Ράλι Σαρδηνίας: Ο Οζιέ "έκλεψε" το προβάδισμα από τα Hyundai στο τέλος της πρώτης μέρας
Στην 6η και τελευταία Ειδική της ημέρας ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έγραψε τον πρώτο χρόνο και ανελίχθηκε από την τρίτη στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης με το Toyota GR Yaris Rally1, καλύποντας την υστέρηση 4,6’’ που είχε από τον έως τότε επικεφαλής Αντριέν Φουρμό της Huundai.
Με τον τρόπο αυτό ο Σεμπαστιάν Οζιέ κάλυψε εξαιρετικά το μειονέκτημα της τρίτης του θέσης εκκίνησης στον αγώνα. Ο Γάλλος, μάλιστα, κέρδισε και την ενακρτήρια Ειδικής του αγώνα και της ημέρας, λέγοντας ότι του Yaris του έδινε καλύτερη αίσθηση ακόμα και σε σχέση με την Πορτογαλία.
Την ίδια ώρα, ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Έλφυν Έβανς πλήρωσε ακριβά την πρώτη του θέση εκκίνησης στις Ειδικές – “σκουπίζοντας” το δρόμο και μένοντας 6ος στη γενική και πάνω από ένα λεπτό μακριά από τον πρωτοπόρο Οζιέ. Σε μεγάλο βαθμό πλήρωσε και ο Κάλε Ροβάνπερα τη δεύτερη θέση εκκίνησης, μένοντας εκτός της μάχης της κορυφής.
Στο μεσημβρινό Σέρβις ο Φουρμό προηγούνταν με 2,9 δευτερόλεπτα διαφορά από τον team-mate του Τιερί Νεβίλ, αλλά η κατάσταση άλλαξε μετά το μεσημέρι. Ο Νεβίλ πήρε την πρωτοπορία στην ΕΔ4, αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στην επόμενη ειδική, μετά από πρόσκρουση του Hyundai i20 N Rally1 σε ανάχωμα που προκάλεσε ζημιά στο πίσω αριστερό μέρος του αυτοκινήτου.

Ο Φουρμό έτσι επανήλθε στην πρώτη θέση, αλλά δεν κατάφερε να την υπερασπιστεί από την επίθεση του Οζιέ. Έχασε 6,7 δευτερόλεπτα στην τελευταία Ειδική, αναφέροντας προβλήματα με την απόσβεση της ανάρτησής του, με αποτέλεσμα να πέσει στη δεύτερη θέση για τη διανυκτέρευση. Ο Τάνακ ήταν τρίτος, 5,2 δευτερόλεπτα πιο πίσω, έχοντας ολοκληρώσει την Ειδική με ένα σπασμένο αμορτισέρ.
Ο Σάμι Πάγιαρι της Toyota GR αξιοποίησε την καλή του θέση εκκίνησης για να ανέβει στην 4η θέση της γενικής, 16,8’’ πίσω από τον Οζιέ – παρότι χτύπησε σε ένα βράχο και υπέστη ζημιά στον εμπρός δεξί τροχό του στην ΕΔ3.
Στους σκληρούς δρόμους και στις υψηλές θερμοκρασίες της Σαρδηνίας, η πρώτη μέρα του αγώνα ήταν για πολλά πληρώματα ζήτημα επιβίωσης. Η νέα Ειδική Διαδρομή “Τέλτι – Καλαντζιάνος – Μπερκίντα” αποδείχθηκε καθοριστική και καταστροφική.
Ο Νεβίλ δεν ήταν το μόνο της θύμα: το τρίο της M-Sport Ford, Μάρτινς Σεσκς, Τζος ΜακΈρλιν και Γκρεγκουάρ Μουνστέρ, εγκατέλειψαν όλοι στην πρώτη διέλευση από την Ειδική αυτή. Ο Σεσκς είχε έξοδο και ανατροπή με μεγάλη ταχύτητα, ενώ οι ΜακΕρλιν και Μούνστερ τέθηκαν εκτός μάχης λόγω ζημιάς στην ανάρτηση.
Η δεύτερη διέλευση από την ίδια ΕΔ επεφύλασσε κι άλλα απρόοπτα: ο Τακαμότο Κατσούτα της Toyota και ο Ιορδάνης Σερντερίδης τούμπαραν και οι δύο στην ίδια φουρκέτα, αλλά κατάφεραν να συνεχίσουν – αν και έχασαν αρκετό χρόνο. Ο Κατσούτα έφερε το χτυπημένο GR Yaris του στην έβδομη θέση, σχεδόν δυόμισι λεπτά πίσω από την κορυφή.
Το πρόγραμμα του Σαββάτου περιλαμβάνει περισσότερα από 120 χιλιόμετρα ανταγωνιστικής δράσης στις 6 Ειδικές του.

Content Original Link:
" target="_blank">