Ο Γκασλί της Alpine έκανε την έκπληξη με τον πρώτο χρόνο στο FP1 τη Τζέντα
Οι συνθήκες στο FP1 του GP της Τζέντα, 5ου γύρου του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, ήταν ηλιόλουστες και αρκετά ζεστές – και συνεπώς όχι ιδιαίτερα αντιπροσωπευτικές εκείνων που θα συναντήσουν οι ομάδες στις νυχτερινές δοκιμές κατάταξης και στον αγώνα της Κυριακής.
Ο Γκασλί με χρόνο 1:29.239 με τη μαλακή γόμα στο σιρκουί της πόλης της Ερυθράς Θάλασσας ήταν 0.007” ταχύτερος από τον Λάντο Νόρις της McLaren, και 70 χιλιοστά από τον Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari SF-25.
Μέσα στο ίδιο δέκατο με τους τρεις πρώτους βρέθηκε και ο νικητής του Σακίρ, Όσκαρ Πιάστρι, 32 χιλιοστά πίσω από τον Λεκλέρ. Ο Αυστραλός ήταν ταχύτερος αρχικά με τη μέση γόμα, στις συστοιχίες γύρων, πριν τον ρίξει από την κορυφή ο Νόρις – που φάνηκε να ξεκινά καλύτερα αυτό το τριήμερο, σε σχέση με το Μπαχρέιν, παρότι δήλωνε απαισιόδοξος για αυτό χθες.
Με την ίδια -μέση- γόμα ανταγωνιστικοί ήταν και οι Τζορτζ Ράσελ και Μαξ Φερστάπεν με τις Mercedes και Red Bull αντίστοιχα, και ήταν ο Βρετανός εκείνος που ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων στο πρώτο ημίωρο – πάντα με τη μέση γόμα C4.
Εκείνη τη στιγμή μπήκε στο παιχνίδι η μαλακή γόμα: ο Νόρις ανέβηκε στην κορυφή, αλλά πολύ σύντομα τον εκτόπισε ο Γκασλί με την ισχνή διαφορά των 7 χιλιοστών. Και ακολούθησαν οι Λεκλέρ και Πιαστρί.
Η Williams έδειξε να είναι σε καλή κατάσταση με τον 5ο χρόνο του Άλεξ Άλμπον και τον 7ο του Κάρλος Σάινθ. Οι δύο άφησαν τον Λιούις Χάμιλτον και τον Φερστάπεν στην 8η και 9η θέση – καθώς ο Ολλανδός εξέφραζε και πάλι παράπονα για την ισορροπία της Red Bull RB21. Συγκεκριμένα, είπε ότι “δεν μπορώ να στρίψω το αυτοκίνητο”, καθώς για άλλη μια φορά ξεκίνησε ένα αγωνιστικό τριήμερο προβληματισμένος για τις ρυθμίσεις.
Content Original Link:
" target="_blank">