Ο Πιάστρι 35 χιλιοστά ταχύτερος του Νόρις στο FP3 της Βουδαπέστης
Δεκαπέντε λεπτά πριν το τέλος της 3ης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών του GP Ουγγαρίας, ο Όσκαρ Πιάστρι έβαλε ένα σετ φρέσκιας μαλακής γόμας και μετά από δύο γρήγορους γύρους σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:14.916, σχεδόν 0.8 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον επόμενο καλύτερο χρόνο του Λιούις Χάμιλτον εκείνη τη στιγμή.
Λίγο αργότερα, στην κορυφή ακολούθησε τον Αυστραλό ο Λάντο Νόρις, ο οποίος υστέρησε ελαφρώς στα δύο πρώτα τμήματα της πίστας, αλλά πλησίασε με δυνατό χρόνο στον τρίτο και τελευταίο τομέα του Χανγκαρόρινγκ.
Το ξεκίνημα της περιόδου έγινε με καθυστέρηση, καθώς πέρασαν σχεδόν 10 λεπτά μέχρι να σημειωθεί ο πρώτος πλήρης γύρος, όταν ο Φράνκο Κολαπίνο ξεκίνησε με 1:18.006. Ώσπου ο χρόνος 1:17.022 του Γιούκι Τσουνόντα με τη μεσαία γόμα έδωσε το σήμα για περισσότερη δράση, καθώς οι ομάδες θεώρησαν ότι η πίστα ήταν έτοιμη για τα προγράμματά τους στο FP3.
Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε 1:16.547 με τη μαλακή γόμα, αλλά ο χρόνος του Ολλανδού ξεπεράστηκε αμέσως από τον Λεκλέρ, που ήταν ενάμισι δέκατο ταχύτερος. Η παραμονή του Μονεγάσκου στην κορυφή ήταν σύντομη, καθώς ο Τζορτζ Ράσελ ήταν ταχύτερος κατά 94 χιλιοστά με τη Mercedes του, προτού ο Πιάστρι ολοκληρώσει τον πρώτο του γύρο με τη μαλακή C4 με 1:16.240.
Ο Φερστάπεν επανήλθε με δεύτερη προσπάθεια και βελτίωσε το χρόνο του κατά 0,3’’, ενώ αντίθετα ένα λάθος του Λεκλέρ στην έξοδο της Στροφής 12 του στοίχισε. Παρ’ όλα αυτά, με τον επόμενο γύρο του ανέβηκε πρώτος με διαφορά 0,065’’. Ο Πιάστρι επέστρεψε με νέο χρόνο στο 1:15.871.
Το καλύτερο όμως ήρθε λίγο πριν το τέλος. Καθώς η πίστα ησύχασε για λίγο πριν το τελευταίο τέταρτο της περιόδου, ο Πιάστρι ξαναβγήκε με φρέσκα μαλακά και έγραψε το 1:14.916 -βελτιώνοντας κατά σχεδόν ένα δευτερόλεπτο τον προηγούμενό του χρόνο- πριν τον ακολουθήσει ο Νόρις.
Οι Λεκλέρκ και Χάμιλτον διασφάλισαν τις θέσεις 3 και 4 για τη Ferrari, ενώ ο νεαρός Αντρέα Κίμι Αντονέλι έκλεισε την πεντάδα με πολύ καλό τελευταίο γύρο με τα μαλακά ελαστικά.
Οι δύο Mercedes χωρίστηκαν από τις Aston Martin, που εμφανίστηκαν σημαντικά βελτιωμένες: o Φερνάντο Αλόνσο και ο Λανς Στρολ κατέλαβαν την 6η και 7η θέση, ενώ ο Ράσελ ήταν 8ος, περίπου ένα δέκατο πίσω από τον Αντονέλι, χάνοντας χρόνο στον πρώτο και στον τρίτο τομέα της πίστας.
Οι Γκαμπριέλ Μπορτολέτο και Νίκο Χούλκενμπεργκ συμπλήρωσαν τη δεκάδα, εμφανίζοντας την καλή απόδοση της Sauber, ενώ ο Φερστάπεν μόλις 12ος συνεχίζοντας να αντιμετωπίζει προβλήματα με την ισορροπία της Red Bull RB21.
Content Original Link:
" target="_blank">