16
Mon, Jun
503 New Articles

Δοκιμάζουμε την ξεχωριστή BMW 120i που κάνει τα premium πιο επίκαιρα και ενδιαφέροντα από ποτέ

Δοκιμάζουμε την ξεχωριστή BMW 120i που κάνει τα premium πιο επίκαιρα και ενδιαφέροντα από ποτέ

AUTOMOTO
Δοκιμάζουμε την ξεχωριστή BMW 120i που κάνει τα premium πιο επίκαιρα και ενδιαφέροντα από ποτέ

Με τη νέα “τοποθέτηση” στην κατηγορία των χάτσμπακ, η BMWδεν έρχεται να δώσει απλά μια εναλλακτική σε όσους “ψήνονται” για ένα νέο αυτοκίνητο στην κατηγορία του VW Golf και του Opel Astra. Έρχεται να βάλει για τα καλά το “μικρόβιο” των premium, σε μια κατηγορία που -δικαίως- αυτή η προέκταση δεν φαινόταν απαραίτητη για όσους συνειδητά επιλέγουν να “ψωνίσουν” από εκεί. Η νέα 120i δεν εντυπωσιάζει με νούμερα ή εξοπλιστικά καλούδια αλλά ξεκάθαρα σε κάνει να ονειρεύεσαι. Να θες να οδηγήσεις, να πιάσεις τιμόνι και να χαμογελάς μόνος σου στο φανάρι.

BMW 120i Sport24Auto Δοκιμή K.Boidanis

Αυτή η σπάνια ποιότητα, που δεν μετριέται με λογιστικά φύλλα αλλά με χτυποκάρδια, ξαναβρίσκει τον δρόμο της μέσα από τη νέα BMW 120i. Η 120i δεν είναι η πιο δυνατή, ούτε η πιο γρήγορη Σειρά 1. Είναι όμως η “χρυσή τομή”, το σημείο εκείνο που συναντιέται η λογική με το πάθος. Ο 1.500άρης τρικύλινδρος κινητήρας με τους 170 ίππους είναι ό,τι πρέπει για να ξυπνήσει τις αισθήσεις χωρίς να τις τρομάξει. Και παρότι το σύστημα μετάδοσης είναι πλέον εμπροσθοκίνητο – γεγονός που στενοχώρησε πολλούς BMW φίλους στην αρχή, η οδήγηση της 120i αποδεικνύει πως ο χαρακτήρας μπορεί να επιβιώσει ακόμα και με διαφορετική προσέγγιση.

Το πλαίσιο είναι από εκείνα που καταπίνουν κάθε τι πρόχειρο που θα βρεθεί στο διάβα του. Το τιμόνι “μιλάει” στον οδηγό, στέλνει σαφή μηνύματα κάνοντας τη δουλειά του με τον καλύτερο τρόπο και άνετα μπορεί να μπει ανάμεσα στα δυο- τρία καλύτερα του είδους στην κατηγορία. Η ανάρτηση, αρκετά σφιχτή για να θυμίζει BMW αλλά με όλο εκείνο το “βάθος” που περιμένει κανείς, κρατά το αμάξωμα ελεγχόμενο ακόμα και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Κι όταν αποφασίσεις να πατήσεις λίγο παραπάνω, η 120i σε ανταμείβει με εκείνη την αίσθηση ότι εσύ είσαι καλύτερος οδηγός απ’ όσο νόμιζες.

BMW 120i Sport24Auto Δοκιμή BMW

Το design της νέας Σειράς 1, πιο ώριμο και με περισσότερες γωνίες απ’ ό,τι στο παρελθόν, καταφέρνει να δηλώνει premium χωρίς να φωνάζει. Στην έκδοση M Sport η εμφάνιση γίνεται πιο επιθετική, πιο γεμάτη υποσχέσεις. Σαν να σου ψιθυρίζει ότι κάτι παραπάνω συμβαίνει εδώ. Mπαίνοντας μέσα, η ποιότητα είναι αυτή που περιμένεις από μια BMW. Ίσως και κάτι παραπάνω με δεδομένο το παρελθόν της εταιρείας στη συγκεκριμένη κατηγορία. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική, με καθίσματα που στηρίζουν σωστά το σώμα χωρίς να κουράζουν.

Το νέο iDrive με τις κυρτές οθόνες και το φινίρισμα των υλικών δημιουργεί μια high-tech αύρα που δεν σε αποκόπτει από την ουσία: ότι αυτό το αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί για να οδηγείται. Καθώς τα δάχτυλα ακουμπούν το τιμόνι με το χοντρό στεφάνι και τις τέλειες αναλογίες, νιώθεις αυτό το παλιό καλό “κλικ”, αυτό που ένιωσες την πρώτη φορά που βρέθηκες πίσω από το τιμόνι ενός μοντέλου της εταιρείας. Από εκείνα που όρισαν το “Ultimate Driving Machine” ως motto της εταιρείας για τα αυτοκίνητά της στο σύνολό τους και ανά κατηγορία μεγέθους. Κάτι που έμελλε να αποδεικνύεται πάντα, στο δρόμο, εκεί που μετράει περισσότερο η όποια διάθεση για προσφορά κάτι ιδιαίτερου από κάθε εταιρεία.

