Τι ειπώθηκε στη συνάντηση του Λιούις Χάμιλτον με τον Κιρ Στάρμερ
Στη συζήτηση στρογγυλής τραπέζης στη Downing Street παρευρέθησαν, εκτός από τον Κιρ Στάρμερ και τον Λιούις Χάμιλτον, η Υπουργός Παιδείας της Βρετανίας Μπρίτζετ Φίλιπσον και εκπρόσωποι του Mission 44, εκπαιδευτικοί, νέοι και άλλοι επαγγελματίες από τον χώρο της εκπαίδευσης.
Η συζήτηση επικεντρώθηκε στο πώς η βρετανική κυβέρνηση μπορεί να συνεργαστεί για να υποστηρίξει τα σχολεία, θέτοντας υψηλές προσδοκίες για όλους τους μαθητές και παρέχοντας την απαραίτητη υποστήριξη.
Ένα από τα θέματα που τέθηκαν στο τραπέζι ήταν ένα νέο πλαίσιο για τα σχολεία που θα στοχεύει στην αύξηση της συμμετοχής των μαθητών, ώστε περισσότεροι νέοι να λαμβάνουν την υποστήριξη που χρειάζονται για να επιτύχουν.
Αυτός ακριβώς είναι και ο στόχος του φορέα Mission 44, που ιδρύθηκε από τον Χάμιλτον το 2021: η ένταξη περισσότερων νέων στην εκπαίδευση, κυρίως προερχόμενων από υποβαθμισμένες περιοχές ή κοινωνικές ομάδες με ελλιπή πρόσβαση στα κέντρα αποφάσεων.
Η Mission 44 έχει ξεκινήσει την εκστρατεία “Nothing Happens In Isolation”, η οποία κάνει λόγο για μεταρρύθμιση στην εκπαίδευση με επίκεντρο τη μείωση της “χαμένης μάθησης” για τους πιο ευάλωτους μαθητές.
Η εκστρατεία αυτή αναδεικνύει την αύξηση των σχολικών αποκλεισμών (αποβολές μόνιμες ή προσωρινές) και των μακροχρόνιων απουσιών, καθώς και τον δυσανάλογο αντίκτυπό τους στους πιο μειονεκτούντες νέους.
Τα στοιχεία της σχολικής χρονιάς 2022/23 στη Βρετανία είναι ενδεικτικά: υπήρξαν 9.400 μόνιμες αποβολές (αύξηση 44% από την προηγούμενη χρονιά) και 790.000 αποβολές συνολικά (αύξηση 36%), οδηγώντας σε συνολικά 32 εκατομμύρια ημέρες χαμένης μάθησης.
Ο ίδιος ο Χάμιλτον έχει μιλήσει ανοιχτά για τις δικές του δυσκολίες κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής του. Σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση, τόνισε: «Δυσκολεύτηκα στο σχολείο και ποτέ δεν ένιωσα ότι η φωνή μου ακούστηκε, γι’ αυτό ξέρω από πρώτο χέρι ότι η διασφάλιση ότι κάθε μαθητής αισθάνεται ότι ανήκει στο σχολείο είναι ζωτικής σημασίας».
Κατά τη συνάντηση, η κυβέρνηση του Κιρ Στάρμερ δεσμεύτηκε για τη δημιουργία ενός εθνικού πλαισίου βέλτιστων πρακτικών για την αύξηση της συμμετοχής των μαθητών, το οποίο θα δημοσιευτεί έως τις αρχές του 2026.
Επίσης, δεσμεύτηκε να συνεργαστεί με τη Mission 44 για την επέκταση των δεδομένων που συλλέγονται και για τη συλλογή και αξιοποίηση των παραπόνων που εκφράζουν οι μαθητές, καθώς και για την προσέλκυση και διατήρηση διακεκριμένων εκπαιδευτικών, συμπεριλαμβανομένων όσων προέρχονται από εθνοτικές μειονότητες.
Ο Χάμιλτον εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του που, μετά τη συνάντηση, η κυβέρνηση δεσμεύτηκε να συνεργαστεί με τη Mission 44 για την εφαρμογή αλλαγών με στόχο ένα πιο ενταξιακό εκπαιδευτικό σύστημα. Πρόσθεσε επίσης ότι είναι «περήφανος για το πόσο μακριά έχει φτάσει η Mission 44 σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και την ευκαιρία που έχουμε να μεταμορφώσουμε τις ζωές ευάλωτων μαθητών σε όλη τη χώρα».
Η συνάντηση αυτή πραγματοποιήθηκε μία εβδομάδα αφότου ο Λιούις Χάμιλτον και η Mission 44 είχαν ηγηθεί μιας κοινής δήλωσης, υπογεγραμμένης από περισσότερους από 25 οργανισμούς του τομέα της νεολαίας και της εκπαίδευσης, ζητώντας αλλαγή.
Ο Χάμιλτον, ο οποίος στο παρελθόν έχει μιλήσει για προβλήματα ψυχικής υγείας που αντιμετώπισε από νεαρή ηλικία λόγω σχολικού εκφοβισμού και της πίεσης των αγώνων του μηχανοκίνητου αθλητισμού, δείχνει σταθερά την αφοσίωσή του στη βελτίωση της ζωής των νέων – ειδικά όσων αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο εκπαιδευτικό σύστημα.
Content Original Link:
" target="_blank">