«Σιωπηλά» κινητά λόγω κόπωσης
Είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής. Κινητά τηλέφωνα ακούγονται να χτυπούν διαρκώς ειδοποιώντας τους χρήστες πως κάποια έκτακτη είδηση παραείναι σημαντική για να χαθεί. Παράλληλα, όμως, υπάρχουν όλο και περισσότερες ενδείξεις ότι η εξάπλωση των ενημερωτικών εφαρμογών ενισχύει με τη σειρά της ένα νέο είδος «κόπωσης από τις ειδοποιήσεις», καθώς ορισμένοι χρήστες smartphones λαμβάνουν έως και 50 ειδοποιήσεις την ημέρα. Ανάλυση του Ινστιτούτου Reuters για τη μελέτη της Δημοσιογραφίας διαπίστωσε ότι 79% των χρηστών ειδησεογραφικών εφαρμογών δεν λαμβάνουν επί του παρόντος καμία ειδοποίηση για νέα κατά τη διάρκεια μιας μέσης εβδομάδας. Μάλιστα, 43% εκείνων που δεν λαμβάνουν ειδοποιήσεις δήλωσαν ότι τις έχουν απενεργοποιήσει συνειδητά.
Σύμφωνα με την έρευνα, η οποία κάλυψε 28 χώρες, οι χρήστες παραπονέθηκαν ότι λάμβαναν πάρα πολλές ειδοποιήσεις ή ότι δεν τις θεωρούσαν χρήσιμες. Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην προώθηση ειδήσεων έχουν πλήρη επίγνωση του γεγονότος ότι βαδίζουν σε μια λεπτή γραμμή μεταξύ της ενημέρωσης των χρηστών για σημαντικές πληροφορίες και της διαγραφής τους από τη λίστα συνδρομητών λόγω της αποστολής υπερβολικού αριθμού ενημερώσεων.
Ορισμένοι εκδότες φροντίζουν να είναι περισσότερο περιορισμένοι. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η εφημερίδα Times στέλνει όχι περισσότερες από τέσσερις ειδοποιήσεις την ημέρα. Η εφημερίδα Financial Times στέλνει μια σειρά από γενικές ειδοποιήσεις ειδήσεων σε όλους και, στη συνέχεια, μια εξατομικευμένη ειδοποίηση την ίδια ώρα κάθε μέρα σε όσους έχουν επιλέξει να τη λαμβάνουν. Στον αντίποδα, η Jerusalem Post και το CNN Indonesia στέλνουν συνήθως έως και 50 ειδοποιήσεις την ημέρα, ενώ ορισμένες εφαρμογές γενικών ειδήσεων στέλνουν ακόμη περισσότερες. Η χρήση των ειδοποιήσεων ειδήσεων έχει αυξηθεί ραγδαία την τελευταία δεκαετία. Στις ΗΠΑ έχει αυξηθεί από 6% σε 23% των χρηστών τηλεφώνων από το 2014 μέχρι σήμερα. «Υπάρχει σίγουρα κόπωση από τις ειδοποιήσεις. Αυτό έχει να κάνει εν μέρει με τη συνειδητή αποφυγή των ειδήσεων. Οι χρήστες θέλουν να προστατεύσουν τον εαυτό τους κατά τη διάρκεια της ημέρας, ώστε να μην αποσπούνται και να μπορούν να ασχοληθούν με άλλα πράγματα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρονται για τις ειδήσεις, απλά δεν θέλουν να λαμβάνουν ειδήσεις συνεχώς, 24 ώρες την ημέρα», δήλωσε ο Νικ Νιούμαν, επικεφαλής συντάκτης της έρευνας.
Content Original Link:
" target="_blank">