Γιατί η Ferrari θεωρεί απίθανη την επανάληψη της περσινής της νίκης στο Μονακό
Η Ferrari έδειξε εντυπωσιακό -για τα δεδομένα της φετινής της απόδοσης- ρυθμό αγώνα στο GP της Ίμολα την περασμένη Κυριακή, όμως το πρόβλημα της πίσω ανάρτησης -που δεν της επιτρέπει να ρυθμίσει το ύψος από το έδαφος όσο χαμηλά απαιτείται για να είναι ανταγωνιστική και στις δοκιμές κατάταξης- παραμένει.
Παρότι η Scuderia κέρδισε, με τον Σαρλ Λεκλέρ, το περσινό GP του Μονακό, η απόφασή της να αλλάξει τη γεωμετρία της πίσω ανάρτησης της φετινής SF-25 έχει αλλάξει ριζικά τα δεδομένα. Και μέχρι να ετοιμάζει την ανασχεδιασμένη της ανάρτηση, αργότερα φέτος, θα είναι “καταδικασμένη” να υστερεί στις δοκιμές κατάταξης. Όπως υστέρησε και στην Ίμολα, όπου οι Λεκλέρ και Λιούις Χάμιλτον αποκλείστηκαν στο Q2 και έμειναν εκτός δεκάδας στην εκκίνηση.

“Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποια πίστα που να τους ταιριάζει”, είπε για τη Ferrari ο πρωταθλητής του 1997 και νυν τηλεοσχολιαστής Ζακ Βιλνέβ, μιλώντας στο Sky Sports F1.
“Το φετινό τους αυτοκίνητο απλώς δεν είναι αρκετά καλό. Στο Μονακό χρειάζεσαι ένα αυτοκίνητο που να μπορεί να αλλάζει κατεύθυνση πολύ γρήγορα και να είναι απόλυτα ακριβές ανάμεσα στις μπαριέρες”, πρόσθεσε ο Καναδός.
Ο Σαρλ Λεκλέρ συμφώνησε: “Θα είναι ένα πολύ δύσκολο τριήμερο. Πιστεύω ότι το Μονακό βγάζει στην επιφάνεια αρκετές αδυναμίες του αυτοκινήτου μας. Οπότε δεν ξέρω.
Από την άλλη, είναι τόσα πολλές οι απρόβλεπτες καταστάσεις που μπορούν να συμβούν στο Μονακό, σχετικά με το ρίσκο που παίρνεις για τις κατατακτήριες. Το αυτοκίνητο στήνεται με πολύ διαφορετικό τρόπο.
Ο μόνος τρόπος για εμάς είναι να συνεχίσουμε τη σκληρή δουλειά. Δεν υπάρχει κάποιο ‘μαγικό ραβδί’ για την κατάσταση που βρισκόμαστε. Πρέπει απλώς να δουλέψουμε και να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε από πού έρχεται αυτό το πρόβλημα που έχουμε στις δοκιμές κατάταξης και μας επιβραδύνει το Σάββατο”, τόνισε ο οδηγός της Ferrari.

Ο Φρεντ Βασέρ, διευθυντής της Scuderia, αντίστοιχα δεν έκρυψε την ανησυχία του για τον επερχόμενο αγώνα του πριγκιπάτου: “Ανησυχούμε, διότι δεν είμαστε σε θέση να κάνουμε καλύτερη δουλειά από αυτή που κάναμε [στην Ίμολα].
Αναμφίβολα, το τριήμερο θα είναι πολύ πιο δύσκολο το επόμενο Σαββατοκύριακο. Ευτυχώς τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά από άποψη της διαχείρισής μας, της προετοιμασίας κ.λπ. Ξεκινάμε από το μηδέν και βήμα-βήμα θα καταλάβουμε το πρόβλημα και θα κάνουμε καλύτερη δουλειά στο μέλλον”, είπε ο Γάλλος.

Και συνέχισε: “Λέγοντας τα παραπάνω, δεν εννοώ ότι πρέπει να φέρουμε καινούρια εξαρτήματα. Αλλά ότι πρέπει να καταλάβουμε πώς θα μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερη δουλειά με ό,τι έχουμε. Διότι με το ίδιο αυτοκίνητο είμαστε σε θέση να αποδίδουμε τις Κυριακές, και πρέπει να κάνουμε και το Σάββατο καλύτερη δουλειά με το αυτοκίνητο που έχουμε.
“Μπορώ να καταλάβω ότι μερικές φορές, λόγω των χαρακτηριστικών του μονοθεσίου, η διαφορά μπορεί να είναι συν ή πλην ένα δέκατο, αλλά στη δική μας περίπτωση είναι μεγαλύτερη από αυτό. Και όταν βρίσκεσαι σε αυτή την κατάσταση, επέρχεται η απογοήτευση, παίρνεις περισσότερα ρίσκα, χαλάς την οδήγησή σου – και με όλο αυτό μπαίνεις σε μια δίνη αρνητισμού. Δεν είναι κακό να παραμείνεις ψύχραιμος”, κατέληξε ο Φρεντ Βασέρ.
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως ούτε ο Μαξ Φερστάπεν νιώθει και τόσο αισιόδοξος για το προσεχές τριήμερο: “Το απολαμβάνω να οδηγώ στο Μονακό, αλλά δεν είναι η πιο δυνατή πίστα για εμάς με το αυτοκίνητο που έχουμε – αλλά θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Έχουμε δουλειά μπροστά μας”, δήλωσε ο Ολλανδός
Content Original Link:
" target="_blank">