Λεκλέρ: "Έκανα πολύ καλό γύρο, έχω βρει τη ρύθμιση της Ferrari, αλλά το χάσμα με τους άλλους παραμένει"
Μετά την 4η θέση του στις δοκιμές κατάταξης της Τζέντα, δυόμισι δέκατα μακριά από τον τρίτο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes και τριάμισι δέκατα από τους δύο πρώτους Μαξ Φερστάπεν και Όσκαρ Πιάστρι, ο Σαρλ Λεκλέρ έμεινε απογοητευμένος από την ταχύτητα της Ferrari SF-25.
Κι αυτό συνέβη επειδή ο ίδιος είπε ότι ο γύρος του στο τέλος του Q3 ήταν αρκετά καλός, ενώ παράλληλα έχει καταφέρει να βρει το ιδανικό πακέτο ρυθμίσεων της SF-25. Έτσι, ο Μονεγάσκος μένει απογοητευμένος μετά και από αυτές τις δοκιμές κατάταξης – ειδικά με δεδομένο πως ήλπιζε ότι στη Τζέντα θα απέδιδε καλύτερα το πακέτο αναβάθμισης του μονοθεσίου από το Μπαχρέιν.
“Δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος” είπε ο Λεκλέρ. “Τερματίζω 4ος στις κατατακτήριες ενώ ο γύρος ήταν πραγματικά καλός – νομίζω πως έδωσα τα πάντα εκεί έξω, αλλά προς το παρόν η απόδοση του μονοθεσίου απλώς δεν είναι εκεί.
Έχω είτε τεράστια υποστροφή είτε τεράστια υπερστροφή, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι δεν έχω αρκετή πρόσφυση για να κάνω ό,τι κάνουν οι οδηγοί μπροστά μου.
Αυτή τη στιγμή, αισθάνομαι καλά με το μονοθέσιο. Νομίζω πως βρήκα το ιδανικό στήσιμο που ταιριάζει στο οδηγικό μου στυλ. Νιώθω πως στις τελευταίες τρεις κατατακτήριες κατάφερα να μεγιστοποιήσω τη δυναμική του αυτοκινήτου, αλλά η δυναμική του απλώς δεν είναι ακόμη στο επίπεδο που θα ήθελα”, συνέχισε ο Μονεγάσκος.
Και κατέληξε, προς απογοήτευση των τιφόζι, λέγοντας πως “αυτό είναι το χάσμα [από τις άλλες κορυφαίες ομάδες] που περιμέναμε, που έχουμε δει από την αρχή της σεζόν.
Παρόλα αυτά, είμαι λίγο απογοητευμένος εδώ, γιατί είχαμε, νομίζω, μερικές αναβαθμίσεις που θα έπρεπε να μας βοηθήσουν για αυτή την πίστα – και το χάσμα φαίνεται να παραμένει παρόμοιο με πριν”.
Θυμίζουμε ότι η Ferrari εισήγαγε στο μονοθέσιο το νέο του δάπεδο το προηγούμενο τριήμερο στο Μπαχρέιν, όπου ο Λεκλέρ είχε πει ότι τα οφέλη του θα φαίνονταν πιο αποτελεσματικά στη Τζέντα. Στην πράξη, όμως, η απόσταση από την κορυφή δεν μειώθηκε.
Το μόνο στο οποίο έχει να ελπίζει, πλέον, η Ferrari, είναι στην απόδοση της SF-25 σε ρυθμό αγώνα, η οποία ήταν ενθαρρυντική στο Μπαχρέιν.
Content Original Link:
" target="_blank">