04
Sun, May
335 New Articles

Δοκιμή του Jeep Renegade 1.5 e-Hybrid που είναι ικανό να ακολουθήσει την υβριδική κουλτούρα

Δοκιμή του Jeep Renegade 1.5 e-Hybrid που είναι ικανό να ακολουθήσει την υβριδική κουλτούρα

AUTOMOTO
Δοκιμή του Jeep Renegade 1.5 e-Hybrid που είναι ικανό να ακολουθήσει την υβριδική κουλτούρα

Αν αναζητάς ένα Renegade που όχι μόνο αποφεύγει την “πρίζα” αλλά δείχνει και τον δρόμο σε όσους θέλουν κάτι πιο αποδοτικό από ένα απλό θερμικό μοτέρ, χωρίς την πολυπλοκότητα ενός full hybrid ή plug-in, έχεις την απάντηση μπροστά σου. Μιλάμε φυσικά για το Renegade 1.5 e-Hybrid, με τον 4κύλινδρο τούρμπο κινητήρα και την υποστήριξη ενός έξυπνα ενσωματωμένου ηλεκτρικού συστήματος. Ο θερμικός κινητήρας είναι ένας νέος, εξελιγμένος 4κύλινδρος 1.5 λίτρων της οικογένειας GSE (Global Small Engine) της Stellantis, με απόδοση 130 ίππων και 240 Nm ροπής.

Jeep Renegade 1.5 T4 e-Hybrid K.Boidanis

Η τροφοδοσία γίνεται μέσω συστήματος άμεσου ψεκασμού και τούρμπο, ενώ σημαντική διαφορά σε σχέση με τον παλιό 1.3 είναι η λειτουργία του σύμφωνα με τον κύκλο Miller – κάτι που βελτιώνει τη θερμική απόδοση και περιορίζει τις εκπομπές. Στο πλευρό του βρίσκεται ένα ηλεκτρικό μοτέρ 48V απόδοσης 20 ίππων (15 kW) και 55 Nm, ενσωματωμένο στο καινούργιο 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCT. Το μοτέρ αυτό δεν είναι απλώς ένα “μίζα-δυναμό” όπως σε άλλα mild hybrid. Εδώ έχει τη δυνατότητα να κινεί μόνο του το όχημα σε πολύ χαμηλές ταχύτητες ή κατά την εκκίνηση, πάντα υπό προϋποθέσεις.

Jeep Renegade 1.5 T4 e-Hybrid K.Boidanis

Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 0,9 kWh και είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού, χωρίς να επηρεάζει την πρακτικότητα της καμπίνας. Ολόκληρο το υβριδικό σύστημα έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί αθόρυβα και χωρίς να γίνεται αντιληπτό από τον οδηγό – με άλλα λόγια, προσπαθεί να προσφέρει τα πλεονεκτήματα ενός full hybrid, χωρίς την πολυπλοκότητα και το βάρος. Το Renegade e-Hybrid ξεκινά σχεδόν πάντα ηλεκτρικά για να βγεις από το γκαράζ ή να προχωρήσεις στο μποτιλιάρισμα χωρίς να εμπλακεί το μοτέρ βενζίνης. Όταν το θερμικό μοτέρ ξεκινήσει, η μετάβαση είναι σχεδόν αδιόρατη.

Jeep Renegade 1.5 T4 e-Hybrid Jeep

Η Jeep το ονομάζει “e-creeping” και “e-queuing” αντίστοιχα, τονίζοντας τη δυνατότητα να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για μικρές αποστάσεις σε χαμηλές ταχύτητες ή με ρολάρισμα. Η υποβοήθηση από το ηλεκτρικό μοτέρ φαίνεται κυρίως στις εκκινήσεις και στις ρεπρίζ, μειώνοντας την καθυστέρηση του turbo και βοηθώντας στην κατανάλωση. Δεν υπάρχει “EV mode” έτσι όπως το βρίσκουμε στα plug-in, όμως η ηλεκτρική συνεισφορά είναι πραγματική και αισθητή, ειδικά στους δρόμους της πόλης. Η ανάκτηση ενέργειας γίνεται τόσο κατά το φρενάρισμα όσο και στο ρολάρισμα, με το σύστημα να φορτίζει συνεχώς την μπαταρία και να κρατάει διαθέσιμη ενέργεια για κάθε ευκαιρία εξοικονόμησης.