BMW 120i Sport24Auto Δοκιμή BMW

Η 120i ξέρει να κινείται πολιτισμένα στην πόλη. Το Steptronic κιβώτιο δουλεύει με φινέτσα, κρατώντας τις αλλαγές ομαλές και αθόρυβες, πάντα στακάτες και γρήγορες. Η απόκριση του κινητήρα είναι γραμμική, χωρίς σκαλοπάτια και η κατανάλωση μπορεί να κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα, ιδίως αν έχεις ελαφρύ πόδι και αξιοποιήσεις τη χρήση των προγραμμάτων οδήγησης. Αλλά όλα αυτά είναι το ορεκτικό. Το κυρίως πιάτο έρχεται όταν ανοίξει ο δρόμος. Σε μια επαρχιακή διαδρομή, σε μια έξοδο για το βουνό, σε έναν αυτοκινητόδρομο, οπουδήποτε η 120i μεταμορφώνεται και γίνεται ένας πραγματικός συμπαραστάτης για τη διάθεση του χειριστή για οδήγηση.

Το γκάζι γίνεται πιο αιχμηρό, το κιβώτιο αρχίζει να “διαβάζει” τις προθέσεις σου και η ανάρτηση δουλεύει με ακρίβεια που σε καθησυχάζει, όντας πάντα “εκεί” και “όπως πρέπει” απέναντι στις διαθέσεις σου. Το πιο εντυπωσιακό, όμως, δεν είναι η ταχύτητα που μπορεί και προσφέρει ο 1.500άρης τρικύλινδρος, είναι η ισορροπία. Η αίσθηση ότι όλα λειτουργούν σε συνέργεια και με ένα τρόπο που σου γεμίζει τα κενά και δεν επιτρέπει κανενός είδους “αναπόληση”. Δεν υπάρχει κάτι που ξεχωρίζει και “φωνάζει” πως είναι παράταιρο. Όλα είναι στη θέση τους για να σε κάνουν να απολαύσεις το ταξίδι αλλά και κάθε διαδρομή, όπου και αν είναι αυτή.

BMW 120i Sport24Auto Δοκιμή BMW

Σε μια εποχή που όλα πρέπει να αιτιολογούνται, η 120i είναι το ιδανικό άλλοθι. Μια πρόταση τόσο ισορροπημένη που σε κάνει να αμφιβάλλεις για τις “αθώες” προθέσεις των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία και δεν έχουν το premium πρόσημο. Η 120i είναι ένα άριστο δείγμα “στρογγυλού” αυτοκινήτου, χωρίς ακμές και με ένα συνολικό προφίλ που κολακεύει κάθε οπτική. Είτε ψάχνεις τη συμφέρουσα αγορά, είτε το ποιοτικότερο/ ικανότερο αυτοκίνητο που μπορείς να πάρεις με τα συγκεκριμένα χρήματα, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

Προφανώς θετικό. Το κόστος απόκτησης δεν είναι χαμηλό αλλά δικαιολογείται από την ποιότητα κατασκευής, τον εξοπλισμό και την οδηγική εμπειρία. Χώρια που πλέον, ως κόστος, έρχεται να συναντήσει άλλες πιο “ταπεινής προέλευσης” (αν υπάρχει κάτι τέτοιο) προτάσεις της αγοράς, τις οποίες και υποσκελίζει και μόνο με το ειδικό βάρος του ονόματος. Είναι ένα πραγματικό driver’s car, τυλιγμένο σε χάτσμπακ, με έναν κινητήρα που ξέρει να δίνει το σωστό χτύπημα στην πλάτη όταν χρειάζεται, κι ένα σασί που σε υποστηρίζει σε ότι κι αν επιλέξεις να κάνεις.

BMW 120i Sport24Auto Δοκιμή K.Boidanis

Τεχνικά χαρακτηριστικά της BMW 120i

Κινητήρας (κ.εκ.): 1.499, Ι3
Μπαταρία (kWh): 0,96
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 170/ 4.700 (20 Η.Κ.)
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 280/ 1.500– 4.400 (55 H.K.)
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχέσεων (Steptronic)
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δευτερόλεπτα): 7,8”
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 226
Μεικτή κατανάλωση (λτ./100 χλμ. Εργοστ.): 5,3
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 121
Βάρος (κιλά): 1.425
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ σε χιλιοστά): 4.361×1.800×1.459
Μεταξόνιο (χιλιοστά): 2.670
Χώρος αποσκευών (λίτρα): 300
Τιμή: Από 28.960 ευρώ

