Οι στόχοι της Starbucks για να φέρει πίσω πελάτες και επενδυτές
Η Starbucks θέτει ως βασικό στόχο της το να επαναφέρει τους πελάτες στα καταστήματά της και παράλληλα να καθησυχάσει τους επενδυτές, μέσα από τη νέα στρατηγική αναδιάρθρωσής της. Παράλληλα θέλει να κερδίσει την υποστήριξη των διευθυντών καταστημάτων της, με υποσχέσεις για προσθήκη περισσότερων καθισμάτων μέσα στις καφετέριες αλλά και με νέες στρατηγικές εσωτερικής προώθησης.
Από την πρώτη εβδομάδα που ανέλαβε στην εταιρεία Διευθύνων Σύμβουλος ο Μπράιαν Νίκολ, έχει δεσμευτεί να φέρει τον κόσμο «πίσω στα Starbucks» και να αυξήσει τις υποτονικές πωλήσεις. Αυτός ο στόχος ήταν πλήρως ορατός στο Leadership Experience της εταιρείας, μια τριήμερη εκδήλωση στο Λας Βέγκας για περισσότερους από 14.000 επικεφαλής καταστημάτων, που πραγματοποιήθηκε αυτή την εβδομάδα.
Η Starbucks παρουσίασε έναν νέο καφέ που ονομάζεται 1971 Roast, μια ανάμνηση της χρονιάς που άνοιξε το πρώτο της κατάστημά της στο Pike Place στο Σιάτλ. Οι φιναλίστ στο πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Barista της Starbucks αναφέρθηκαν στη φράση «επιστροφή
Content Original Link:
" target="_blank">