Χάμιλτον: "Δεν υπάρχουν λύσεις αυτή τη στιγμή, έτσι θα πάει η χρονιά και θα είναι οδυνηρή"
Η νίκη του Λιούις Χάμιλτον στο Sprint της Κίνας ήταν μία παρένθεση -σε ειδικές συνθήκες- στο πολύ δύσκολο ξεκίνημα της καριέρας του Βρετανού στη Ferrari. Ο επτάκις πρωταθλητής περιορίστηκε στην 7η θέση του αγώνα της Τζέντα χθες, την ώρα που ο Σαρλ Λεκλέρ με την έτερη Ferrari εξασφάλιζε το πρώτο φετινό βάθρο της Scuderia στη Formula 1.
Ο 40χρονος είχε πει στο Μπαχρέιν ότι κατάλαβε “πώς πρέπει να οδηγείται” η Ferrari SF-25, αλλά στη Τζέντα επέστρεψαν τα προβλήματά του με τις ρυθμίσεις του και την ισορροπία του ιταλικού μονοθεσίου, τα οποία δεν του επέτρεψαν να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την 7η θέση της εκκίνησης, όπως και του αγώνα.
Ο Βρετανός είπε ότι η SF-25 εξακολουθεί να είναι ένα “ξένο σώμα” για εκείνον, καθώς στις δοκιμές κατάταξης της Τζέντα ήταν μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Λεκλέρ, και στον αγώνα τέσσερις θέσεις πίσω από τον Μονεγάσκο.
Σε ερώτηση που δέχθηκε αν υπάρχει κάτι θετικό που μπορεί να κρατήσει από τον αγώνα της Τζέντα, ο Λιούις απάντησε: “Όχι. Δεν υπήρξε ούτε ένα δευτερόλεπτο [που να ένιωσα άνετα]. Το αυτοκίνητο, ξεκάθαρα, είναι αρκετά καλό για την 3η θέση, οπότε ο Σαρλ έκανε σπουδαία δουλειά σήμερα. Δεν μπορώ να κατηγορήσω το αυτοκίνητο”.
Όταν κλήθηκε να σχολιάσει αν γνωρίζει τον λόγο για τον οποίο μόνο εκείνος πασχίζει τόσο με το ιταλικό μονοθέσιο, απάντησε “δεν έχω κάποια απάντηση να σας δώσω, όχι. Δεν υπάρχει τίποτα [να πω]. Η ισορροπία, η προσπάθεια να νιώσω το αυτοκίνητο, δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο. Δεν υπάρχει κάτι που να πω ‘να, αυτό είναι’”.

Και συνέχισε, ο Βρετανός: “Ήταν απαίσιο. Γλιστρούσα εδώ κι εκεί. Στο πρώτο stint είχα τεράστια υποστροφή, το αυτοκίνητο δεν έστριβε, μετά είχα τεράστια φθορά των ελαστικών, και στο δεύτερο stint η ισορροπία ήταν λίγο καλύτερη αλλά δεν είχα καθόλου ταχύτητα.
Ήταν αρκετά άσχημα. Και αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν λύσεις. Έτσι θα είναι για το υπόλοιπο της σεζόν. Θα είναι απλώς οδυνηρό”, κατέληξε ο επτάκις πρωταθλητής.

Μία μέρα νωρίτερα, μετά την 7η θέση του στις δοκιμές κατάταξης, ο Λιούις είχε ερωτηθεί τι είναι αυτό που χρειάζεται για να “συνδεθεί” με τη Ferrari SF-25, και απάντησε “μια μεταμόσχευση εγκεφάλου.
Δεν είναι το τέλος του κόσμου, αλλά υπάρχει πάρα πολύς χρόνος που κάθομαι και δεν αντλώ [από το αυτοκίνητο]. Έχανα δύο δέκατα μόνο στο τελευταίο τμήμα. Τρία δέκατα στο πρώτο, ένα δέκατο στο μεσαίο τμήμα. Απλά δεν είναι αρκετά καλό.
Αλλά δουλεύω πολύ, πολύ σκληρά για αυτό. Δεν είναι καθόλου εύκολο. Πρέπει να συνεχίσω να παίρνω μια βαθιά ανάσα. Ξέρω ότι οι φίλαθλοι δεν είναι ικανοποιημένοι. Υποθέτω και η ομάδα δεν είναι χαρούμενη. Ξέρω ότι οι διοικητές δεν είναι ευχαριστημένοι. Και δεν είμαι ούτε κι εγώ, με τα αποτελέσματα.
Αλλά το μόνο που μπορώ να κανω είναι να συνεχίσω να προσπαθώ να πιστεύω στον εαυτό μου, να μένω θετικός και να συνεχίσω να δουλεύω. Κι αυτό προσπαθώ να κάνω”, κατέληξε ο Λιούις Χάμιλτον.
Σχετικά με αυτό που είπε περί δυσαρέσκειας των διοικητών της Ferrari, ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ τόνισε μετά τον αγώνα της Τζέντα: “Δεν έχω συζητήσει με τον Λιούις, αλλά υπάρχουν σκαμπανεβάσματα. Δεν είναι ότι μονίμως βρίσκεται μακριά από τον κορυφαίο ρυθμό, αλλά αφήστε με να μιλήσω μαζί του πρώτα.
Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Είναι η πίστη του στο αυτοκίνητο και λιγάκι στον εαυτό του, από την άποψη ότι όλα είναι καινούρια, και αναμφίβολα σε ένα τριήμερο που δεν κάνεις μία μεγάλη συστοιχία γύρων την Παρασκευή πασχίζεις λίγο με την ισορροπία. Θα δούμε”, κατέληξε ο Γάλλος.
Content Original Link:
" target="_blank">