Αλώβητος ο Οζιέ από τη σκληρή δεύτερη μέρα στη Σαρδηνία, ηγείται με 11'' από τον Τάνακ
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ θα μπει στην τελική ημέρα του Ράλι Ιταλίας Σαρδηνίας την Κυριακή (8/06) με το ισχνό προβάδισμα των 11,1 δευτερολέπτων από τον Οττ Τάνακ, έχοντας “επιβιώσει” από μία σκληρή ημέρα το Σάββατο που προκάλεσε προβλήματα σε πολλά πληρώματα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.
Ο Γάλλος της Toyota κατάφερε να μείνει αλάνθαστος παρά την πίεση του Οττ Τάνακ, ο οποίος εξακολουθεί να κυνηγά την πρώτη φετινή νίκη της Hyundai και το σπάσιμο της κυριαρχίας της ιαπωνικής εταιρείας.
Στα σκληρά εδάφη της Σαρδηνίας η πίεση του Τάνακ δεν άφησε τον Οζιέ να κινηθεί προσεκτικά και να διαχειριστεί τον κίνδυνο των κλαταρσιμάτων. Ο ίδιος ο Εσθονός υπέστη ένα κλατάρσιμα το πρωί, όμως στη συνέχεια κέρδισε δύο από τις τρεις απογευματινές Ειδικές Διαδρομές για να μειώσει το πλεονέκτημα του Οζιέ – το οποίο ήταν στα 15,0 δευτερόλεπτα το πρωί.
Ο Οζιέ, αποφεύγοντας κάθε είδους πρόβλημα σήμερα, απάντησε κερδίζοντας την τελευταία ΕΔ της ημέρας με διαφορά 0,4 δευτερολέπτων από τον Τάνακ, για να διανυκτερεύσει σχεδόν με το προβάδισμα με το οποίο ξεκίνησε την ημέρα.
Αντίθετα, όλα πήγαν στραβά για τον χθεσινό διεκδικητή της (πρώτης του) νίκης Αντριέν Φουρμό, με το τρίτο Hyundai i20 N Rally1: ο Γάλλος ξεκίνησε την ημέρα 2,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Οζιέ και σταθερά σε θέση διεκδίκησης της νίκης, πριν υποστεί ένα χρονοβόρο κλατάρισμα στην ΕΔ8, μήκους 24,34 χιλιομέτρων.
Ο Φουρμό έπεσε στην 9η θέση αλλά στην έβδομη το απόγευμα, πριν η σταθεί και πάλι άτυχψος στην ίδια Ειδική (Lerno-Su Filigosu). Αυτή τη φορά έχασε τον έλεγχο και το i20 N του ανετράπη, μπλοκάροντας εν μέρει το δρόμο.
Η Ατυχία του Φουρμό ανέβασε στην 3η θέση τον Κάλε Ροβανπέρα της Toyota, που επίσης δεν είχε κανένα απρόοπτο σήμερα πλην ενός λάθους που του κόστισε 4,0’’ στην ΕΔ10. Ο Φινλανδός, πληρώνοντας χθες τη δεύτερή του θέση εκκίνησης, έμεινε ωστόσο 55,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωτοπόρο Οζιέ.
Όμως η μέρα δεν κύλησε απρόσκοπτα για τους Έλφυν Έβανς, Τακαμότο Κατσούτα και Σάμι Παγιάρι. Ο Κατσούτα ήταν ο πρώτος που αντιμετώπισε πρόβλημα με εμπρός δεξί κλατάρισμα στην ΕΔ10, χάνοντας δύο λεπτά για να αλλάξει τροχό μέσα στην ΕΔ.
Ο Έβανς και ο Παγιάρι υπέστησαν στη συνέχεια ζημιές στον εμπρός δεξί τροχό των δικών τους GR Yaris Rally1 μετά από χτυπήματα σε μεγάλες πέτρες στην επιφάνεια του δρόμου στην ΕΔ11. Ο Φινλανδός έχασε τον λιγότερο χρόνο, αλλά ο Έβανς και ο συνοδηγός του, Σκοτ Μάρτιν έχασαν 1 λεπτό και 50 δευτερόλεπτα αλλάζοντας τον τροχό μέσα στην Ειδική.
Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Έβανς, πάντως, επωφελήθηκε από την απώλεια χρόνου των Κατσούτα και Παγιάρι για να περάσει μπροστά τους στην τέταρτη θέση – 4:33 λεπτά μακριά από τον Οζιέ.
Όσο για τον πρωταθλητή Τιερί Νεβίλ και το δίδυμο της M-Sport, Τζος ΜακΕρλίν και Γκρεγκουάρ Μουνστέρ, ολοκλήρωσαν την ημέρα χωρίς προβλήματα, αλλά πολύ πίσω στην κατάταξη μετά από τις εγκαταλείψεις τους την Παρασκευή.
Μετά το τέλος και του 2ου σκέλους του Ράλι Σαρδηνία, τέσσερις Ειδικές Διαδρομές περιμένουν τα πληρώματα την Κυριακή για να ολοκληρωθεί ο αγώνας.

Content Original Link:
" target="_blank">