Ράσελ: "Δεν διεκδικούμε τον τίτλο, η McLaren είναι απόλυτα κυρίαρχη"
Ο Όσκαρ Πιάστρι και η McLaren κέρδισαν δια περιπάτου στο Μπαχρέιν τη δεύτερη φετινή νίκη του Αυστραλού και 3η της ομάδας στο πρωτάθλημα της Formula 1, ελέγχοντας και διατηρώντας διαρκώς σε επίπεδα ασφαλείας -χωρίς να χρειαστεί να πιέσει περισσότερο- τη διαφορά από τη Mercedes του Τζορτζ Ράσελ.
Ο Βρετανός κατάφερε να διαχειριστεί με μεγάλη επιτυχία τα σοβαρά προβλήματα στα φρένα και στα ηλεκτρονικά που παρουσίασε η Mercedes W16 στο GP του Σακίρ και να αμυνθεί στον Νόρις, με την έτερη McLaren, στη μάχη για τη δεύτερη θέση του βάθρου.
Με 14 βαθμούς διαφορά από τον Νόρις στην κορυφή της βαθμολογίας και με τόσο βελτιωμένη την απόδοση της φετινής Mercedes W16, θα περίμενε κανείς από τον Ράσελ να έτρεφε ελπίδες κατάκτησης του φετινού τίτλου.
Αλλά ο Άγγλος, τουλάχιστον δημοσίως, λέει ότι δεν ελπίζει σε κάτι τέτοιο: ναι μεν η Mercedes είναι η δεύτερη δύναμη της F1 αυτή τη στιγμή, μπροστά από τις Ferrari και Red Bull που αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα – όμως η υστέρησή της από τη McLaren είναι σημαντική.
Επιμένοντας από την αρχή της χρονιάς ότι η McLaren θα κερδίσει και τους δύο φετινούς τίτλους, ο Ράσελ απάντησε -μετά το GP του Μπαχρέιν- σε ερώτηση αν είναι με τη Mercedes διεκδικητές των φετινών τίτλων λέγοντας: “Θα το ήθελα πολύ να πω ναι, αλλά δεν νομίζω πως είμαστε, για να είμαι ειλικρινής.
Η McLaren είναι απλώς υπερβολικά κυρίαρχη αυτή τη στιγμή. Νομίζω ότι η απόδοσή της στο Μπαχρέιν ήταν μάλλον η κορυφαία της. Και ό,τι είδαμε στην Κίνα και τη Σουζούκα ήταν πιθανώς το χειρότερο σενάριο για αυτούς – όμως παρ’ όλα αυτά, πήραν μία νίκη σε εκείνους τους δύο αγώνες.
Οπότε πρέπει να συνεχίσουμε να μαζεύουμε βαθμούς, να μαζεύουμε τα κομμάτια. Και αυτό το Σαββατοκύριακο μαζέψαμε τα κομμάτια για να πάρουμε μια δεύτερη θέση, όπως και στη Μελβούρνη που πήραμε την τρίτη. Δεν περιμένω να συνεχιστεί αυτό για πολλούς ακόμα αγώνες, αλλά ποιος ξέρει”.
Πάντως, ο Ράσελ παραδέχθηκε ότι η Mercedes έκανε με τη W16 φέτος ένα σημαντικό βήμα προόδου από την προβληματική περσινή W15. Ειδικά στην απόδοσή της σε αγώνες με υψηλές θερμοκρασίες, όπου το μονοθέσιο του ‘24 έφθειρε υπερβολικά τα ελαστικά – όπως φάνηκε στη ζέστη (σε συνδυασμό με την τραχιά άσφαλτο της πίστας) στο Σακίρ.
Ο Ράσελ είπε ότι η 2η θέση στον αγώνα της περασμένης Κυριακής χάρισε στην ομάδα αρκετή αισιοδοξία, και συνέχισε: “Αυτό ήταν το πραγματικό τεστ για εμάς. Ξέραμε ότι το μονοθέσιό μας ευνοείται από τις ψυχρές συνθήκες, οπότε η απόδοση που δείξαμε στην Κίνα και τη Σουζούκα δεν αποτέλεσε μεγάλη έκπληξη.
Αλλά στο Μπαχρέιν υπήρχε ένα ερωτηματικό. Και είχαμε ακόμη ένα δυνατό Σαββατοκύριακο. Αυτό είναι καλός οιωνός για τη σεζόν”, πρόσθεσε ο Βρετανός.

Και ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βόλφ, συμφώνησε με την εκτίμηση του Ράσελ, σημεώνοντας ότι η ανταγωνιστικότητα της Mercedes σε σχέση με τους αντιπάλους της ξεπέρασε τις εσωτερικές προσδοκίες της ομάδας.
“Θα περιμέναμε πως το Μπαχρέιν θα ήταν από τους πιο δύσκολους αγώνες για εμάς, λόγω θερμοκρασίας και της πολύ τραχιάς ασφάλτου της πίστας. Κι όμως, καταφέραμε να κερδίσουμε τη 2η και 4η θέση στις δοκιμές κατάταξης.
Είχαμε ένα μονοθέσιο ικανό για να μας ανεβάσει στο βάθρο, και αυτό είναι καλύτερο απ’ ό,τι περιμέναμε. Μπορείς να πεις ότι ένας αγώνας είναι επιτυχία μόνο αν κερδίσεις, αλλά υπό τις συνθήκες, μπορεί κανείς να πει ότι ήταν πολύ καλύτερα απ’ ό,τι περιμέναμε”, τόνισε ο Αυστριακός.
Content Original Link:
" target="_blank">