Πώς προσπαθεί ο Χάμιλτον να βρει την ταχύτητά του με τη Ferrari και πώς απαντά στην κριτική
Ο Βρετανός επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 προσπαθεί, από το ξεκίνημα του 2025, να βρει τον τρόπο να προσαρμόσει το οδηγικό του στιλ -που έτσι κι αλλιώς δεν συνάδει με τα σημερινά μονοθέσια του ground effect- με το ιταλικό μονοθέσιο, μετά από 12 χρόνια στη Mercedes.
Παρά τη νίκη του στον αγώνα Sprint της Κίνας, που οφείλεται στις ειδικές συνθήκες του μικρού αυτού αγώνα (με κυριότερη το χαμηλότερο φορτίο καυσίμου) που τον βοήθησε να ρυθμίσει χαμηλότερα προς το έδαφος το ύψος της SF-25, ο ίδιος είπε ότι ο εγκλιματισμός του στη Scuderia μπορεί να χρειαστεί αρκετούς μήνες.
Με τις ρυθμίσεις των GP ο Λιούις μέχρι στιγμής προβληματίζεται αρκετά, και απέχει πολύ από την ταχύτητα του Σαρλ Λεκλέρ. Ο 40χρονος έχει μιλήσει αρκετά, δημοσίως, για τη δυσκολία του να φέρει το ιταλικό μονοθέσιο στα μέτρα του, αναλύοντας ζητήματα όπως το “φρένο κινητήρα” που ποτέ δεν χρησιμοποιούσε στη Mercedes.
Και στο Μαϊάμι ρωτήθηκε ξανά για αυτά – και συγκεκριμένα τι τον εμποδίζει να αποδίδει σταθερά και διαρκώς όσο καλά έχει αποδώσει σε λίγα και συγκεκριμένα stints των πέντε φετινών GP μέχρι στιγμής.
“Πολλά πράγματα, διαφορετικά μεταξύ τους – δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο”, απάντησε ο Βρετανός. “Όταν πήγα στη Mercedes, οι πρώτοι έξι μήνες ήταν δύσκολοι, καθώς έπρεπε να προσαρμοστώ στη συνεργασία με νέα άτομα.
Προφανώς οι μηχανικοί με τους οποίους δουλεύω τώρα ήταν συνηθισμένοι να στήνουν το μονοθέσιο για έναν διαφορετικό οδηγό και με διαφορετικό στυλ οδήγησης, κι εγώ ήμουν εξοικειωμένος με μονοθέσιο που απαιτούσε άλλο οδηγικό στυλ. Είναι ένας συνδυασμός πολλών παραγόντων”, πρόσθεσε.
Όταν ρωτήθηκε αν έχει φτάσει στο σημείο να οδηγεί τη SF-25 ενστικτωδώς ή αν το κάνει ακόμη συνειδητά, ο Χάμιλτον απάντησε: “Θα έλεγα ότι γενικά είναι πάντα ένας συνδυασμός των δύο, αλλά σίγουρα δουλεύω σκληρά για να προσαρμοστώ σ’ αυτό το μονοθέσιο”.
Και σχετικά με το πόσος χρόνος μπορεί να χρειαστεί για να προσαρμοστεί πλήρως στο νέο του μονοθέσιο, ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής παραδέχθηκε: “Ειλικρινά δεν ξέρω. Προσπαθούμε όσο πιο σκληρά μπορούμε για να το επιταχύνουμε, αλλά μπορεί να πάρει χρόνο, ποιος ξέρει”.
Στο Μαϊάμι θα έχουμε αύριο (3/05) το δεύτερο Sprint της χρονιάς, και εύλογα ο Χάμιλτον ρωτήθηκε αν αυτό θα μπορούσε να λειτουργήσει θετικά για τον ίδιο, δεδομένης της νίκης του (από την πολ ποζίσιον) στον πρώτο φετινό Sprint της σεζόν στη Σαγκάη.
“Στο Sprint δεν έχεις τη δυνατότητα να κάνεις πολλές αλλαγές”, είπε. “Το μόνο που αξίζει να κρατήσει κανείς είναι ότι από τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές μέχρι τις κατατακτήριες δεν αλλάξαμε σχεδόν τίποτα, ενώ τα υπόλοιπα Σαββατοκύριακα πειράζαμε συνέχεια το μονοθέσιο και το κάναμε χειρότερο!
Εξετάσαμε πολλά δεδομένα [τις περασμένες μέρες στο Μαρανέλο], κάναμε καλές προσομοιώσεις, και κάναμε κάποιες ρυθμίσεις. Θα δούμε αν αποδώσουν αυτό το Σαββατοκύριακο.
Θα κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε. Δεν έχουμε αναβαθμίσεις ή κάτι τέτοιο αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά συνεχίζουμε να προσπαθούμε να βελτιστοποιήσουμε το μονοθέσιο.
Ο Σαρλ έκανε φανταστική δουλειά στον προηγούμενο αγώνα [τερματίζοντας στην 3η θέση] και έδειξε τι μπορεί να κάνει το μονοθέσιο σε ρυθμό αγώνα, οπότε ο στόχος είναι να προσπαθήσουμε να το επαναλάβουμε”, συνέχισε ο Λιούις.
Οι έντονες δυσκολίες του Βρετανού με τη Ferrari αναπόφευκτα τον έχουν φέρει στο επίκεντρο της προσοχής των media, καθώς πολλοί σχολιαστές ασκούν κριτική στη φτωχή του φετινή απόδοση.
Μιλώντας για όλα αυτά, ο ίδιος ο Χάμιλτον δήλωσε πως αγνοεί όλα όσα λέγονται γι’ αυτόν από σχολιαστές που, όπως τόνισε, “δεν έχουν καμία εσωτερική εικόνα” για το τι πραγματικά συμβαίνει στη Ferrari ή στον δικό του τρόπο δουλειάς.
“Απλώς δεν το σκέφτομαι ιδιαίτερα”, είπε. “Προσπαθώ να μην δίνω σημασία στις απόψεις ανθρώπων που δεν έχουν καμία πραγματική γνώση του τι συμβαίνει – απόψεις ατόμων που δεν έχουν υπάρξει ποτέ στη θέση μου.
Οπότε, ναι, κρατώ χαμηλό προφίλ και προσπαθώ να συνεχίσω να απολαμβάνω τη δουλειά μου με τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζομαι”, κατέληξε ο Λιούις Χάμιλτον.
Content Original Link:
" target="_blank">