H τεχνολογία NextDF της Wärtsilä, «μπλόκο» για την ολίσθηση μεθανίου;

Ο όμιλος Wärtsilä παρουσίασε την τεχνολογία NextDF για έναν τρίτο κινητήρα, τον κινητήρα διπλού καυσίμου Wärtsilä 46TS-DF. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, κατά τη λειτουργία με LNG, ο κινητήρας επιτυγχάνει μείωση των εκπομπών μεθανίου σε επίπεδα περίπου τρεις φορές χαμηλότερα από ό,τι προβλέπουν οι οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο πλαίσιο του FuelEU Maritime. Επιπλέον, η τεχνολογία…
Ο όμιλος Wärtsilä παρουσίασε την τεχνολογία NextDF για έναν τρίτο κινητήρα, τον κινητήρα διπλού καυσίμου Wärtsilä 46TS-DF.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, κατά τη λειτουργία με LNG, ο κινητήρας επιτυγχάνει μείωση των εκπομπών μεθανίου σε επίπεδα περίπου τρεις φορές χαμηλότερα από ό,τι προβλέπουν
Content Original Link:
" target="_blank">