Αυτό είναι το νέο Audi Α6 e-hybrid- Σπορ πολυτέλεια και ηλεκτρική τεχνολογία σε τιμή- πρόκληση
Τo νέο Audi A6 Sedan e-hybrid είναι διαθέσιμο σε δύο επίπεδα ισχύος: 299 hp (220 kW) και 367 hp (270 kW). Η νέα γενιά μπαταριών υψηλής τάσης στα νέα Plug-in Hybrid μοντέλα έχει περίπου 45% μεγαλύτερη χωρητικότητα από τον προκάτοχό της. Ως αποτέλεσμα, η μεικτή χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 25,9 kWh (καθαρή στις 20,7 kWh). Το νέο Plug-in Hybrid μοντέλο προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία και ενεργειακή απόδοση συνδυάζοντας τα καλύτερα της ηλεκτρικής οδήγησης με τα πλεονεκτήματα ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το νέο Sedan e-hybrid με μακρύ μεταξόνιο, επίμηκες καπό και φαρδύ μετατρόχιο – που συνδυαστικά προσδίδουν μια δυναμική και ξεχωριστή εμφάνιση.

Το νέο μοντέλο επιδεικνύει μία ισχυρή παρουσία χάρη στα εντυπωσιακά πίσω φώτα, την φαρδιά φωτεινή λωρίδα και τα Audi rings που είναι τοποθετημένα ψηλά. Το νέο Audi A6 Sedan e-hybrid είναι διαθέσιμο σε δύο επίπεδα ισχύος. Αμφότερες τροφοδοτούνται από έναν 2.0 TFSI κινητήρα με ισχύ 252 hp (185 kW) και έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει έως και 143 hp (105 kW). Για τα 2 μηχανικά σύνολα, ισχύουν τα ακόλουθα τεχνικά στοιχεία, με το “βασικό” να εμφανίζει απόδοση 299 ίππων και 450 Nm ροπής και το δυνατότερο να είναι με 367 ίππους και 500 Nm ροπής. Η τελική ταχύτητα και των δύο είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα, ενώ τα 100 χλμ./ώρα από στάση, έρχονται σε 6,0 και 5,3 δευτερόλεπτα, αντίστοιχα.
Η καρδιά της Plug-in Hybrid τεχνολογίας είναι η μπαταρία υψηλής τάσης: Η Audi αύξησε τη μεικτή χωρητικότητά της στις 25,9 kWh (net 20,7 kWh), μια αύξηση περίπου 45% σε σύγκριση με τον προκάτοχό της. Αυτό σημαίνει ότι το Sedan μπορεί να διανύσει έως 105 χιλιόμετρα αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης AC είναι πλέον 11 kW. Ενώ, για μια φόρτιση της μπαταρίας από το 0% στο 100% χρειάζονται μόνο 2,5 ώρες. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται καλώδιο φόρτισης AC (Mode 3) για άνετη οικιακή ή δημόσια φόρτιση. Δυναμική οδήγηση: Τα μοντέλα A6 e-hybrid quattro προσφέρουν μια σπορ και άνετη οδηγική εμπειρία χάρη στο ηλεκτροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη σε συνδυασμό με το σύστημα quattro ultra.