Jeep Renegade 1.5 T4 e-Hybrid Jeep

Το Jeep Renegade παραμένει ένα “τετράγωνο” και στιβαρό SUV με αρκετά ψηλή θέση οδήγησης, κάτι που οι οπαδοί της φίρμας εκτιμούν. Η ανάρτηση έχει σφιχτή ρύθμιση, χωρίς να γίνεται ενοχλητική, και η ποιότητα κύλισης είναι βελτιωμένη σε σχέση με παλαιότερα. Οι 130 ίπποι επαρκούν για γρήγορες προσπεράσεις και τα 100 χλμ./ώρα από στάση, έρχονται με το γκάζι στο πάτωμα, σε χρόνο μικρότερο των 10 δευτερολέπτων (9,7”). Το νέο e-DCT κιβώτιο είναι καθαρά προσανατολισμένο στην οικονομία και την ομαλότητα, με ελαφρώς νωχελική αίσθηση όταν ζητάς πλήρη επιτάχυνση. Αλλά σε καθημερινές συνθήκες, λειτουργεί σωστά και χωρίς υστέρηση.

Jeep Renegade 1.5 T4 e-Hybrid Jeep

Η Jeep ανακοινώνει μέση κατανάλωση περίπου 5,7 lt/100 km, αριθμός που μπορεί να προσεγγιστεί σε ήπιους ρυθμούς πόλης, χάρη στην υποστήριξη του ηλεκτρικού μέρους. Σε μεικτή χρήση, η κατανάλωση παραμένει γύρω στα 6,5 lt/100 km – ένα τίμιο νούμερο για SUV αυτού του μεγέθους και βάρους. Το e-Hybrid δεν διαφέρει εμφανισιακά από τα υπόλοιπα Renegade, αν εξαιρέσεις κάποιες μικρές λεπτομέρειες και το λογότυπο “Hybrid” στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό, η Jeep έχει διατηρήσει τον γνώριμο σκληροτράχηλο διάκοσμο, αλλά με σύγχρονα συστήματα με οθόνη αφής 8,4″, πλήρες πακέτο συνδεσιμότητας Uconnect, ψηφιακός πίνακας οργάνων και φυσικά όλες οι σύγχρονες βοήθειες οδηγού (ADAS).

Jeep Renegade 1.5 T4 e-Hybrid K.Boidanis

Το Renegade 1.5 e-Hybrid δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει με επιδόσεις ή απόλυτη ηλεκτροκίνηση. Είναι ένα κυριολεκτικά “ήπια υβριδικό” στην κυριολεξία, αλλά και στην πράξη, προσφέροντας ουσιαστική υποστήριξη στις μετακινήσεις, κυρίως στην πόλη. Η Jeep κατάφερε να φτιάξει ένα SUV που συνδυάζει τον παραδοσιακό χαρακτήρα της φίρμας με την αναγκαία στροφή στην εξηλεκτρισμένη εποχή. Και το έκανε χωρίς εκπτώσεις στην πρακτικότητα, χωρίς πολύπλοκες λύσεις και χωρίς πρίζες.

Τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Renegade 1.5 e-Hybrid
Κινητήρας (κ.εκ.): I4 turbo 1.469
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 130/ 5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 240/ 1.500
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο (DCT), 7 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ ώρα (σε δλ.): 9,7”
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 190
Κατανάλωση (εργοστασιακή, λίτρα/100 χλμ.): 5,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 130
Βάρος (κιλά): 1.420
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ σε χιλιοστά): 4.236×1.805×1.684
Μεταξόνιο (σε χιλιοστά): 2.570
Χώρος αποσκευών (λίτρα): 351
Τιμή (ευρώ): Από 28.790

Content Original Link:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ sport24.gr

" target="_blank">

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ sport24.gr

Top Stories

Ο ρόλος κλειδί πρώην ανθρώπου του Ολυμπιακού στη Σαουδική Αραβία και οι μεταγραφές

