Carroten: Πώς ένα ελληνικό αντηλιακό μπήκε σε 1.800 αμερικανικά καταστήματα
Προϊόν με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης αποτελεί το Carroten, η γνωστή μάρκα αντηλιακού που ανήκει στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου Σαράντη. Έτσι, εκτός από το κυρίαρχο ποσοστό του 44% που διατηρεί από πλευράς πωλήσεων στην ελληνική αγορά, ο όμιλος, έχει την ευκαιρία να αναπτύξει τις πωλήσεις του συγκεκριμένου προϊόντος και στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου πρόσφατα εισήλθε στα καταστήματα της αλυσίδας, Target, η οποία διατηρεί 1.800 σημεία πώλησης στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, όπως σημείωσε ο Γιάννης Μπούρας, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου στο περιθώριο της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της επιχείρησης.
«Αυτό που τρέχει γρήγορα μεταξύ των προϊόντων του χαρτοφυλακίου του ομίλου είναι το Carroten, όπου η εξαγωγική δραστηριότητα παρουσιάζει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Η αρχή έγινε πριν από δύο χρόνια όταν ξεκίνησε η διάθεσή του στον ιστότοπο της Amazon Αμερικής. Ωστόσο η είσοδος στα καταστήματα Τarget με το λάδι μαυρίσματος και δεδομένου ότι η αλυσίδα διατηρεί δίκτυο 1.800 σημείων προσδίδει νέες
Content Original Link:
" target="_blank">