Χρέωση σοκ σε πάρκινγκ: 4.586 λίρες για δύο ώρες
Σοκ έπαθε μια 39χρονη στην Αγγλία, όταν διαπίστωσε ότι τη χρέωσαν 4.586 λίρες όταν άφησε το αυτοκίνητό της για δύο ώρες σε πάρκινγκ εμπορικού κέντρου.
Η Γιαντίτι Κάβα δεν πρόσεξε τι ποσό ανέγραφε το μηχάνημα και έβαλε το PIN της κάρτας της, αλλά έπειτα από λίγες στιγμές διαπίστωσε τι είχε συμβεί. Τελικά, χρειάστηκε να περάσουν τρεις εβδομάδες- και να γίνει παρέμβαση από εκπομπή του BBC- προκειμένου να της επιστρέψουν τα χρήματα.
Την Παρασκευή 16 Μαΐου η 39χρονη πήγε με τις δύο κόρες της σε εμπορικό κέντρο στο Σλάου, προκειμένου να φάνε βραδινό προτού επιστρέψουν στο σπίτι τους. Γυρίζοντας στο αυτοκίνητο είδε ότι ήταν κλειστό το σημείο με τα μηχανήματα πληρωμής οπότε αποφάσισε να χρησιμοποιήσει ένα στην έξοδο.
«Πέρασα ανέπαφα την κάρτα μου και εμφανίστηκε μήνυμα ότι έπρεπε να βάλω το PIN. Βιαζόμουν, τα κορίτσια είχαν κουραστεί, οπότε δεν είδα το ποσό στο μηχάνημα. Η μεγάλη οθόνη έδειχνε 4,5, έτσι νόμιζα ότι ήταν 4,5 λίρες», περιέγραψε.
Η μπάρα σηκώθηκε και αμέσως μετά έλαβε ειδοποίηση από την τράπεζά της. «Σοκαρισμένη, είδα ότι δεν είχαν αφαιρέσει 4,5 αλλά 4.586 λίρες από τον λογαριασμό μου. Ήταν σουρεαλιστικό. Δεν μπορούσε να χωρέσει το μυαλό μου ότι είχαν πάρει αυτά τα χρήματα», δήλωσε.
Έπρεπε να περιμένει μέχρι τη Δευτέρα για να μιλήσει με τον διευθυντή, που της είπε πως ήταν ελαττωματικό το μηχάνημα. «Μου έβγαλε μια απόδειξη στις 19 Μαΐου και με διαβεβαίωσε ότι σε 2-3 εργάσιμες ημέρες θα δω τα χρήματα στον λογαριασμό μου». Όμως, τρεις εβδομάδες αργότερα τα χρήματα ακόμα δεν είχαν εμφανιστεί.
«Αυτή την περίοδο παίρνω διαζύγιο και είχα κρατήσει αυτά τα χρήματα για τα νομικά έξοδα. Ήμουν έτοιμη να ακυρώσω το πάρτι γενεθλίων της κόρης μου, ήταν πολύ αγχωτικό», εξομολογήθηκε η 39χρονη.
Τελικά, κατήγγειλε το ζήτημα σε ραδιοφωνική εκπομπή του BBC για τα δικαιώματα του καταναλωτή. «Ήταν θεόσταλτο. Ένα τηλεφώνημα από τον Τζόναθαν Βέρνον Σμιθ (τον παρουσιαστή της εκπομπής) και την επόμενη ημέρα τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό μου», είπε.
Τα χρήματα τελικά εμφανίστηκαν στον λογαριασμό της στις 7 Ιουνίου. Η Savills, η διαχειρίστρια εταιρεία του εμπορικού κέντρου ανέφερε πως πρόκειται για «μεμονωμένο περιστατικό» και εξετάζει το σύστημα, προκειμένου να αποτρέψει να συμβεί κάτι ανάλογο στο μέλλον.
Content Original Link:
" target="_blank">