Φερστάπεν: "Δεν μπορώ να πω την άποψή μου γιατί οι άνθρωποι δεν αντέχουν την αλήθεια"

Φερστάπεν: "Δεν μπορώ να πω την άποψή μου γιατί οι άνθρωποι δεν αντέχουν την αλήθεια"

AUTOMOTO
Φερστάπεν: "Δεν μπορώ να πω την άποψή μου γιατί οι άνθρωποι δεν αντέχουν την αλήθεια"

Ο πρωταθλητής δέχθηκε την ποινή διότι έκοψε το πρώτο σικέιν της πίστας στη μάχη του με τον Όσκαρ Πιάστρι για την πρωτοπορία του αγώνα και, σύμφωνα με τους αγωνοδίκες, απέκτησε ένα “άδικο πλεονέκτημα” σε σχέση με τον Αυστραλό.

Ο Φερστάπεν εξέτισε την ποινή του στο πιτ-στοπ του, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα να επιστρέψει στην πίστα πίσω από τον Πιάστρι – που είχε μπει για τη δική του αλλαγή ελαστικών δύο γύρους νωρίτερα.

Έκτοτε, τους 28 γύρους μέχρι την καρό σημαία, ο Αυστραλός έλεγξε με επιτυχία τη διαφορά του στην κορυφή του αγώνα, για να κατακτήσει την τρίτη του φετινή νίκη και μαζί το προβάδισμα στη βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών.

Στο παρκ-φερμέ, ο Φερστάπεν απέφυγε τη σχετική ερώτηση για το συμβάν που του έκανε ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ, λέγοντας: “Θα το κρατήσω συνοπτικό. Θέλω μονο να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους θεατές εδώ στη Τζέντα. Ήταν ένα σπουδαίο τριήμερο. Μου αρέσει πολύ η πίστα. Και ναι, τα υπόλοιπα είναι όπως είναι. Ανυπομονώ για το Μαϊάμι, οπότε θα τα πούμε εκεί”.

Αργότερα, μιλώντας στο Viaplay, ο πρωταθλητής ακόμα δεν είχε διάθεση να πει πολλά. “Ξέρεις, δεν χρειάζεται να το συζητάμε. Είναι χάσιμο χρόνου. Δεν με νοιάζει φίλε μου. Δεν θέλω να το συζητήσω.

Ο αγώνας καθαυτός πήγε καλά. Η φθορά ελαστικών ήταν λίγη και αυτό μας βοηθάει. Γενικά είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Η ισορροπία [του αυτοκινήτου] δεν είναι εντελώς εντάξει, αλλά στο τέλος ήμασταν εκεί [στη μάχη της νίκης]”.

Ακολούθησε η συνέντευξη Τύπου. Και πάλι, εκεί, ο Ολλανδός αρνήθηκε να εκφράσει τις απόψεις του για το συμβάν, λέγοντας ότι θα μπορούσαν να τον βάλουν σε μπελάδες – πιθανώς επιφέροντας μια ποινή για απρεπή εκφορά λόγου.

“Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να μοιραστώ τις απόψεις μου διότι μπορεί να τιμωρηθώ. Οπότε είναι καλύτερο να μην μιλήσω για αυτό. Ό,τι πω ή προσπαθήσω να πω, μπορεί να με βάλει σε μπελάδες”, τόνισε.

Και σε ερώτηση που του έγινε από τους εκπροσώπους του Τύπου αν τον εκνευρίζει το γεγονός ότι δεν μπορεί να μιλήσει ανοικτά για τέτοια καταστάσεις, απάντησε: “Νομίζω πως έτσι είναι απλώς ο κόσμος στον οποίο ζούμε πλέον. Δεν μπορείς να μοιραστείς πλήρως την άποψή σου γιατί, προφανώς, δεν εκτιμάται. Ή γιατί οι άνθρωποι δεν μπορούν να αντέξουν την αλήθεια.