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ο ρόλος κλειδί πρώην ανθρώπου του Ολυμπιακού στη Σαουδική Αραβία και οι μεταγραφές

Βαγγέλης Μαρινάκης: Τι συμβαίνει με τη Σάο Πάολο

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Βαγγέλης Μαρινάκης: Τι συμβαίνει με τη Σάο Πάολο

Γιατί ο Ολυμπιακός περίμενε τον υποβιβασμό της ΑΕΚ Β’ και ο ρόλος-κλειδί με την κατάταξη της Κ19 για τον Ολυμπιακό

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Γιατί ο Ολυμπιακός περίμενε τον υποβιβασμό της ΑΕΚ Β’ και ο ρόλος-κλειδί με την κατάταξη της Κ19 για τον Ολυμπιακό

Παναθηναϊκός – Εφές: Το συνεχίζουν στην Τουρκία για Αταμάν – Αφορμή ο γιος του Σαρπ και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος

ΜΠΑΣΚΕΤ

Παναθηναϊκός – Εφές: Το συνεχίζουν στην Τουρκία για Αταμάν – Αφορμή ο γιος του Σαρπ και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος

Τι έκανε ο Βασίλης Τολιόπουλος όταν έμαθε ότι θα γίνει πατέρας

ΜΠΑΣΚΕΤ

Τι έκανε ο Βασίλης Τολιόπουλος όταν έμαθε ότι θα γίνει πατέρας

Γκρεγκ Πόποβιτς: Οι ατάκες που έμειναν στην ιστορία

ΜΠΑΣΚΕΤ

Γκρεγκ Πόποβιτς: Οι ατάκες που έμειναν στην ιστορία

Ingr 1ος τελικός στη χρονιά για την Παπαμιχαήλ

Tennis

Ingr 1ος τελικός στη χρονιά για την Παπαμιχαήλ

Highlights: Ο 3ος τίτλος της Σαμπαλένκα στη Μαδρίτη (vid)

Tennis

Highlights: Ο 3ος τίτλος της Σαμπαλένκα στη Μαδρίτη (vid)

Κυπελλούχοι Πουρναρόπουλος και Κουντουράκης, στον τελικό Αντωνόπουλος και Κυπριώτης

Tennis

Κυπελλούχοι Πουρναρόπουλος και Κουντουράκης, στον τελικό Αντωνόπουλος και Κυπριώτης

Άλλη μία υπέρβαση, άλλη μία πολ ποζίσιον για τον Μαξ Φερστάπεν στο Μαϊάμι

AUTOMOTO

Άλλη μία υπέρβαση, άλλη μία πολ ποζίσιον για τον Μαξ Φερστάπεν στο Μαϊάμι

LIVE Formula 1: Οι κατατακτήριες για το GP του Μαϊάμι

AUTOMOTO

LIVE Formula 1: Οι κατατακτήριες για το GP του Μαϊάμι

Φερστάπεν: "Είμαι ευτυχής που κανείς δεν τραυματίστηκε" -"Βολές" του Βολφ στη Red Bull

AUTOMOTO

Φερστάπεν: "Είμαι ευτυχής που κανείς δεν τραυματίστηκε" -"Βολές" του Βολφ στη Red Bull

Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ Μια ακόμη νίκη για τον Ηλυσιακό στον Α΄ όμιλο, 12-9 τον ΑΟ Καστέλλας

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ Μια ακόμη νίκη για τον Ηλυσιακό στον Α΄ όμιλο, 12-9 τον ΑΟ Καστέλλας

Α1 ΑΝΔΡΩΝ, PLAY IN Στα Play Off o Υδραϊκός, 12-11 τον ΝΟ Χίου ΑΥΡΑ (pics)

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α1 ΑΝΔΡΩΝ, PLAY IN Στα Play Off o Υδραϊκός, 12-11 τον ΝΟ Χίου ΑΥΡΑ (pics)

«ACROPOLIS Swim Open 2025» Ρεκόρ αγώνων και όρια από τον Σίσκο στα 200μ ύπτιο

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

«ACROPOLIS Swim Open 2025» Ρεκόρ αγώνων και όρια από τον Σίσκο στα 200μ ύπτιο