Ο Μαρκ Μαρκέζ "καθάρισε" νωρίς στο Μουτζέλο και έγραψε ιστορία με την 93η του νίκη -Δείτε τα στιγμιότυπα
Ο θρύλος με τον αριθμό 93 στη ρύγχος της Ducati, ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του MotoGP Μαρκ Μαρκέζ, έφτασε στην 93η νίκη της θαυμαστής του καριέρας σε όλες τις κατηγορίες του παγκοσμίου πρωταθλήματος κυριαρχόντας στο Ιταλικό GP του Μουτζέλο.
Με τη νίκη του αυτή, την πρώτη του στο Μουτζέλο μετά το 2014, ο Ισπανός έφτασε τις πέντε σε εννέα αγώνες φέτος. Ωστόσο, χρειάστηκε να δουλέψει σκληρά για αυτή στους πρώτους γύρους, σε μια συναρπαστική μάχη με τον team-mate του στην εργοστασιακή Ducati, καθώς και με τον αδερφό του Άλεξ Μαρκέζ της Gresini Ducati.
Μετά το σβήσιμο των φώτων, Μαρκ Μάρκεθ έκανε πολύ καλύτερη εκκίνηση απ’ ό,τι στο χθεσινό Sprint και βρέθηκε δίπλα στον Μπανάια στην πρώτη στροφή. Ο Ιταλός όμως, μπροστά στο κοινό του, δεν ήθελε να παραδοθεί τόσο εύκολα και επιτέθηκε αμέσως στη δεύτερη στροφή.
Ακολούθησε μια μάχη τροχό-με-τροχό στους πρώτους γύρους, με τους δύο Μαρκέζ και τον Μπανάια να εναλλάσσονται συνεχώς στην κορυφή, με σκληρές μάχες στις πρώτες -κυρίως- στροφές του Μουτζέλο.
Η ένταση κορυφώθηκε στη Στροφή 5, όταν υπήρξε επαφή των τροχών του Μπανάια και του Μάρκ. Στη συνέχεια, ο Μπανάια φάνηκε να αντιμετωπίζει και πάλι το πρόβλημα αστάθειας του μπροστινού της Ducati του – πρόβλημα που τον ταλαιπωρεί σε όλη τη φετινή σεζόν.
Αυτό εκμεταλλεύτηκε ο Άλεξ Μαρκέζ, για να περάσει τον Ιταλό – όπως έπειτα και τον μεγάλο του αδερφό. Ο Άλεξ κράτησε την πρωτοπορία για μερικούς γύρους, όμως στον 9ο γύρο ο Μαρκ απάντησε, πήρε ξανά το προβάδισμα και από εκεί και πέρα δεν κοίταξε ποτέ πίσω, χτίζοντας ασφαλή διαφορά μέχρι τον τερματισμό.
Ο Άλεξ Μαρκέζ έπειτα από την απώλεια της πρωτοπορίας είχε ως κύριο μέλημά του να κρατήσει πίσω του τον Μπανάια – και τα κατάφερε. Έτσι, οι αδελφοί Μαρκέζ πανηγύρισαν το 1-2, με τον Άλεξ να ανεβαίνει δεύτερος στο βάθρο. Ο Μπανάια όμως έχασε την τρίτη θέση δύο γύρους πριν το τέλος από τον Φάμπιο ντι Τζιαναντόνιο, της VR46 Ducati, που έκανε εκπληκτική εμφάνιση στο φινάλε.
Πιο πίσω, ο Μάβερικ Βινιάλες (της Tech3 KTM) πήρε την 4η θέση στον 9ο γύρο από τον Φράνκο Μορμπιντέλι, όμως οι δυο τους είχαν επαφή στη Στροφή 4. Ο Βινιάλες έπεσε, ενώ ο Μορμπιντέλι τιμωρήθηκε με ποινή long lap – την οποία αναγκάστηκε να εκτελέσει δύο φορές, αφού στην πρώτη ξεπέρασε τα όρια πίστας.
Ο Μάρκο Μπετσέκι της Aprilia εκμεταλλεύτηκε την κατάσταση και τερμάτισε πέμπτος, ενώ ο Μορμπιντέλι κατάφερε να ανακάμψει και να τερματίσει έκτος, παρά την τιμωρία. Πίσω τους, ο Ραούλ Φερνάντεθ έδωσε σημαντικούς βαθμούς στην Trackhouse Aprilia με την 7η θέση.
Οι Πέδρο Ακόστα και Μπραντ Μπίντερ της KTM τερμάτισαν 8ος και 9ος αντίστοιχα, έπειτα από στενή μάχη προς το τέλος του αγώνα. Και οι δύο διάλεξαν σκληρό εμπρός ελαστικό για καλύτερη αίσθηση στο φρενάρισμα, όμως το πείραμα δεν απέδωσε. Ο Άι Ογκούρα ολοκλήρωσε τη δεκάδα, σε μια πολύ καλή επιστροφή μετά τον τραυματισμό του στις δοκιμές στο Σίλβερστοουν. Στις εγκαταλείψεις συγκαταλέγονται των Ενέα Μπαστιανίνι, Ζοάν Ζαρκό και Τζακ Μίλερ.

Content Original Link:
" target="_blank">