Σε αυτό συμβάλλει επίσης το σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο διατίθεται στάνταρ σε όλους τους κινητήρες A6 Sedan e-hybrid. Επιτρέπει δυναμικό χειρισμό και υψηλό επίπεδο άνεσης στρέφοντας τους πίσω τροχούς έως και πέντε μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς σε ταχύτητες έως και περίπου 60 χλμ./ώρα. Αυτό μειώνει τον κύκλο στροφής, καθιστώντας το όχημα πιο ευέλικτο στην κυκλοφορία της πόλης και στις κλειστές στροφές. Σε μεσαίες και υψηλότερες ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την ίδια κατεύθυνση, επιτρέποντας σταθερό και ακόμη πιο ακριβή χειρισμό. Ο κινητήρας με ισχύ 367 hp (270 kW) διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό τη σχεδίαση S line, η οποία προσθέτει ένα σπορ χαρακτήρα. Η μάσκα Singleframe σε μαύρο χρώμα έχει μεγαλύτερη σχεδίαση και οι μπροστινές εισαγωγές αέρα, χωρισμένες σε δύο μέρη, διαθέτουν πιο εντυπωσιακό σχεδιασμό.
Η δυναμική εμφάνιση συμπληρώνεται από την σπορ ανάρτηση με πιο σφιχτές ρυθμίσεις ελατήριων/αμορτισέρ, η οποία χαμηλώνει το όχημα κατά 20 χιλιοστά σε σχέση με την στάνταρ ανάρτηση. Περιλαμβάνονται επίσης ζάντες δεκαεννέα ιντσών και κόκκινες δαγκάνες φρένων. Στο εσωτερικό, τα σπορ καθίσματα παρέχουν αυξημένη πλευρική στήριξη στις στροφές, ενώ το δερμάτινο σπορ τιμόνι τριών ακτίνων εξασφαλίζει καλό κράτημα κατά την οδήγηση. Επιπλέον, και οι 2 διαθέσιμοι κινητήρες του νέου A6 Sedan e-hybrid είναι εξοπλισμένοι με αυτόματο κλιματισμό 4 ζωνών αυτόματο έλεγχο της θερμοκρασίας του αέρα και της κατανομής της ξεχωριστά για τον οδηγό, τον συνοδηγό και τους πίσω επιβάτες. Άνετη εμπειρία οδήγησης μέσα στο αυτοκίνητο χάρη στη βελτιωμένη αεροακουστική: Η βελτιωμένη αεροδυναμική και η συνολική ακουστική του οχήματος επίσης συμβάλλουν στην εξαιρετική άνεση οδήγησης.
Για παράδειγμα, η ηχομόνωση του οχήματος έχει βελτιωθεί έως και 30% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Έξυπνη διαχείριση κινητήριου συστήματος για μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση: Το σύστημα υβριδικής διαχείρισης των νέων PHEV οχημάτων επιλέγει αυτόματα τη βέλτιστη στρατηγική λειτουργίας. Η ηλεκτρική κίνηση παρέχεται από έναν μόνιμα διεγερμένο σύγχρονο κινητήρα με μέγιστη ισχύ 146 hp (105 kW). Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο περίβλημα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων S tronic 7 σχέσεων. Η πλήρης ροπή του συστήματος είναι 500 Nm στον κινητήρα με ισχύ 367 hp (270 kW) και 450 Nm στον κινητήρα με ισχύ 299 hp (220 kW). Κατά την οδήγηση σε hybrid λειτουργία, το σύστημα υβριδικής διαχείρισης διατηρεί ένα συγκεκριμένο επίπεδο φόρτισης όπως απαιτείται, προκειμένου να εξοικονομήσει αρκετή ηλεκτρική ενέργεια για μετέπειτα χρήση.

Το A6 Sedan e-hybrid μπορεί να κινηθεί για έως και 105 χλμ μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Όταν πρόκειται για κατανάλωση βελτιστοποιημένης ενεργειακής απόδοσης, η υβριδική λειτουργία είναι πιο αποδοτική τόσο για μικρές όσο και για μεγάλες αποστάσεις. Ανάλογα με την οδηγική κατάσταση και τις ανάγκες του οδηγού σε ισχύ, η στρατηγική λειτουργίας αποφασίζει εάν το όχημα θα κινηθεί σε ηλεκτρική ή υβριδική λειτουργία, προκειμένου η κίνηση να είναι όσο το δυνατόν πιο αποδοτική ενεργειακά. Σε αστικές περιοχές συνήθως επιλέγεται η κίνηση με ηλεκτρική ενέργεια και σε υψηλότερες ταχύτητες, το ποσοστό της υβριδικής οδήγησης αυξάνεται. Όπως και το νέο A6 Sedan, έτσι και το νέο Α6 Sedan e-hybrid με τεχνολογία Plug-in Hybrid θα κατασκευάζεται στο Νέκαρσουλμ της Γερμανίας και αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα στις αρχές Σεπτεμβρίου με τιμές που θα ξεκινούν από τα 74.980 ευρώ για την έκδοση με τους 204 ίππους, ενώ 79.980 ευρώ θα κοστίζει η έκδοση με τους 299 και 87.980 ευρώ εκείνη με τους 367 ίππους.
Content Original Link:
" target="_blank">