Ακρίβεια: Πώς η… κατεψυγμένη πίτσα προμηνύει ύφεση
Όσο περισσότερο πουλάει η κατεψυγμένη πίτσα από τα σούπερ μάρκετ, τόσο πιο κοντά μας βρίσκεται η οικονομική ύφεση. Ακούγεται μπακαλίστικο, αλλά όντως έχει αποδειχθεί ότι σε περιόδους οικονομικής αναταραχής και αβεβαιότητας, αυξάνονται οι πωλήσεις κατεψυγμένων και ημι-έτοιμων γευμάτων που ανήκουν στην κατηγορία «comfort food» – το φαγητό της παρηγοριάς.
Άρθρο του Βusiness Insider προτείνει ένα νέο δείκτη οικονομικού κλίματος: Τον Δείκτη Τιμών Πεπερόνι. Επικαλείται έρευνες αγοράς που δείχνουν άνοδο στις πωλήσεις κατεψυγμένης πίτσας, ιδίως στην κατηγορία premium. Πρόκειται για την κατηγορία τροφίμων που εντάσσονται στις «προσιτές πολυτέλειες» και που γνωρίζουν άνοδο και στην Ελλάδα σε πείσμα της οικονομικής στενότητας.
Προσιτές
Content Original Link:
" target="_blank">