Έχουν «ψιλά γράμματα» τα ασφαλιστήρια συμβόλαια; Ιδού η απάντηση
Η άρνηση των ασφαλιστικών να αποζημιώσουν σε κάποιες περιπτώσεις αποδίδεται εδώ και πολλά χρόνια σε κάποια «ψιλά γράμματα» των συμβολαίων. Αυτά επικαλούνται οι πολίτες – κάτοχοι των προγραμμάτων, για να δείξουν ότι κάτι δεν κατάλαβαν, οπότε και αρνούνται να δεχθούν ότι το συμβόλαιo τους και η ασφαλιστική εταιρείαδεν τους αποζημιώνει.
Ισχύει, όμως, αυτό σήμερα με τις τόσες εξελίξεις που έχουν επέλθει στην νομοθεσία;
Οι ειδικοί νομικοί λένε πως όχι. Διότι δεν υπάρχουν ούτε ψιλά γράμματα, ούτε και δικαιολογείται άγνοια νόμου. Ο καταναλωτής είναι υπεύθυνος να γνωρίζει αυτό που αγοράζει και, μάλιστα, όταν πρόκειται για ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο, έχει ευθύνη να ξέρει τι καλύπτει, πότε τον καλύπτει ή τι εξαιρεί.
Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια περιγράφουν με ακρίβεια αυτά που δίνουν. Η προσφορά τους είναι παροχή υπηρεσιών στο πεδίο που αναφέρονται. Είτε είναι συμβόλαια υγείας, είτε αυτοκινήτου, είτε κατοικίαςή ό,τι άλλο, η ασφαλιστική
Content Original Link:
" target="_blank">