Φερστάπεν: "Ίσως να κάνουμε 4 πιτ-στοπς, ή να πετάμε μπανάνες σαν το Mario Kart"
Ο Μαξ Φερστάπεν τερμάτισε στην 4η θέση του χθεσινού GP του Μονακό, καθώς η Red Bull του δεν είχε στον χθεσινό αγώνα την ταχύτητα με την οποία ο Ολλανδός είχε κερδίσει μία εβδομάδα νωρίτερα στην Ίμολα.
Ο πρωταθλητής άφησε για το τέλος -για τον προτελευταίο του γύρο- το δεύτερο υποχρεωτικό του πιτ-στοπ, και το γεγονός ότι ηγούνταν χωρίς πρόβλημα στον αγώνα (μετά τα δεύτερα πιτ-στοπς των Νόρις-Λεκλερ-Πιάστρι) για πολλούς γύρους μέχρι τότε με τη φθαρμένη του γόμα δείχνει τη μεγάλη δυσκολία των σύγχρονων μονοθεσίων F1 να προσπεράσουν στο Μονακό.
Αυτός ήταν ο λόγος που η FIA επέβαλλε φέτος τον κανονισμών των τριών υποχρεωτικών σετ ελαστικών για τον αγώνα, όμως αυτό δεν άλλαξε τίποτα στο διαδικαστικό χαρακτήρα για τη νίκη.
Με ειρωνική διάθεση, ο πρωταθλητής είπε μετά το τέλος ότι ο αγώνας του Μονακό “ήταν πολύ συναρπαστικός, ήμουν στην άκρη του καθίσματός μου σε κάθε γύρο. Πίεζες πραγματικά στο όριο, ήταν φανταστικό.
Ίσως του χρόνου να κάναμε 4 πιτ-στοπς; Θα μπορούσα να είχα κάνει 4 πιτ-στοπς, πάλι 4ος θα τερμάτιζα. Οπότε ναι, τουλάχιστον για εμάς μπροστά, δεν χρειάστηκε να κάνω τίποτα”.
Κι έπειτα, μιλώντας στο Sky Sports F1, συμπλήρωσε: “Δεν μπορείς να αγωνιστείς εδώ – δεν έχει σημασία αν κάνεις ένα πιτ-στοπ ή δέκα πιτ-στοπς.
Ακόμα και στο τέλος, ήμουν μπροστά, τα ελαστικά μου ήταν εντελώς κατεστραμμένα, και πάλι δεν μπορείς να προσπεράσεις.
Σήμερα, με ένα μονοθέσιο F1, μπορείς απλώς να προσπεράσεις ένα μονοθέσιο F2 εδώ γύρω. Το καταλαβαίνω, αλλά δεν νομίζω ότι λειτούργησε. Ήταν σαν να παίζαμε Mario Kart.
Μετά, να βάλουμε και εξαρτήματα στο μονοθέσιο, και ίσως να μπορούμε να πετάμε μπανάνες! Ολισθηρή επιφάνεια!”, πρόσθεσε ο Ολλανδός.
Όσο για τη δική του απόδοση, και της Red Bull, αυτό το τριήμερο, ο Μαξ τόνισε: “Δεν είχαμε τίποτα να χάσουμε. Είχαμε μεγάλη διαφορά πίσω, οπότε ναι, όταν είδα ότι ήταν κάτι σαν 45-50 δευτερόλεπτα, δεν υπήρχαν και πολλές επιλογές.
Μπορείς να μπεις στα πιτς, φυσικά, και μετά απλώς οδηγείς μόνος σου, ή ελπίζεις ότι θα συμβεί κάτι και θα σταθείς τυχερός. Αυτό δεν ήρθε για εμάς. Δεν ήμουν ιδιαίτερα… δεν ξέρω, απλώς τα συναισθήματά μου ήταν εντελώς ουδέτερα.
Πιστεύω πως, με δεδομένη την ταχύτητάς μας όλο το τριήμερο, κάναμε καλή δουλειά. Ως ομάδα φυσικά ποτέ δεν ήμασταν χαρούμενοι με αυτό, αλλά πρέπει επίσης να αποδεχθούμε τους περιορισμούς που μας ασκεί το αυτοκίνητο”, κατέληξε ο Μαξ Φερστάπεν.
Content Original Link:
" target="_blank">