Starbucks: Επιθετική κίνηση στην Κίνα με εκπτώσεις στα ροφήματα τσαγιού
Στον «πόλεμο τιμών» στην Κίνα εισέρχεται δυναμικά η εταιρεία Starbucks, ανακοινώνοντας σημαντικές εκπτώσεις στα ροφήματα τσαγιού της, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την παρουσία της στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της παγκοσμίως.
Η νέα στρατηγική της Starbucks προβλέπει μείωση τιμών κατά 5 γουάν (περίπου 0,70 δολάρια) κατά μέσο όρο σε περισσότερα από δώδεκα ροφήματα, όπως παγωμένα τσάγια, frappuccino με βάση το τσάι και tea lattes.
Η ανακοίνωση έγινε μέσω του επίσημου λογαριασμού της εταιρείας στο WeChat, στοχεύοντας ειδικά τους Κινέζους καταναλωτές που προτιμούν δροσιστικά ροφήματα χωρίς καφέ, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.
«Το ανανεωμένο μενού με προϊόντα χωρίς καφέ έρχεται
Content Original Link:
" target="_blank">