Απαισιόδοξος για τον τίτλο ο Φερστάπεν: "Όταν βλέπω τα πλάνα της McLaren, καταλαβαίνω αρκετά"
Ο Ολλανδός θεωρεί ότι οι ελπίδες του για το πέμπτο διαδοχικό του παγκόσμιο πρωτάθλημα εξανεμίστηκαν από τη στιγμή που το ‘πακέτο’ αναβάθμισης της Red Bull RB21 δεν έφερε το μονοθέσιό του αρκετά κοντά στην απόδοση των McLaren MCL39 (οι οποίες είχαν επίσης σημαντικές αναβαθμίσεις το περασμένο τριήμερο στο GP Βελγίου).
Παρότι ο 27χρονος κέρδισε τον αγώνα Sprint του Σαββάτου, το πέτυχε αξιοποιώντας την επιλογή της Red Bull να κάνει ρυθμίσεις χαμηλότερης άντωσης στην RB21. Αυτό σήμαινε ότι, ακόμα και με ανοικτό DRS, ο Όσκαρ Πιάστρι δεν ήταν σε θέση να απειλήσει τον Μαξ – καθώς (πέραν της μαεστρικής άμυνας του Ολλανδού) με ρυθμίσεις υψηλότερης άντωσης η McLaren του ήταν σημαντικά πιο αργή στις ευθείες.
Όμως, στο κυρίως GP του Βελγίου η Red Bull πέρασε επίσης σε ρυθμίσεις υψηλότερης άντωσης, λόγω της πρόβλεψης βροχής, και ο Ολλανδός δεν είχε την ίδια ευκαιρία να ανταγωνιστεί τις McLaren. Και μάλιστα, ούτε καν τη δυνατότητα να περάσει και την -ανανεωμένη- Ferrari του Σαρλ Λεκλέρ για την 3η θέση του βάθρου.
Η Red Bull ανασχεδίασε το δάπεδο, την εμπρός πτέρυγα, το κάλυμμα του κινητήρα και μικρά πτερύγια σε δύο πλευρές της ουράς της RB21, κέρδισε σημαντικότερη άντωση από τις αλλαγές αυτές – όμως όχι αρκετή για να απειλήσει επί ίσοις όροις τη McLaren στο χθεσινό αγώνα του Σπα.
Ο κύριος λόγος είναι ότι οι αναβαθμίσεις προσέφεραν μεν αεροδυναμικά οφέλη, αλλά δεν βελτίωσαν τη γενικότερη ισορροπία της RB21, ούτε και τη διαχείριση των ελαστικών της.
“Πιστεύω ότι [οι αναβαθμίσεις] αποδίδουν, αλλά εξακολουθώ να μην έχω την ισορροπία που χρειάζομαι για να επιτεθώ στη στροφή. Τα προβλήματα της ισορροπίας παραμένουν”, τόνισε ο Φερστάπεν.
Μετά το χθεσινό αγώνα του Βελγίου ο Ολλανδός πλέον υστερεί κατά 81 βαθμούς από τον Πιάστρι και κατά 65 από τον Νόρις, στην κορυφή του πρωταθλήματος. Αλλά ακόμα και πριν από την διεύρυνση αυτής της διαφοράς, το Σάββατο, ο Μαξ είχε ήδη φανεί απαισιόδοξος για την έκβαση της μάχης του φετινού τίτλου οδηγών της F1.
Ο σύμβουλος της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο, είχε δηλώσει ότι στα 11 GP που απομένουν για το τέλος της χρονιάς πολλά μπορούν να αλλάξουν, και ο Φερστάπεν να κλείσει τι διαφορά από τους οδηγούς της McLaren.
“Θα συνεχίσουμε να μαχόμαστε όσο είναι ακόμα μαθηματικά πιθανό. Ο στόχος μας παραμένει ο ίδιος: θέλουμε να κερδίσουμε το πρωτάθλημα οδηγών”, είχε πει το Σάββατο ο Αυστριακός.
Όμως ο ίδιος ο Μαξ διαφώνησε με τους ισχυρισμούς του Μάρκο: “Ναι, αλλά ο Χέλμουτ δεν είναι μέσα στο αυτοκίνητο! Καταλαβαίνω ότι πρέπει να μένεις θετικός, αλλά είμαι πάντοτε ρεαλιστής σε σχέση με το πώς αισθάνομαι οδηγώντας το αυτοκίνητο. Όταν βλέπω συγκεκριμένα in-car πλάνα άλλων αυτοκινήτων, καταλαβαίνω αρκετά”, απάντησε ο Φερστάπεν.
Content Original Link:
" target="_blank">