Σημαντικές διακρίσεις σε βραβεία σχεδιασμού για τα Honda NC750X και EM1 e
Το EM1 e: εξελίχθηκε με την ιδέα να δημιουργηθεί ένα ηλεκτρικό σκούτερ ‘ακριβώς όπως πρέπει’ για τους ανθρώπους”, και έγινε το πρώτο ηλεκτρικό δίκυκλο προσωπικής χρήσης της Honda που κυκλοφόρησε στην Ευρώπη το 2023.
Τροφοδοτείται από την αποσπώμενη μπαταρία Honda Mobile Power Pack e: και διαθέτει απλή και λεπτή σχεδίαση, χάρη στη βελτιστοποίηση της διάταξης των βασικών εξαρτημάτων. Τα φώτα LED υψηλής φωτεινότητας χρησιμοποιούνται για μεγαλύτερη σιγουριά κατά την οδήγηση τη νύχτα και ο προβολέας διαθέτει σχεδίαση με λεία επιφάνεια, τονίζοντας τη σύγχρονη αισθητική του EM1 e:.
Στο μεταξύ, η επιτυχία της Honda στα βραβεία Red Dot συνεχιστηκε για έκτη συνεχόμενη χρονιά, με το NC750X, που ακολουθεί τα CBR1000RR-R Fireblade SP (2020), Forza 750 (2021), ADV350 και NT1100 (2022), CB750 Hornet και XL750 Transalp (2023) και το EM1 e: (2024) που ήταν οι προηγούμενοι νικητές βραβείων Red Dot για Σχεδιασμό Προϊόντος.
Από την παρουσίασή του το 2012, το NC750X έχει αποκτήσει τη φήμη ως το απόλυτο παράδειγμα ευέλικτης μοτοσικλέτας, χάρη στην όρθια θέση οδήγησης, την ευκολία στον χειρισμό, την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, τον μοναδικό εσωτερικό αποθηκευτικό χώρο και τον συνδυασμό άνεσης και διασκέδασης κατά την οδήγηση. Για την έκδοση του 2025, το NC750X έγινε η πρώτη μοτοσικλέτα που ενσωματώνει τη ρητίνη βιολογικής βάσης Durabio στο κύριο χρωματιστό τμήμα του fairing – σε χρώμα Earth Khaki.

Ο επανασχεδιασμός του NC750X για το 2025 έγινε από την ομάδα του ερευνητικού κέντρου της Honda στη Ρώμη, με τον Valerio Aiello, επικεφαλής του έργου, να σχολιάζει: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που λάβαμε το βραβείο Red Dot για το NC750X. Για την έκδοση του 2025, επικεντρωθήκαμε στο να το κάνουμε πιο στιβαρό, σχεδιαστικά «καθαρό» και δυναμικό, παραμένοντας πιστοί στο βασικό του concept. Αυτό που μου αρέσει ιδιαίτερα στο NC750X είναι η υβριδική του φύση, υπό την έννοια ότι περνά μέσα από διαφορετικές κατηγορίες μοτοσικλετών αντλώντας έμπνευση από όλες: λίγο περιπέτεια, λίγο δρόμος και με την πρακτικότητα ενός scooter”.
Ο Toshinobu Minami, Διευθύνων Σύμβουλος και Διευθυντής Επιχειρήσεων του Κέντρου Σχεδιασμού της Honda R&D Co., Ltd., είπε: “Είναι μεγάλη μας τιμή να λαμβάνουμε το Βραβείο Red Dot Design για έκτη συνεχόμενη χρονιά, και φέτος, όπως επίσης, το Βραβείο Σχεδιασμού iF. Πιστεύουμε ότι αυτό είναι αποτέλεσμα της ταύτισης των ανθρώπων με το πάθος του Honda Design για “σχέδια που εμπλουτίζουν τις ζωές των πελατών μας μέσω εμπειριών και προϊόντων που προκύπτουν από μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση”. Η Honda θα συνεχίσει να δημιουργεί νέες αξίες που θα εμπνέουν τους ανθρώπους, και θα προσφέρει τη χαρά της διεύρυνσης των δυνατοτήτων της ζωής τους”.

Τα Βραβεία Red Dot θεσπίστηκαν το 1955 και αποτελούν μερικά από τα πιο αναγνωρισμένα βραβεία σχεδιασμού παγκοσμίως. Διοργανώνονται από το Design Zentrum Nordrhein Westfalen στο Έσσεν της Γερμανίας. Στην κατηγορία Σχεδιασμού Προϊόντος, 51 κατηγορίες βιομηχανικών προϊόντων αξιολογούνται με βάση 9 κριτήρια, όπως ο βαθμός καινοτομίας, η λειτουργικότητα, η ανθεκτικότητα και η εργονομία.
Με σχεδόν 11.000 συμμετοχές από 66 χώρες, το iF DESIGN AWARD 2025 είναι ένας από τους πιο έγκριτους διαγωνισμούς σχεδιασμού παγκοσμίως, με 131 κριτές από 23 χώρες να επιλέγουν τα καλύτερα και πιο ξεχωριστά σχέδια. Διοργανώνεται από το μη κερδοσκοπικό ίδρυμα iF Design Foundation, και αναδεικνύει τη σημασία του σχεδιασμού παγκοσμίως, τη κοινωνική του συνάφεια και επιρροή, ενώ στοχεύει να ενθαρρύνει την καινοτομία για ένα καλύτερο μέλλον. Μια καινοτομία του 2025 είναι η αυξημένη έμφαση στη βιωσιμότητα ως ένα από τα πέντε βασικά κριτήρια αξιολόγησης.
Content Original Link:
" target="_blank">