Για μένα, ειλικρινά, είναι καλύτερα να μη λέω πολλά. Μου εξοικονομεί και χρόνο, γιατί ήδη έχουμε τόσα να κάνουμε, ξέρεις. Οπότε ναι, έτσι έχουν γίνει τα πράγματα πλέον.

Ξέρω ότι δεν μπορώ να βρίσω εδώ. Αλλά την ίδια στιγμή, δεν μπορείς ούτε να ασκήσεις κριτική. Άσε να βγάλω τη λίστα: έχει πολλές γραμμές [από πράγματα που δεν μπορείς να πεις ή να κάνεις στις συνεντεύξεις Τύπου], καταλαβαίνεις.

Γι’ αυτό είναι καλύτερα να μη μιλάς για αυτά. Γιατί μπορεί να βάλεις τον εαυτό σου σε μπελάδες, και νομίζω κανείς δεν θέλει κάτι τέτοιο.

Έχει να κάνει με τα social media γενικά και με το πώς είναι ο κόσμος. Προτιμώ να μη μιλάω πολύ, γιατί μερικές φορές τα λόγια σου μπορεί να παρερμηνευτούν ή να τα καταλάβουν αλλιώς. Οπότε, ειλικρινά, είναι καλύτερα να μη λες πολλά. Αυτό προσπαθώ να κάνω.

Όλοι είναι υπερευαίσθητοι για τα πάντα. Και μετά, φυσικά, με ό,τι έχουμε τώρα, δεν μπορούμε να είμαστε επικριτικοί έτσι κι αλλιώς. Οπότε εντάξει. Λιγότερα λόγια – ακόμα καλύτερα για μένα!”, κατέληξε ο πρωταθλητής.

Ο Κρίστιαν Χόρνερ, διευθυντής της RBR, είπε από την πλευρά του ότι “είχαμε αυτού του είδους τη συζήτηση με τους αγωνοδίκες, προφανώς, πριν τον αγώνα, μέσα από ενημερώσεις και όλα τα σχετικά. Δεν ξέρω πού ακριβώς υποτίθεται ότι έπρεπε να πάει ο Μαξ στη στροφή 1”.

Και συνέχισε: “Ας μην ξεχνάμε ότι την Παρασκευή η McLaren είχε 1,2 δευτερόλεπτα διαφορά από όλους. Νομίζω ότι ο ρυθμός του μονοθεσίου ήταν καλός, ο Μαξ ένιωθε άνετα εκεί έξω, και άρχισε να χτίζει τη διαφορά.

Προσπαθούσαμε να έχουμε το προβάδισμα στο πιτ-στοπ, ακόμη και με την ποινή, αλλά δεν τα καταφέραμε. Κερδίσαμε όμως καλούς και σημαντικούς βαθμούς σήμερα. Είμαστε μόλις 12 βαθμούς πίσω από την κορυφή του πρωταθλήματος. Πήραμε μερικούς βαθμούς από τον Λάντο, οπότε όλα παίζονται ακόμα.

Ξέρουμε ότι η McLaren είναι πάρα πολύ γρήγορη. Αλλά στους τελευταίους τρεις αγώνες είχαμε δύο πολ ποζίσιονς, μια νίκη και μια δεύτερη θέση. Θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει σήμερα αν δεν ήταν η ποινή. Άρα έχουμε πολλά θετικά να κρατήσουμε, πολλά μαθήματα, και ξέρουμε ότι πρέπει να βελτιωθούμε”, κατέληξε ο Βρετανός.