Content Original Link:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ sport24.gr

" target="_blank">

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ sport24.gr

Top Stories

ΑΕΚ: Πιθανή η πώληση αυτού του παίκτη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΑΕΚ: Πιθανή η πώληση αυτού του παίκτη

Ημέρα… ΜακΚίσικ στον Ολυμπιακό

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ημέρα… ΜακΚίσικ στον Ολυμπιακό

Ενδιαφέρον άλλης ελληνικής ομάδας για Ορτά (ΑΕΚ;) και ανταπόκριση του παίκτη λένε οι Πορτογάλοι

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ενδιαφέρον άλλης ελληνικής ομάδας για Ορτά (ΑΕΚ;) και ανταπόκριση του παίκτη λένε οι Πορτογάλοι

Κέντρικ Ναν: Το scouting του Ολυμπιακού τον ανακάλυψε – Το πορτοφόλι του Παναθηναϊκού τον έκλεισε

ΜΠΑΣΚΕΤ

Κέντρικ Ναν: Το scouting του Ολυμπιακού τον ανακάλυψε – Το πορτοφόλι του Παναθηναϊκού τον έκλεισε

Ολυμπιακός: Ο Άλεκ Πίτερς πρέπει να παραμείνει και αξίζει να έχει περισσότερο χρόνο!

ΜΠΑΣΚΕΤ

Ολυμπιακός: Ο Άλεκ Πίτερς πρέπει να παραμείνει και αξίζει να έχει περισσότερο χρόνο!

Γιατί επιμένει ο Μπαρτζώκας πως δεν έχει ακόμα αποφασίσει αν θα μείνει στον Ολυμπιακό; – Το ξαναδήλωσε στο Πρώτο Θέμα και το ερώτημα είναι ποιος κάνει τις μεταγραφές;

ΜΠΑΣΚΕΤ

Γιατί επιμένει ο Μπαρτζώκας πως δεν έχει ακόμα αποφασίσει αν θα μείνει στον Ολυμπιακό; – Το ξαναδήλωσε στο Πρώτο Θέμα και το ερώτημα είναι ποιος κάνει τις μεταγραφές;

Ιβανίσεβιτς για Τσιτσιπά: "Μεγάλη πρόκληση για μένα"

Tennis

Ιβανίσεβιτς για Τσιτσιπά: "Μεγάλη πρόκληση για μένα"

WTA Rankings: Μικρή πτώση για Σάκκαρη

Tennis

WTA Rankings: Μικρή πτώση για Σάκκαρη

Padel: Πρωταθλητές στη Ρώμη Γκαλάν, Τσινγκότο (vid)

Tennis

Padel: Πρωταθλητές στη Ρώμη Γκαλάν, Τσινγκότο (vid)

H Red Bull άσκησε έφεση για να πάρει τη νίκη από τον Ράσελ στον Καναδά, αλλά ατύχησε

AUTOMOTO

H Red Bull άσκησε έφεση για να πάρει τη νίκη από τον Ράσελ στον Καναδά, αλλά ατύχησε

“Τρένο” πάει η παραγωγή των ηλεκτρικών της Volkswagen- Ποιο είναι το εργοστάσιο που παράγει πέντε μοντέλα

AUTOMOTO

“Τρένο” πάει η παραγωγή των ηλεκτρικών της Volkswagen- Ποιο είναι το εργοστάσιο που παράγει πέντε μοντέλα

Με σφραγίδα “Made in Italy” το νέο Fiat 500 Hybrid- Στο Τορίνο η γραμμή παραγωγής

AUTOMOTO

Με σφραγίδα “Made in Italy” το νέο Fiat 500 Hybrid- Στο Τορίνο η γραμμή παραγωγής

Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ/ PLAY OFF Πρώτη και αήττητη η ΝΕ Πατρών ανέβηκε στη μεγάλη κατηγορία μαζί με τον ΝΟ Πατρών (pics)

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ/ PLAY OFF Πρώτη και αήττητη η ΝΕ Πατρών ανέβηκε στη μεγάλη κατηγορία μαζί με τον ΝΟ Πατρών (pics)

Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ/ PLAY OUT Παρέμεινε στην κατηγορία ο ΝΟ Χίου, υποβιβάστηκαν ΝΕ Λαμίας και ΑΠΚ Νεάπολης

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ/ PLAY OUT Παρέμεινε στην κατηγορία ο ΝΟ Χίου, υποβιβάστηκαν ΝΕ Λαμίας και ΑΠΚ Νεάπολης

Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ/ PLAY OFF Αήττητη στην Τελική Φάση η ΝΕ Πατρών - Τα αποτελέσματα του Σαββάτου (14/6)

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ/ PLAY OFF Αήττητη στην Τελική Φάση η ΝΕ Πατρών - Τα αποτελέσματα του Σαββάτου (14/6)