

Highlights: Ο 3ος τίτλος της Σαμπαλένκα στη Μαδρίτη (vid)

Tennis

Highlights: Ο 3ος τίτλος της Σαμπαλένκα στη Μαδρίτη (vid)

Κυπελλούχοι Πουρναρόπουλος και Κουντουράκης, στον τελικό Αντωνόπουλος και Κυπριώτης

Tennis

Κυπελλούχοι Πουρναρόπουλος και Κουντουράκης, στον τελικό Αντωνόπουλος και Κυπριώτης

Άλλη μία υπέρβαση, άλλη μία πολ ποζίσιον για τον Μαξ Φερστάπεν στο Μαϊάμι

AUTOMOTO

Άλλη μία υπέρβαση, άλλη μία πολ ποζίσιον για τον Μαξ Φερστάπεν στο Μαϊάμι

LIVE Formula 1: Οι κατατακτήριες για το GP του Μαϊάμι

AUTOMOTO

LIVE Formula 1: Οι κατατακτήριες για το GP του Μαϊάμι

Φερστάπεν: "Είμαι ευτυχής που κανείς δεν τραυματίστηκε" -"Βολές" του Βολφ στη Red Bull

AUTOMOTO

Φερστάπεν: "Είμαι ευτυχής που κανείς δεν τραυματίστηκε" -"Βολές" του Βολφ στη Red Bull

Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ Μια ακόμη νίκη για τον Ηλυσιακό στον Α΄ όμιλο, 12-9 τον ΑΟ Καστέλλας

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ Μια ακόμη νίκη για τον Ηλυσιακό στον Α΄ όμιλο, 12-9 τον ΑΟ Καστέλλας

Α1 ΑΝΔΡΩΝ, PLAY IN Στα Play Off o Υδραϊκός, 12-11 τον ΝΟ Χίου ΑΥΡΑ (pics)

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α1 ΑΝΔΡΩΝ, PLAY IN Στα Play Off o Υδραϊκός, 12-11 τον ΝΟ Χίου ΑΥΡΑ (pics)

«ACROPOLIS Swim Open 2025» Ρεκόρ αγώνων και όρια από τον Σίσκο στα 200μ ύπτιο

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

«ACROPOLIS Swim Open 2025» Ρεκόρ αγώνων και όρια από τον Σίσκο στα 200μ ύπτιο