Content Original Link:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ sport24.gr

" target="_blank">

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ sport24.gr

Top Stories

Παναθηναϊκός: Ανοικτό «παράθυρο» για την επιστροφή του παικταρά

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Παναθηναϊκός: Ανοικτό «παράθυρο» για την επιστροφή του παικταρά

Ψωνίζει από… Σπανούλη και Μονακό η Μπαρτσελόνα

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ψωνίζει από… Σπανούλη και Μονακό η Μπαρτσελόνα

Βραβεύει τον Μπάμπη Κωστούλα ο Δήμος Αλμυρού

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Βραβεύει τον Μπάμπη Κωστούλα ο Δήμος Αλμυρού

Ολυμπιακός : Το θέμα είναι τι θέλει και ο Άλεκ Πίτερς…

ΜΠΑΣΚΕΤ

Ολυμπιακός : Το θέμα είναι τι θέλει και ο Άλεκ Πίτερς…

Ο Ντοκ Ρίβερς το ξεκαθάρισε για την επόμενη ομάδα του Γιάννη Αντετοκούνμπο

ΜΠΑΣΚΕΤ

Ο Ντοκ Ρίβερς το ξεκαθάρισε για την επόμενη ομάδα του Γιάννη Αντετοκούνμπο

«Scary Terry» και Ολυμπιακός: Στοιχηματική εταιρία δίνει φαβορί τους ερυθρόλευκους για τον παικταρά

ΜΠΑΣΚΕΤ

«Scary Terry» και Ολυμπιακός: Στοιχηματική εταιρία δίνει φαβορί τους ερυθρόλευκους για τον παικταρά

Αλκαράθ-Σίνερ: Η νέα χρυσή σελίδα του παγκόσμιου τένις

Tennis

Αλκαράθ-Σίνερ: Η νέα χρυσή σελίδα του παγκόσμιου τένις

Χάλε: Δύσκολο τεστ για Τσιτσιπά και στο βάθος Μεντβέντεφ

Tennis

Χάλε: Δύσκολο τεστ για Τσιτσιπά και στο βάθος Μεντβέντεφ

Αλκαράθ: "Η Έμα θα είναι το αφεντικό στο court!"

Tennis

Αλκαράθ: "Η Έμα θα είναι το αφεντικό στο court!"

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Nissan Leaf- Με εντυπωσιακή αυτονομία και τεχνολογία αιχμής

AUTOMOTO

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Nissan Leaf- Με εντυπωσιακή αυτονομία και τεχνολογία αιχμής

Ανανέωση για το Honda SH125 /150i -Δείτε τη νέα μειωμένη του τιμή

AUTOMOTO

Ανανέωση για το Honda SH125 /150i -Δείτε τη νέα μειωμένη του τιμή

Η Volkswagen επίσημος συνεργάτης του UEFA Women’s EURO 2025

AUTOMOTO

Η Volkswagen επίσημος συνεργάτης του UEFA Women’s EURO 2025

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΕΩΝ ΑΝΔΡΩΝ (Κ20) Η Κίνα στο δρόμο της Εθνικής μας ομάδας (18/6, 18:30)

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΕΩΝ ΑΝΔΡΩΝ (Κ20) Η Κίνα στο δρόμο της Εθνικής μας ομάδας (18/6, 18:30)

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΕΩΝ ΑΝΔΡΩΝ Κ20 Ήττα στις λεπτομέρειες για την Εθνική, 18-17 από την Ισπανία - Σε νοκ άουτ παιχνίδι (18/6) θα παίξει για την οκτάδα

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΕΩΝ ΑΝΔΡΩΝ Κ20 Ήττα στις λεπτομέρειες για την Εθνική, 18-17 από την Ισπανία - Σε νοκ άουτ παιχνίδι (18/6) θα παίξει για την οκτάδα

Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ/ PLAY OFF Πρώτη και αήττητη η ΝΕ Πατρών ανέβηκε στη μεγάλη κατηγορία μαζί με τον ΝΟ Πατρών (pics)

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ/ PLAY OFF Πρώτη και αήττητη η ΝΕ Πατρών ανέβηκε στη μεγάλη κατηγορία μαζί με τον ΝΟ Πατρών (pics)